Szeva GURO ! Örülök hogy jó kezekbe kerültek a dolgaim. Tavasszal meg kell kergetnem a BIRD-et és e-miatt könnyitem a gépet. Az egész motorra lenne egy jelentkezőm, de nem adom. Nagyon kérte pedig, mert jövő évre nincs mivel mennie. Ráült és csak ugy ragyogott az arca.:
pár napig nem vagyok net közelben és beindul az élet
de most már nem menekültök, ismét itt vagyok.
Bird, RR ügyben még mindig csak bíztatni tudlak, jövőre is lesz karácsony, ezt a családnak meg kell értenie
D. Tibi, nekem full fehérben nem tetszik, de ahogy gondolod, igazából mindegy mi kopik a Ring aszfaltján
Orbi bácsi, el voltál tünve nagyon, mi a szitu az olasz csodával?
Nem, amint láthatod lesz benne fekete is.
Okok. lekottázom az emelőket, de szar az enyém, éppen csak nem érnek le a kerekek, és a gumimelegítőt nem lehet alatta átfűzni, majd emelnem kell rajta.
1 szál 40x40 es szelvényből csináltam, meg két gőrkori kerék.
Na, kezd összeállni nekem is a paripa.
Igaz most pecoptam, megjött Zsoltitól a kiegyenlítő tartály, kipuffot is rendbe tettem, a négy az egybe résztől hátrafelé lefújtam feketére, már jó kopott volt, a akra dob is be volt horpadva, újra palástoltattam, kapott új gyapotot is.
Összeraktam, feltöltöttem hűtőfolyadékkal, tavasszal alig bírtam beindítani, év közbe is voltak indulási gondok, most meg pöc röff elsőre duruzsolt. Lehet az új gyertyák is rásegítettek.
Váltó most már fordítva van fent, jövőre ezt szokni kell, mert még fordítottal nem mentem.
Megjöttek a matricák is, kicsit rendeződök anyagilag és hátra még egy fényezés.
Igaz most megint meg kell bontanom, mert a kipuff kifújt a leömlőknél is, meg a dobcsatlakozásnál is. Veszek tömítőgyűrűket, aztán újra helyére kerül minden.
Na valahogy így kell majd kinéznie tavaszra:
Suzuki blokkal nem gyaláznék meg egy 7R-t. Akkor már egy 10R blokk, vagy ZZR1100. Saját szív nélkül nem 7R a 7R. Másrészt meg hiába van valakinek 165 lova, ha nem tudja használni.
zx kupa idén is volt, meg jövőre is lesz, valószínűsítem.
A road and ride keretein belül zajlik, és természetesen fizetős, így a válság nem zavaró tényező.
amúgy meg a komplett lábtartók kellenének váltókarral fékkarral, nem csak a taposó