Szia!
Sajnos vicces kedvében van a mocim! Nem merek így elindulni vele.
1 napig csinált olyat,hogy egyik pillanatról a másikra ,menet közben nem akart felpörögni 3500 fölé,ha gázt adtam csak dadogott,olyan 3hengeres hangja volt.Kis gázzal,meg alapjáraton szép 4 hengeres volt. Előtte persze előzgettem,meg hajtottam. Aztán másnap ráültem és semmi jele az előző napnak.
így nem lehet elmenni.
A kuplung megoldódott (remélem) bár az is vicces volt.
Csúszott,mint állat,már 1ben is 3000től. Kicseréltük az alsó munkahenger tömítésétplusz új olaj. Csúszott továbbra is a próbakörön,ami kb fél óra volt oda felé.Megálltam 5 percre. elindultam és azóta tökéletesen működik.
szóval most éppen jó,de ki tudja. De megmarad a gép,viszont mindet cserélek,amit kell és jövőre ,remélem indulok vhol veletek is!
mi csajszival fél 2 körül ott leszünk, szerintem nem lesz nehéz felismerni a 7-eket
a 4-esen figyelj minden hol, mert az a jó kis kép is ott készült rólam
Szia!Nem!Neked sem szedte szét a cseréhez....Nem tudom,hogyan csinálta,de reggel vittem-este elhoztam és jó! Sokat vártam,az igaz de 10e volt a gyári lánc !
Lime Party-ra ki jön?Mehetnénk együtt...Végre összeállt a bringa! Lassan tényleg nem lesz olyan része,ami ne lett volna cserélve-felújítva....Most végre megkapta a gyári vezműláncot,szebb is lett a motor hangja!
Bp-től Szolnokig a 4-en hol figyeljek?Nemsokára lesz egy utam oda-vissza,és jó lenne a sünöket kihagyni a buliból.....persze nem szoktam én gyorsan menni ,de a biztonság kedvéért jó lenne tudni
nekem is ilyen oram van, ismerem hasonloan jarok vele, csak neha feltekerem 150-160-ig esetleg tovabb, de szigiruan csak zart palyan, vagy nemetorszagban
kösz az infót, ezt az évet már kihúzom vele, az elektromos rendszer is szívat. ha kifordítom a kormányt jobbra elhalványul a világítás s kihagy a motor. gondolom azzal a köteggel lehet gond amelyik a világítás s a leállító gombtól megy a kormánytól lefele. hétvégén nézi meg a vill szerelő
Sajnos vicces kedvében van a mocim! Nem merek így elindulni vele.
1 napig csinált olyat,hogy egyik pillanatról a másikra ,menet közben nem akart felpörögni 3500 fölé,ha gázt adtam csak dadogott,olyan 3hengeres hangja volt.Kis gázzal,meg alapjáraton szép 4 hengeres volt. Előtte persze előzgettem,meg hajtottam. Aztán másnap ráültem és semmi jele az előző napnak.
így nem lehet elmenni.
A kuplung megoldódott (remélem) bár az is vicces volt.
Csúszott,mint állat,már 1ben is 3000től. Kicseréltük az alsó munkahenger tömítésétplusz új olaj. Csúszott továbbra is a próbakörön,ami kb fél óra volt oda felé.Megálltam 5 percre. elindultam és azóta tökéletesen működik.
szóval most éppen jó,de ki tudja. De megmarad a gép,viszont mindet cserélek,amit kell és jövőre ,remélem indulok vhol veletek is!
akkor a holnapi nap nekem jó a bütyköléshez, meló után indulok is, szerintem fél 6 körül ott is leszek
ha neked mégse jó csörögj
szept 9 ZX kupa?
Full GASban B.bogláron 5000 a mérés.
a 4-esen figyelj minden hol, mert az a jó kis kép is ott készült rólam
Bp-től Szolnokig a 4-en hol figyeljek?Nemsokára lesz egy utam oda-vissza,és jó lenne a sünöket kihagyni a buliból.....persze nem szoktam én gyorsan menni ,de a biztonság kedvéért jó lenne tudni
(marmint nem tudom... )
szereld meg a vasat mert itt a party-zás ideje, aztán meg a ZX kupa!
Nekem nem jonnek ezek a kepek, nem ertem
hátulról is megvéd, vagy csak jelez, hogy az a civil autó nem véletlenül áll ott?