Karcag mellett hazafelé jövet Szakolyból
én évente csak egyszer kétszer járok arra, akkor is csak Kuncsorbáig megyek ( TszMiklós utánig ), de most haveromnál votunk látogatóban
Ez hol volt pontosan meg melyik irányba?:)
De a következő helyeken 99% látom a sünöket:
-Szolnoki elkerülő(gátlábánál őrbódé vagy a 32-régi4es felüljáró alatti részen)
-Szajolnál a 70es szakaszon
-Törökszentmiklósnál szintén a lassúbb de egyenes szakaszon
-Kisúj belterülete!
-Karcagtól ladány fele még az elágazás elött elég szopatós helyre állnak be!
-Püspökladánynál belterületen mind a két végén(Debrecen felöli végén nagyon kint a 50est feloldó település vége tábla!)
-Debrecen előtti 70es-50es részeken ahol a nagy tömeg feltorlódik és picit gyorsabban megy mindenki
hát igen, de nekem nincs sajna ABUS láncom
a lényeg, hogy nem az új szakaszon fotóztak le, mert akkor már fejbe is lőttek volna
asszem emlékszem is arra a kis gecire, persze nem rendőrautó volt, hanem civil, de fékeztem én előtte, csak a mérföldes órán látni mennyivel is mész...
Van bontott GPX? Az frankó lenne. Meg kellene tudni mit kérne érte. Mondjuk ha mondana egy baráti árat és meg is van neki akkor lehet megvenném a jeladókat a biztitáblát és a gyújtáselektronikát is.
Könyvem van hozzá csak az a baj, hogy német amihez kukkot nem értek, mert angolból jobb vagyok a másik meg, hogy az elektronikán egy nagy Mitsubishi jel van :) és ha jól emlékszem más számú elektronika van benne. Szóval tanácstalan vagyok!
Gyömrőn ismerösnek van bontott gpx,lehet megvan elektronikája is.
Csak ugye tudni kellene az e a rossz.
Viszont gpxhez nincs gyári manuálom,azt hittem 7R n kérded.
Van haynes manuálom viszont,hátha ír valami paramétert a méréshez.
verzió függő!
Van ahol 1 van ahol 2 van.
Ahol rotoron 1jel ott 2jelado ahol 1jelado ott a rotoron 2jel.
1-4 2-3henger egyszere gyújt ezért duplán szikrázik,imden FHP n nemcsak munkaütemin hanem szelepváltásin is.
Aminél a rotoron van 2jel ott a jelalakból különbözteti meg az elektronika.
Ha engem kérdezel, nem tudom. Szinte biztos hogy letiltana 6ban és félek tőle 260at mentem vele már, de volt még vastagon vissza. Le kéne méretnem a teljesítményt, csak nem tudom hova vigyem, mert 10eft-t nem adok érte.
Pontosan ahogy írod. Van két jeladóm egymással szemben ami mágneses és közöttük forog egy fém rotor ami gondolom a mágneses erővonalakat eltérítik és ebből indukálódhat a fesz. Csak azt nem értem, hogy mind a kettő egyszerre ment volna tönkre? Gondolom azért van benne kettő mert a két-két hengernek külön van nem? Nagy hülyeséget írtam? :)
Minden kawában kinézetre ilyen a jeladó és mivel mágneses mezeje van(szétszedéskor rajta volt a váltó kopadék) meg két szál megy oda és előtte fém mozog így én azt mondom induktív jeladó.De gyári szervizkönyvben utána kellene nézni milyen paramétereket ír.
Gondolom ellenállását és/vagy induktivítását megadják illetve lehet az ECU e lábaihoz valami mérési kapcsolást(akár fesz vagy ellenállás mérés)
Túl sok áthaladó áram esetén melegszik ugye egy kábel,tehát vagy a jeladód menet zárlatos ha igaz a gyanúm,hogy az induktív jeladó lesz vagy az ecu hibás és túl sok áramot enged át azon a szakaszon a kapcsolásban.
Kedden ha lesz időm fel lapozom zx7r gyári kawasakis szervizkönyvem(nem fos haynes) és megnézem milyen paramétereket közöl méréshez.
Van még egy dolog amit nem írtam le. A gyújtás jeladó kábelei nagyon melegszenek. Annyira, hogy ilyen szilikonos tapintása lesz. Valamelyest értek az elektronikához, de szerintem az ide kevés.
-2 +2 fog elfér a 7R n és úgy könnyen gázra kerékre jön lámpától lámpáig? :)
Meg végre mit megy,mert a 4es -n kell a minimum 240km/h a Debrecenig tartó 200km távokra...
Tom neked -2 -1 -el mi a vége? -1 0 val lepörögte a tiltást 6ban már:)
Remélem a blokkom is hamar meglesz hegesztve és akkor mehet össze :)
Az összes előző tulaja aki meg túlveszítette a láncot a mocin remélem a dalai láma bassza meg gumi nélkül XD
Eddig rajtam kívül az emberek 100% azt mondja a csapágy és a fészke is attól ment szét.
http://letoltes.kawasaki.hu/kl...