Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Janav ha elkerülnénk egymást MSN n létszí e-mailre küld el a számlaszámod meg ft -t vagy eurot utaljak?

marko.szabolcs@freemail.hu

Reggel 5.10kor indulok melóba akkor meglesem a mailt,MSN n egész este 22.00ig vagyok.
Ez több dologtól lehet alaposan mindent végig kell mérni.
Ha van kellő elektronikai képzettséged segithetek de merre laksz?
Sziasztok!

Van egy 1989-es Kawasaki GPX 750R motorom és valami elektromos gondom van vele. Ebben szeretnék segítséget kérni.

Hibajelenség: Ha menet közben felpörgetem 4000-ig akkor a fordulatszámmérő 4000-ről kiakad 9-10000-re. Ezt egy párszor megcsinálja majd egyszerűen leveszi a gyújtást és leáll a motor. A világítás és minden más megmarad. Utána beindítom majd megyek vele 2 km-ert és megint leáll de már 2-3000-es fordulatnál is ugrál a fordulatszámmérő majd megint elindítom és 10 km múlva csinálja.
Viszont próbáltam úgy is, hogy középsztenderre húztam a motort és úgy pörgettem sebességbe téve, de akkor csak a fordulatszámmérő ugrált, és nem állt le a motor.

Remélem erre a hibára lesz valami orvoslás, mert nagyon szeretem a gépet és így nem tudom használni, mert ki tudja hol hagy cserben.

Előre is köszi a segítséget
sziasztok
a tatabányai cégről tud valaki valamit,itt a forumon olvastam hogy legyártják.Csak kérdés hogy milyen meg mennyi.Sajnos volt szerencsém a magyar kisipari termékekhez.De lehet néha kincset találni.
Nagyon helyes, gyakorlas hianyaban megint en leszek legalabb a leglassabb
ja, ráérzett a dologra
adhatsz neki egy pár új koptatót is lassan
Megint mirol maradtam le
Latom Orbi egesz jokat fordulsz!
Most mar itthon vagyok, szoljatok ha mentek megint Kakucsra, vagy Euroringre
Hi,
nekem pár éve kellett feszszabot cserélni, de nem árulják külön, csak a generátorral együtt!
a gyári akkor volt 230.000 kb 5 éve, de a bontóból 30 ért vettem egyet.
Generátor fedél le, ott van az a kis szabályzó, amit két csavar tart és belemegy két vezeték, azt kiszedet és beteszed az újat.
Mivel maga a generátor szerintem a motor életét végig bírja, így nem értem miért nem árulják külön a feszszabot , vagyis gondolom, a pénz miatt
Köszi a segitséget,remélem megoldom igy vagy,mert már nem sok van a szezonból
nem tudom de valaki felajánlotta nekem innen a fórumról hogy van neki egy bontott de túl messze volt tőlem.
Köszöntem a segítséget.Ez nekem igy kicsit magas,de majd megmutatom a képeket egy szakinak hogy mit szól hozzá.Menyi amugy egy belevaló nemtudod véletlenül?
De ha nem gyári a vezeték nem nagy gond húzni bele egy másikat.A lényeg hogy bírja a hőt.
nekem eredetileg is kívül volt a fesszabályzó,csak egy gyengébb tipusú .Ehhez már én alakítottam hozzá a dolgokat de az a vezeték szerintem gyári,azon keresztül töltötte az akkut,mivel a gyári fesszab benne van a generátorba.Az ki lett véve és a töltővezetékből lett a gerjesztőáram vezetéke.Egyszerűen a fesszab egyik végéről át lett téve a kefék kivezetéséhez.
köszöntem,majd megmutatom valami szakinak,a gyári hol van a motorban egyébként,aszt gondolom kikötöted?A generátoros képen az a vezeték adot,vagy te raktad be?
Amikor beszereltem felraktam a képeket de felteszem újra .

Január óta van benne minden hiba nélkül.
hogy sikerült bele szerkeszteni?Képed nincs véletlen róla?
nekem Ladáé van beleszerkesztve.Eddig tökéletesen teszi a dolgát.És csak 1500ft
sziasztok
Fesszabályzót tud valaki?Beszart ma a tátrában,de azért hazahozott az öreglány.
Thx, már csekkolom is
hanter, orbi fent vannak a képek
Janav lassan lejár a licit!Léccí üsd le és MSN n írj számlaszámot!
racetek k1 vagy diablo szúperkorza sc1
elöl 2.1 hátul 2.2

Amíg nincs lovéd használhatod de ésszel,mert az a fos 209 tud meglepetéseket okozni.
A repedés miatt nem kell izgulni alul van egy légzáró réteg a tömlő nélküliekben,ezért is lehet gond nélkül 200al száguldozni még acélon is.
Mindenkori bolti ár 70%!
Bevállalom,hogy bukok 30% -t de legalább picit hozzá pótolva elköltöm a pénzt a 7esre.
Ha télig meglesz tied lehet,nem hirdetem sehol arra lusta vagyok.
Már csak a speed-en sumo stílust kéne megörökíteni
Asszem megfejtettem a gumi hernyósodás okát. Hidegen 1,3-1,4 van a gumikban...
Úgy látszik mégsem kúton kellett volna beállítani a nyomást....
Keréknyomásmérő rulez!
Üdv! Tanácsot kérnék. A hátsó gumi mindkét oldalán a felni pereme felett 1.5 cm-re körbe lett 1 hajszálrepedés. Nem mély, de látszik frankón körbe. Dunlop d209 gp,akitől vettem a motort használtan tette fel. Pályáztak vele, a két széle jól el van kopva. Mit gondoltok, merjek vele menni vagy kuka?