Van egy 1989-es Kawasaki GPX 750R motorom és valami elektromos gondom van vele. Ebben szeretnék segítséget kérni.
Hibajelenség: Ha menet közben felpörgetem 4000-ig akkor a fordulatszámmérő 4000-ről kiakad 9-10000-re. Ezt egy párszor megcsinálja majd egyszerűen leveszi a gyújtást és leáll a motor. A világítás és minden más megmarad. Utána beindítom majd megyek vele 2 km-ert és megint leáll de már 2-3000-es fordulatnál is ugrál a fordulatszámmérő majd megint elindítom és 10 km múlva csinálja.
Viszont próbáltam úgy is, hogy középsztenderre húztam a motort és úgy pörgettem sebességbe téve, de akkor csak a fordulatszámmérő ugrált, és nem állt le a motor.
Remélem erre a hibára lesz valami orvoslás, mert nagyon szeretem a gépet és így nem tudom használni, mert ki tudja hol hagy cserben.
sziasztok
a tatabányai cégről tud valaki valamit,itt a forumon olvastam hogy legyártják.Csak kérdés hogy milyen meg mennyi.Sajnos volt szerencsém a magyar kisipari termékekhez.De lehet néha kincset találni.
Hi,
nekem pár éve kellett feszszabot cserélni, de nem árulják külön, csak a generátorral együtt!
a gyári akkor volt 230.000 kb 5 éve, de a bontóból 30 ért vettem egyet.
Generátor fedél le, ott van az a kis szabályzó, amit két csavar tart és belemegy két vezeték, azt kiszedet és beteszed az újat.
Mivel maga a generátor szerintem a motor életét végig bírja, így nem értem miért nem árulják külön a feszszabot , vagyis gondolom, a pénz miatt
Köszöntem a segítséget.Ez nekem igy kicsit magas,de majd megmutatom a képeket egy szakinak hogy mit szól hozzá.Menyi amugy egy belevaló nemtudod véletlenül?
nekem eredetileg is kívül volt a fesszabályzó,csak egy gyengébb tipusú .Ehhez már én alakítottam hozzá a dolgokat de az a vezeték szerintem gyári,azon keresztül töltötte az akkut,mivel a gyári fesszab benne van a generátorba.Az ki lett véve és a töltővezetékből lett a gerjesztőáram vezetéke.Egyszerűen a fesszab egyik végéről át lett téve a kefék kivezetéséhez.
köszöntem,majd megmutatom valami szakinak,a gyári hol van a motorban egyébként,aszt gondolom kikötöted?A generátoros képen az a vezeték adot,vagy te raktad be?
racetek k1 vagy diablo szúperkorza sc1
elöl 2.1 hátul 2.2
Amíg nincs lovéd használhatod de ésszel,mert az a fos 209 tud meglepetéseket okozni.
A repedés miatt nem kell izgulni alul van egy légzáró réteg a tömlő nélküliekben,ezért is lehet gond nélkül 200al száguldozni még acélon is.
Mindenkori bolti ár 70%!
Bevállalom,hogy bukok 30% -t de legalább picit hozzá pótolva elköltöm a pénzt a 7esre.
Ha télig meglesz tied lehet,nem hirdetem sehol arra lusta vagyok.
Már csak a speed-en sumo stílust kéne megörökíteni
Asszem megfejtettem a gumi hernyósodás okát. Hidegen 1,3-1,4 van a gumikban...
Úgy látszik mégsem kúton kellett volna beállítani a nyomást....
Keréknyomásmérő rulez!
Üdv! Tanácsot kérnék. A hátsó gumi mindkét oldalán a felni pereme felett 1.5 cm-re körbe lett 1 hajszálrepedés. Nem mély, de látszik frankón körbe. Dunlop d209 gp,akitől vettem a motort használtan tette fel. Pályáztak vele, a két széle jól el van kopva. Mit gondoltok, merjek vele menni vagy kuka?
marko.szabolcs@freemail.hu
Reggel 5.10kor indulok melóba akkor meglesem a mailt,MSN n egész este 22.00ig vagyok.