Jimmy!
Bocs, hogy nem jelentkeztem, tudom ígértem. Megkérdeztem pár ismerősömet, de nem tudnak benzinszivattyút a motorodhoz sajnos. Remélem sikerül megoldani a problémát!
van egy szerviz könyvem 89- 96 csak kihagynak néhány lépést... a kis lánc fogja csak már a generátor szíj tárcsáját köti össze valamivel azt kell kiokoskodni valahogy.
alkatrészbe ami biztos kell az a vezérműlánc vezető ami elöl van .. meg az egyik hajtókar nem mozdul remélem az alá csak bement a kosz és takarítás után jó lesz.
holnap még neki esek hátha szétjön
Service manual van hozzá?Abban minden benne van.Itt is írtuk már vkinek,honnan lehet letölteni.(motorosok.hu és még vhonnan....)
Nekem a szerelő szedte szét,ebben nem tudok segíteni....De ha megvan,hogy mi kell akkor szólj,hátha van a varázsdobozban,azt megboltoljuk néhány sörért....
Sziasztok
Elindultam eredetiség vizsgára 3ezres fordulat felett ment mind a 4 henger azt hittem hogy elfogok érni vele a csávóhoz simán de után jött a hideg zuhany ..... elkezdett csörögni mint az isten nyila félreálltam .... meg se akart mozdulni a motor teljesen beállt .. itthon kikaptam belőle a blokkot megnézni mi is a baj olaj teknőbe fémforgács + egy ajándék csavar ami nem tudom honnan jöhetett(képen) . Meglett az is hogy miért állt meg a vezérműlánc vezetőnek a teteje letört és szépen bedarálta.
remélem megúszom a vezető cserével ezt a kis kalandot
az lenne a kérdésem felétek hogy valaki H1 blokkot szedett már szét köztetek mert minden csavart kiszedtem de nem bírom ketté húzni. Van még valami amit le kell kötni?
Én is meggyógyítottam a kawárit.
Járó motornál elkezdtem taperálni a vezetékeket. Ülés alatti relék rendben voltak, tank alatti kábeleket is megrángattam semmi, műszerfalat cibálva se jött a leállás viszont ahogy a gyújtáskapcsolóba bemenő vezetékhez értem leállt. Szétszedtem és a kis panelen lévő vezetékekből engedte el egyiket a forrasztás. Visszaforrasztottam és semmi baja!
Én meg majdnem szerelőhöz vittem már!
Eddig szerencse hogy egyenes úton csinálta igaz 140 környékén és akkor sem volt kellemes, főleg hogy nem tudtam mi a fene lehet ez. Volt hogy előztem ilyen tempónál és ahogy beértem az autó elé nyekk! Kuplung behúz, index kitesz és gurultam. Gurulás közbe visszapakoltam, indítgattam, beindult és mentem tovább! Ha hazaérek neki is esek és remélem jó lesz!
Alattomos dolog az érintkezők korrodálása. Engem már sokszor szopatott. Volt olyan a CBR-emnél, hogy gyújtáson működtek a visszajelzők, de ahogy indítót nyomtam, minden villany elment. Az akksi pólusai voltak oxidosak, olyan átmeneti ellenállás képződött, hogy az indítóáramot már nem bírta átvinni. Ez az indítórelé többször szopatott már, de engem csak álló helyzetben. Pont akkor gondoltam bele, mi lenne ha ez menet közben történne, van benne realítás, mert a rezonanciától, vagy egy rázkódástól megmozdul a csatlakozó, már kihagy a gyújtás.
Köszi szépen az infót, én is gondoltam átnézem ezeket magam mielőtt szervízbe vinném! Tehát széthuzigálom, megcsiszolom, tesztelem!
Remélem csak ilyen egyszerűbb baja lesz.
Van az indítórelé stekkere, az akksi mellett, egy rózsaszín vagy piros csatalkozó, alatta van a főbiztosíték. Az szokott oxidálódni, illetve volt már rá példa több motornál, hogy nem volt gyújtás, mert nem érintkezett normálisan. Van hogy kicsit megmozdítod van gyújtás, utána meg nincs. Mivel azt írtad, hogy egyből nullára leesik a fordulatszámmérő, azért valami ilyesmire gondolok, ugyanis ha ott nem érintkezik, akkor elmegy minden villany, márpedig a fordszámmérő villanyos. Húzd szét, csiszold meg az érintkezőket, fújd be kontaktsprével.
Szia Kar!
Ajaj,szomorú lettem most Nekem van egy tippem! Megfertőzte az aprilia,meg a honda,ami mellett lefényképeztek Hát igen lehet sominden,de mégsem Valamiféle gyújtás hibára gondolnék,trafó vagy vagy kábelek..De vidd el egy szerelőhöz szerintem,majd átnézi! Az enyém estére kész,benzinpumpa volt a hiba. De Sasa fzr-e pont a garázsban van és gyorsan kiszedtük belőle Meg lett tömve a kipuffom is,mert herótos volt eléggé,hát kíváncsi vagyok az új hangra.
Remélem összefutunk idén még
10-én Hévízen 16.15-kor (kedden!) motoros esküvő! ! ! !
A kanárim gyengélkedik, tudnátok valami tippet adni mi lehet vele?
7-8ezres fordulatnál néha olyan mintha kihagyna a gyújtás! Húzom neki, és érzem mintha hirtelen befogna a motorfék. Ilyenkor van hogy a kuplungot behúzva le is áll a motor. Megállok, indítom és megy rendesen, mehetek tovább. Elég meredek ahogy megyek, érzek egy rántást és látom ahogy a fordulatszámmérő teljesen nullára leesik egy másodperc alatt!
Néha csinálja, néha nem, de szerencsére eddig csak egyenes úton produkálta mert lehet kanyarba meredekebb lenne a mutatvány!
Gyújtásra gyanakszom de nem értem mi összefüggése lehet a fordulattal, lehet csak egy zárlat az egész? Volt már valakinek ilyen gondja? Ja amúgy volt hogy csak egy pillanatra torpant meg a gép és ment tovább de volt hogy úgy viselkedett mintha leállítottam volna menet közbe.
Mostanában elég sokat betegeskednek a hetesek itt a fórumon ahogy nézem, mi ez járvány?
Mögötte az olajcsövek?
Olajpumpa-láca?
Segéd tengely és lánca-feszítője?
Hengersor mögötti eldugott csavarok is kitekerve?