én amit néztem de még nem vettem meg az D.I.D volt és a szett került aszem 53e be nagyjából ennyi az ára mindenhol szerintem de vannak itt tájékozottabbak majd kisegitenek
http://www.kawasaki.hu/info.as...
A DMC Kft már negyedik éve rendezi meg a Hungaroringen a Kawasaki Esti Motorozásokat, amikor is este 18.00 és 20.00 óra között a Kawasaki tulajdonosok ingyenesen használhatják saját Kawasakijukkal a hungaroringi versenypályát.
Következő alkalom: 2010. június 4. péntek
Hm! Akkor tényleg J moci van a gépemben 100ló lenne?
Hát nem azt érzem pedig.Mentem 600f -fel is,de hát az érezhetően gyengébb. A váz pedig L -es. Na mindegy,a fene érti ezt..
Nincs erre egyszeru megoldas, venni kell egy injektoros gepet es megszunik a problem. Hagyom horogni, ugysem versenypalya, inkabb a tajban kell gyonyorkodni
Igen, félreértettem, azt gondoltam, etanolra akarod hangolni.
A tengerszinttől felfelé ~300m-enként még megfelelően fúvókázva is ~3% teljesítményt vesztesz, így a 2000 m mindenképp érezhető lesz a gyengülés.
Hegyi menetre nem hülye ötlet így az etanol, ha többször mész ki, nézd meg különféle arányokban keverve, hogy megy a legjobban. Mellesleg viszont időnként nézz meg egy karbi úszóházat, nehogy az esetleg kioldott retek felgyűljön annyira, hogy eltömje a fúvókák valamelyikét, mert külhonban nem vágysz karbisort le/szétszedni.
F2Tom:
megnézem majd otthon, ill. muteromnál a sort, ha előtúrtam, jelentkezem
Igazából nekem nem a tolattyúk szarok, hanem a pillangószeleptengely forgáspontjainál van kikopva a karbiház, szóval lötyögnek a szelepek, falsot szív stb. Ha már a karbiház ép, már az jó lenne...
Dynojet fúvóka+tű szettől nem lesz erősebb a motor, csak egyenletesebb. Ha csak egy ilyen szettet szerelsz a motorba, szarabbnak fogod érezni, mert nem robbanásszerűen adja le a teljesítményt, hanem lineárisan, ezért sokan szidják, mert nem érezhető.
Felreertessz, pont az ellenkezore van szukseg.
Aiert kell, az hogy a gyari vegdobbal is menjen valahogy, ne horogjon osze vissza. + ha felmegyek 2000m magassag fele, akkor ismenjen. Osztrak /olasz rendorok nem kultivaljak a nyitott yoshimuramat. Az nem erdekelne ha tobbet fogyaszt es kicsit rosszabbul megy, csak maradjon meg kb a karakterisztika.
Nyitott csovel most 95-ossel megy megfelelo modon
Sziasztok!
E85 az autómba tökéletesen bevált,1:2 arányban.(85/95)Csöveket nem oldja vegyítve,szűrőt illik cserélni mert a rozsdát oldja...Nem rozsdásít,hanem oldja!Elég régóta teszteljük egy másik (autós) fórumon az E85-t.Motorba nem tudom..... Karbisba nem javaslom,mert az autósoknak sem vált be a karbisaknál.
Dynojet.Van ZXR-hez tűm+rugóm.Nekem nem kell.Ha valakit érdekel,nyitott vagyok minden megoldásra!
A Dynojet,egy amerikai tuning cég ami tuning cucokat gyárt.A mi esetünkben a Dynojet kitről érdemes beszélni.Ez a kit fúvókákat tű rugót tartalmaz,ami a gyári helyére megy.Nekem k&n légszűrő,és egy raptor full rendszer van rajta.A karburátor nem tud erre rádolgozni,és ezért érdemes ezt bele tenni,iszonyat a különbség.Idén tetettem bele,nem olcsó dolog 37ért találtam pesten de helyben is megtudták hozni 1 ezressel drágában,és helyben van.Nagyából ennyi.
nagyvas.hu