Szeva nálam ha előröl bevilágítok jól látni a betéteket de 20.000 kibír a gyári betét és szerintem az a legjobb van pár versenybetét de az meg megeszi a tárcsát és az többe kerül
Szemmel is látod,ha belesel De levenni sem nehéz,valamikor megnézhetjük.
Alkatrész meg kutyától a zzr fórumban,vagy kawazsoltitól az alkatrész fórumban.
Van hangja fékezéskor?Vagy miért akarod megnézni?
Tudnátok segíteni?
Megkéne néznem mi a helyzet a fékbetétekkel. Letudom ellenőrizni az éppségüket szétszedés nélkül? Lehet csak a teleszkópról kell levennem az egész féket és ránézni hogy mennyire vastag még a betét? Ha nem akkor mennyire kell szétkapni? Ha csereérett honnan vegyek és mibe kerül? Aszem most EBC van közepesen kemény.
Előre is Köszi!
A kawa a 750-eseknél kétféle megoldást alkalmazott az első villánál.
1. pl. normál ZX-7R ('96-03): amit a tulaj előfeszítésnek hisz, az magasság állító, azaz a 8 karika látása annyit jelent, hogy lejjebb került a motor eleje.
2. RR (együléses) esetén van egy plusz (ha jól emlékszem) alkatrész a villában - amit elvileg házilag ki lehet váltani - ezért az RR villa gyűrűi valóban előfeszítést mutatnak.
Épp ezért puhábbnak nem érzed, viszont fordulékonyabbnak érezheted.
Köszönöm a választ! Am nem blokkot akarok cserélni csak van egy ismerősömnek kawa zxr750 blokkja és hogy nem e jó lenne belőle a kuplung kosár a zx7r-embe! De lehet nem lesz jó mindegy majd meglátom holnap!
Jók a képek a túráról, tuti jó lehetett. A moci a jövő héten megy műszakira, a következőre igyekszem elmenni .
Jimmy!
Lehet egy kérdésem? Ha nem akarsz, ne válaszolj, nem gáz. A motorodat nem Mosonmagyaróvárról vetted? Egyre többet nézem, és egyre ismerősebb
A blokknak a felfogatásáról tudok mondani dolgokat. Nekem most egy 1997-es 7R blokk van a 94-es motorban. Nem volt egyszerű betenni, mert a hengerfej felfogatások máshol vannak. 1, és 1.5 cm-el előrébb asszem. Tehát ha nincs levágva a tartó és áthegesztve, akkor nem megy bele sajnos....
Csillapítókat tekerd így.
elöl a felső állítócsavar / húzó/: 7kattanásnyit kitekered a teljesen betekert állapotból. Alul /nyomó/: 4 kattanásnyit kitekered a full betekrt állapotból.
Hátul alsó /húzó/ 2-es pozíció. 4 van összesen, rá van írva
felső /nyomó/ 8 kattanás kifele.
Ezek elvileg a standard beállítások 68kg-ra. Ha ennél feszesebbet akarsz, akkor befelé kell tekerned a húzót is nyomót is.
Betekertem a telókat elől,teljesen.Most 8csík látszik és nem lehet tovább tekerni. Most nem ringatózik az eleje úgy,mint ahogy mondta orbirrje is. Mentem (csak) a városban pár km-t, hm ,nem nagyon vettem észre különbséget. Nem annyira puha és a kormány könnyebben mozos,ha fordulnom kell lassan. A többit majd pénteken megtudom,ninjával megyel Pécsre csak legyen jó idő,indulás reggel fél7
...kell nekem is nagyobb lánckerék hátra
Ha bármiben kell segitség keress nyugodtan!
Szemmel is látod,ha belesel De levenni sem nehéz,valamikor megnézhetjük.
Alkatrész meg kutyától a zzr fórumban,vagy kawazsoltitól az alkatrész fórumban.
Van hangja fékezéskor?Vagy miért akarod megnézni?
Tudnátok segíteni?
Megkéne néznem mi a helyzet a fékbetétekkel. Letudom ellenőrizni az éppségüket szétszedés nélkül? Lehet csak a teleszkópról kell levennem az egész féket és ránézni hogy mennyire vastag még a betét? Ha nem akkor mennyire kell szétkapni? Ha csereérett honnan vegyek és mibe kerül? Aszem most EBC van közepesen kemény.
Előre is Köszi!
Inkább írok egy mailt jó? Nem akarom, h ha nem igaz, vagy ha hülyeség, akkor mindenki rajtam .
De bizony ott vettem. Mesélj mit tudsz?
1. pl. normál ZX-7R ('96-03): amit a tulaj előfeszítésnek hisz, az magasság állító, azaz a 8 karika látása annyit jelent, hogy lejjebb került a motor eleje.
2. RR (együléses) esetén van egy plusz (ha jól emlékszem) alkatrész a villában - amit elvileg házilag ki lehet váltani - ezért az RR villa gyűrűi valóban előfeszítést mutatnak.
Épp ezért puhábbnak nem érzed, viszont fordulékonyabbnak érezheted.
Jimmy!
Lehet egy kérdésem? Ha nem akarsz, ne válaszolj, nem gáz. A motorodat nem Mosonmagyaróvárról vetted? Egyre többet nézem, és egyre ismerősebb
A blokknak a felfogatásáról tudok mondani dolgokat. Nekem most egy 1997-es 7R blokk van a 94-es motorban. Nem volt egyszerű betenni, mert a hengerfej felfogatások máshol vannak. 1, és 1.5 cm-el előrébb asszem. Tehát ha nincs levágva a tartó és áthegesztve, akkor nem megy bele sajnos....
elöl a felső állítócsavar / húzó/: 7kattanásnyit kitekered a teljesen betekert állapotból. Alul /nyomó/: 4 kattanásnyit kitekered a full betekrt állapotból.
Hátul alsó /húzó/ 2-es pozíció. 4 van összesen, rá van írva
felső /nyomó/ 8 kattanás kifele.
Ezek elvileg a standard beállítások 68kg-ra. Ha ennél feszesebbet akarsz, akkor befelé kell tekerned a húzót is nyomót is.
Betekertem a telókat elől,teljesen.Most 8csík látszik és nem lehet tovább tekerni. Most nem ringatózik az eleje úgy,mint ahogy mondta orbirrje is. Mentem (csak) a városban pár km-t, hm ,nem nagyon vettem észre különbséget. Nem annyira puha és a kormány könnyebben mozos,ha fordulnom kell lassan. A többit majd pénteken megtudom,ninjával megyel Pécsre csak legyen jó idő,indulás reggel fél7
...kell nekem is nagyobb lánckerék hátra