Mentem a géppel egyet, gecijól megy, nyomatékosabbnak tűnik, alul is használhatóbb, de akkor lenne igazán jó, ha egy frisebb karbi lenne rajta. 7-8 ezerig küldtem el, halad.
Kicsit csodálkozom ezen, hogy Frecska nem vette be a gépedet... Engem bevállalt a hétvégi olajcserére.
Mondjuk olajcsere, meg szervizelés lényegében más...
Na csak jöjjön haza a géped... Avatás lesz!
ELKÉSZÜLT A GÉPEM! Elhoztam ma szürkületben lámpa nélkül, aztán még este felöltöztettem félig, úgyhogy már használható, holnap átgumiztatom, meg lehet olajcsere is lesz.
Karburátorom szét van kopva, úgyhogy bajos az állítása. Szereznem kell egy jó állapotú ZZR1100 karbit. Fel lettek bővítve a járatok 40-esre, hogyha nagyobb karbit kapna. A 38-as karbitorok 37-es szívótorokkal és 35-ös szívónyílásokkal folytatódik...Úgyhogy most minden 40.
Mákom volt, hogy cseréltük a generátor-olajpumpaláncot, már össze voltak állva néhol a szemek, ragadtak. A másik gond, hogy a kuplungalaplapra rá volt csavarozva 4 csavarral egy hajtás, ami az olajpumpát hajtja. 4-ből 2 csavar el volt nyírva, ha a maradék 2 is megadja magát, akkor elmegy az olajpumpa, aztán helo.
Alul a tortyogás minimális mértékben megmaradt, de azért használhatóbb. Elég böszmének tűnik így elsőre a gép, de szürkületben nem nagyon akartam cibálni lámpa nélkül. Holnap teszt
Van a Loctite-nak O-gyűrű készitő készlete 1, 6/2, 4/3, 0/5 (?), 7/8, 4mm méretekben van benne anyag, igaz ez is 16.000 forint. Ráadásul rohadtul nem irják itt a katalógusban hogy benzin álló-e. Meg esetleg még Loctite-al lehet tömiteni, bár az gányolásnak is hathat
Az az érdekes, hogy tényleg egy cikk alatt hozza a tömítést az úszóházfedéllel, de nincs megadva neki cikkszám. A tolattyúfedelet is egy kalap alatt hozza a tömítésével, de annak legalább van cikkszáma. Cuki a kis 4 kerekű tolattyú, olyan mint egy kis furik . Arra vigyázz, mert 321USD az ára
Van még egy örömhír!
Proptech-es srác telefonált,hogy a tömítés együtt van a kalbi alsó házzal és eggyütt lehet csak rendelni ami 40.000.-/db erre picit bekönnyeztem
de végül is abba maradtunk ,hogy akitől rendeli szétszedi és így
9000.-/db áron kapom meg a kalbi tömítést ....ez így is horror....
Kawazsolti eez tényleg így van...?
Nem olcsók ezek a konzolok nem? Mennyi volt? Én 150USD-ért láttam legolcsóbban. Fék mennyivel más mint a gyári? Az én fékrendszeremnek még ez az achilles sarka, a gyári 6dugós nyereg.
Mondjuk olajcsere, meg szervizelés lényegében más...
Na csak jöjjön haza a géped... Avatás lesz!
Karburátorom szét van kopva, úgyhogy bajos az állítása. Szereznem kell egy jó állapotú ZZR1100 karbit. Fel lettek bővítve a járatok 40-esre, hogyha nagyobb karbit kapna. A 38-as karbitorok 37-es szívótorokkal és 35-ös szívónyílásokkal folytatódik...Úgyhogy most minden 40.
Mákom volt, hogy cseréltük a generátor-olajpumpaláncot, már össze voltak állva néhol a szemek, ragadtak. A másik gond, hogy a kuplungalaplapra rá volt csavarozva 4 csavarral egy hajtás, ami az olajpumpát hajtja. 4-ből 2 csavar el volt nyírva, ha a maradék 2 is megadja magát, akkor elmegy az olajpumpa, aztán helo.
Alul a tortyogás minimális mértékben megmaradt, de azért használhatóbb. Elég böszmének tűnik így elsőre a gép, de szürkületben nem nagyon akartam cibálni lámpa nélkül. Holnap teszt
kösz a gyors választ. még megrágjuk a szerelőmmel mit kis kell valójában cserélni.rugó nincs benne, legalábbis eddig nem találkoztam vele
Öcskös nekem lehet ,hogy szükség lesz rá ,de neked is azt már látom....feltéve ha felrakod a rendszámot
Vasárnapra derüs időt nektek ...!
Egy próbát megér csak nem olyan szar...
Tesókám, erre azthiszem, szükséged lesz:
http://youtu.be/ovLpMzMSj9w
Proptech-es srác telefonált,hogy a tömítés együtt van a kalbi alsó házzal és eggyütt lehet csak rendelni ami 40.000.-/db erre picit bekönnyeztem
de végül is abba maradtunk ,hogy akitől rendeli szétszedi és így
9000.-/db áron kapom meg a kalbi tömítést ....ez így is horror....
Kawazsolti eez tényleg így van...?