Na az beszarás lenne A futómű,fékek biztos nem azok. De a blokkot én fasza erősnek gondolom.240ig mentem 4.-ben ,aztán dobtam egy 5öt,kicsit húztam ,de többet nem vállaltam be. De ezt lazán kiforogta .Amúgy hátul 2vel kisebb a fogaskerék,így vettem.Ezért 1ben 130,2ben 180 3ban 210,4ben 240. Ha így is erős,mi lenne a gyárinál nagyobb kerékkel Na,de majd Tom megmondja lehet egy lomha gagyi
jimmy1
A karbisor tök jó, az gyári, elvileg annyit ment mint a motor, 25000km-t. Kopás nincs rajta. Ár? Nem tudom, hogy mennyiért mennek. Neked mennyit ér meg? Nekem nem kell, mert nem tudom feltenni erre a blokkra, meg tudunk egyezni szerintem. viri01@freemail.hu
Ha egyszer összefutunk, szívesen odaadom a gépet egy körre. Akkor te is érezheted, hogy nem a levegőbe beszélek. A Ram-air nyílás, meg a bevezető cső fent van rajta természetesen, így azért kap valami levegőt, de nyilván nem annyit, amennyi ki lett találva neki anno.
Az nem egészséges ha máshogy van állítva a két szár. Lehetséges hogy J-s a blokk. A J-s RR verziójából vagy a K-ból lett az L . Fizikailag nem sok különbség van a két blokk között, lehet hogy pont a ram air, egy másik gyújtás vagy vezérlési karakter miatt erősebb 10-15 lóval az L. Érdemes lenne megméretni padon. Ha kipróbálnám lehet érezném a különbséget, hogy J, vagy L.
Kíváncsivá tettél. Manualban is lehet nézegetni hogy miben különbözhet a két blokk.
Van még 1 érdekes. A motorkódom zxr750J,a váz 750L,ráadásul amcsi.Pont a váltás körüli évjárat. De hogyan lehet ram air-es megáldással a porszívós blokk? Na meg én el nem hiszem,hogy ez csak 100Le Hogyan van ez?
Ok.Mindenképpen jó lenne,ha a típushoz értő nézné meg.Az eleje lehet kicsit magas. hátul viszont jó magas gumi van! Az első telóknál van egy érdekesség.. nem egyformán van betekerve a két oldal.Az egyiknél több gyűrű látszik
A 7R blokk ha külsejében ugyanolyan is mint a ZXR, meg papíron nem sokkal gyengébb, de mégis teljesen más. Rövidebb löket, nagyobb fordulat, erősített főtengelycsapágyak stb.
Csodálom hogy a ram airt nem hiányolja. Nagy fordulaton csoda hogy anélkül hogy kap annyi levegőt. A direkt szűrőn keresztül sem képes szerintem statikusan annyit szívni a motor, mintha a levegő torlónyomása töltené...
Szívesen bepróbálom, a racetec jó csúcsos gumi, azzal jól kell fordulnia. Futóművet ilyen széria motoron a csillapítók eltekergetésével nem nagyon lehet elrontani, viszont a fordulási hajlamot nagyban befolyásolja a geometria. Ha az elsővilla lejjebb a segge feljebb van, a fordulás hirtelenebb, könnyebb lesz. Persze nem kell átesni a ló túloldalára. A Preload adjustment az első villán, amire mindenki azt hiszi előfeszítés, az a magasságállító. Azt érdemes kitekerni, minél több gyűrű látszódjon. A seggét állítólag érdemes emelni. Ennek a gépnek állítható a segge. A hátsó gátló alá egy 10mm-es hézagolót vagy anyát kell rakni a segédváz alá. Azt mondják úgy fordul utána mint egy Ducati...
A nagyobb peres hátsógumi is arra hivatott, hogy emeljen a seggén.
Majd bepróbáljuk egymásét, azt meglátod. Az enyém fordulékony, de most másik gumit kap, szóval még nem tudom milyen lesz vele, de biztos nem szar.
Nem tudom, hogy itt szoktak-e cuccokat árulni de nekem van pár "felesleges" motorblokk alkatrészem egy 1994-es ZXR 750-ről,ből.
Na szóval egy komplett karbisor, levegőszűrő doboz, (az van még egy 97-esé is), váltó, kuplunglamellák. Lényegében egy komplett blokk amiben 25 000km volt. Annyi történt, hogy leszakadt 3 szelep és az egyik dugó megszűnt létezni . Elvileg a főtengely nem sérült, csak az az egy hajtókar. A többi része jó. Ha valakit érdekel írjon, vagy hívjon: 06203122446
Húú,akkor patent lesz a ninja
Majd ,ha sikerül a tali ,megnézhetnéd hogyan megy az enyém,meg milyen a futómű.Mert ma azt mondták,hogy nehezen fordul és nehezen dől. Nem vagyok egy kanyarspecialista,szóval én arra fogom,hogy nincs rutinom...
F2Tom
Köszi a gyors választ és egyben a segítséget is. Ha jól értem, akkor fel kell önteni teljesen .
A direkt szűrők meg nem hiányolják a Ram-airt szerencsére. Elvileg olyan blokk van benne mint a tiédben, csak az enyémben 1997-es gépé került. Félelmetesen jól megy, sokkal jobban mint az előző blokkal.
Sokkal jobb lett a gyorsulása és magas fordulatszámon, 7000-től piszkosul megindul, csak pakolni kell neki a sebességeket. A közeljövőben talán lesz egy teljesítménymérő pad a környéken és akkor meg fogom nézetni, hogy mégis mennyi paci így a motor.
ZXR 750 R '91-'92 K
ZXR 750 '93-'95 L
ZXR 750 R '93-'95 M
ZXR 750 J
ZXR 750 R K
ZXR 750 L
ZXR 750 R M
Guro,hát ilyen far láttán beindul a fantázia!
Holnap teszek fel képet a levegőszűrőről. Amúgy komplett, elég jó szűrő van benne. Meg megvan még ami a képen van, az a szita vagy nem tom mi
A karbisor tök jó, az gyári, elvileg annyit ment mint a motor, 25000km-t. Kopás nincs rajta. Ár? Nem tudom, hogy mennyiért mennek. Neked mennyit ér meg? Nekem nem kell, mert nem tudom feltenni erre a blokkra, meg tudunk egyezni szerintem. viri01@freemail.hu
Kíváncsivá tettél. Manualban is lehet nézegetni hogy miben különbözhet a két blokk.
Csodálom hogy a ram airt nem hiányolja. Nagy fordulaton csoda hogy anélkül hogy kap annyi levegőt. A direkt szűrőn keresztül sem képes szerintem statikusan annyit szívni a motor, mintha a levegő torlónyomása töltené...
A nagyobb peres hátsógumi is arra hivatott, hogy emeljen a seggén.
Majd bepróbáljuk egymásét, azt meglátod. Az enyém fordulékony, de most másik gumit kap, szóval még nem tudom milyen lesz vele, de biztos nem szar.
Na szóval egy komplett karbisor, levegőszűrő doboz, (az van még egy 97-esé is), váltó, kuplunglamellák. Lényegében egy komplett blokk amiben 25 000km volt. Annyi történt, hogy leszakadt 3 szelep és az egyik dugó megszűnt létezni . Elvileg a főtengely nem sérült, csak az az egy hajtókar. A többi része jó. Ha valakit érdekel írjon, vagy hívjon: 06203122446
Majd ,ha sikerül a tali ,megnézhetnéd hogyan megy az enyém,meg milyen a futómű.Mert ma azt mondták,hogy nehezen fordul és nehezen dől. Nem vagyok egy kanyarspecialista,szóval én arra fogom,hogy nincs rutinom...
Köszi a gyors választ és egyben a segítséget is. Ha jól értem, akkor fel kell önteni teljesen .
A direkt szűrők meg nem hiányolják a Ram-airt szerencsére. Elvileg olyan blokk van benne mint a tiédben, csak az enyémben 1997-es gépé került. Félelmetesen jól megy, sokkal jobban mint az előző blokkal.
Sokkal jobb lett a gyorsulása és magas fordulatszámon, 7000-től piszkosul megindul, csak pakolni kell neki a sebességeket. A közeljövőben talán lesz egy teljesítménymérő pad a környéken és akkor meg fogom nézetni, hogy mégis mennyi paci így a motor.