Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én vagyok a mommeg?
ZXR 750 '91-'92 J
ZXR 750 R '91-'92 K
ZXR 750 '93-'95 L
ZXR 750 R '93-'95 M
ZXR 750 J
ZXR 750 R K
ZXR 750 L
ZXR 750 R M
Na az beszarás lenne A futómű,fékek biztos nem azok. De a blokkot én fasza erősnek gondolom.240ig mentem 4.-ben ,aztán dobtam egy 5öt,kicsit húztam ,de többet nem vállaltam be. De ezt lazán kiforogta .Amúgy hátul 2vel kisebb a fogaskerék,így vettem.Ezért 1ben 130,2ben 180 3ban 210,4ben 240. Ha így is erős,mi lenne a gyárinál nagyobb kerékkel Na,de majd Tom megmondja lehet egy lomha gagyi
Rendben Felveszem a kapcsolatot veled akkor
Jimmy lehet ,hogy a tiéd is RR!

Guro,hát ilyen far láttán beindul a fantázia!
F2Tom
Holnap teszek fel képet a levegőszűrőről. Amúgy komplett, elég jó szűrő van benne. Meg megvan még ami a képen van, az a szita vagy nem tom mi
jimmy1
A karbisor tök jó, az gyári, elvileg annyit ment mint a motor, 25000km-t. Kopás nincs rajta. Ár? Nem tudom, hogy mennyiért mennek. Neked mennyit ér meg? Nekem nem kell, mert nem tudom feltenni erre a blokkra, meg tudunk egyezni szerintem. viri01@freemail.hu
Ha egyszer összefutunk, szívesen odaadom a gépet egy körre. Akkor te is érezheted, hogy nem a levegőbe beszélek. A Ram-air nyílás, meg a bevezető cső fent van rajta természetesen, így azért kap valami levegőt, de nyilván nem annyit, amennyi ki lett találva neki anno.
Egy rendszer nagyon sokat dob ha be van állítva a karbi hozzá. Majd érdeklődök a szakinál, hogy mi a különbség a két blokk között, mer ő vágja.
őőő *rádob
Meg a Muzzy is rádok ,gondolom.De az enyém (szerintem) alacsony fordulaton is húz
Az nem egészséges ha máshogy van állítva a két szár. Lehetséges hogy J-s a blokk. A J-s RR verziójából vagy a K-ból lett az L . Fizikailag nem sok különbség van a két blokk között, lehet hogy pont a ram air, egy másik gyújtás vagy vezérlési karakter miatt erősebb 10-15 lóval az L. Érdemes lenne megméretni padon. Ha kipróbálnám lehet érezném a különbséget, hogy J, vagy L.
Kíváncsivá tettél. Manualban is lehet nézegetni hogy miben különbözhet a két blokk.
Van még 1 érdekes. A motorkódom zxr750J,a váz 750L,ráadásul amcsi.Pont a váltás körüli évjárat. De hogyan lehet ram air-es megáldással a porszívós blokk? Na meg én el nem hiszem,hogy ez csak 100Le Hogyan van ez?
Ok.Mindenképpen jó lenne,ha a típushoz értő nézné meg.Az eleje lehet kicsit magas. hátul viszont jó magas gumi van! Az első telóknál van egy érdekesség.. nem egyformán van betekerve a két oldal.Az egyiknél több gyűrű látszik
A 7R blokk ha külsejében ugyanolyan is mint a ZXR, meg papíron nem sokkal gyengébb, de mégis teljesen más. Rövidebb löket, nagyobb fordulat, erősített főtengelycsapágyak stb.
Csodálom hogy a ram airt nem hiányolja. Nagy fordulaton csoda hogy anélkül hogy kap annyi levegőt. A direkt szűrőn keresztül sem képes szerintem statikusan annyit szívni a motor, mintha a levegő torlónyomása töltené...
A légszűrőház 97-es az 7R ugye? Arról tudsz képet tenni fel? Komplett ház, a tálca is van hozzá, ami a karbira megy rá?
Szívesen bepróbálom, a racetec jó csúcsos gumi, azzal jól kell fordulnia. Futóművet ilyen széria motoron a csillapítók eltekergetésével nem nagyon lehet elrontani, viszont a fordulási hajlamot nagyban befolyásolja a geometria. Ha az elsővilla lejjebb a segge feljebb van, a fordulás hirtelenebb, könnyebb lesz. Persze nem kell átesni a ló túloldalára. A Preload adjustment az első villán, amire mindenki azt hiszi előfeszítés, az a magasságállító. Azt érdemes kitekerni, minél több gyűrű látszódjon. A seggét állítólag érdemes emelni. Ennek a gépnek állítható a segge. A hátsó gátló alá egy 10mm-es hézagolót vagy anyát kell rakni a segédváz alá. Azt mondják úgy fordul utána mint egy Ducati...
A nagyobb peres hátsógumi is arra hivatott, hogy emeljen a seggén.
Majd bepróbáljuk egymásét, azt meglátod. Az enyém fordulékony, de most másik gumit kap, szóval még nem tudom milyen lesz vele, de biztos nem szar.
Cső! Karbisor mennyi?Jó állapotban volt?Kopás?
Nem tudom, hogy itt szoktak-e cuccokat árulni de nekem van pár "felesleges" motorblokk alkatrészem egy 1994-es ZXR 750-ről,ből.
Na szóval egy komplett karbisor, levegőszűrő doboz, (az van még egy 97-esé is), váltó, kuplunglamellák. Lényegében egy komplett blokk amiben 25 000km volt. Annyi történt, hogy leszakadt 3 szelep és az egyik dugó megszűnt létezni . Elvileg a főtengely nem sérült, csak az az egy hajtókar. A többi része jó. Ha valakit érdekel írjon, vagy hívjon: 06203122446
*racetec
Most a gumi is jó.Metzeler ractec k1 elől ,hátul vágott slick bridgestone.Szóval az elvileg jó,nem? Szerintem jó
fogd rá a gumira és próbáld újra
Húú,akkor patent lesz a ninja
Majd ,ha sikerül a tali ,megnézhetnéd hogyan megy az enyém,meg milyen a futómű.Mert ma azt mondták,hogy nehezen fordul és nehezen dől. Nem vagyok egy kanyarspecialista,szóval én arra fogom,hogy nincs rutinom...
most már értem miért jutott eszetekbe szombaton az ami az eszetekbe jutott
F2Tom
Köszi a gyors választ és egyben a segítséget is. Ha jól értem, akkor fel kell önteni teljesen .
A direkt szűrők meg nem hiányolják a Ram-airt szerencsére. Elvileg olyan blokk van benne mint a tiédben, csak az enyémben 1997-es gépé került. Félelmetesen jól megy, sokkal jobban mint az előző blokkal.
Sokkal jobb lett a gyorsulása és magas fordulatszámon, 7000-től piszkosul megindul, csak pakolni kell neki a sebességeket. A közeljövőben talán lesz egy teljesítménymérő pad a környéken és akkor meg fogom nézetni, hogy mégis mennyi paci így a motor.