Még nem készült el. Nagyjáboli árakat tudok mondani:
-Hengerfejfelújítás 20-30eft. Ebben van szelepcsere, szelepszárszimmering, gépmunka/síkbahúzás,járatok kimarása, sorják leszedése,stb/ , plusz hozzá egy karbiszinkron
-Generátorlánc-csere: ezt nem tudom mennyi, le kell hozzá verni a kuplungot, sztem max 5eft
-Karburálás: ez melótól függ, hányszor kell szétborítani, 10-20 között.
-Gyertyacsere: ez kell a karburáláshoz, úgyhogy ez benne van az árban
Szóval egy átlag 50-re kalkulálok.
Természetesen az anyag ebben nincs benne, az olyan 85 körül van.
Egészen pontosan 400+-4ccm ha teljesen száraz. Mi az enyémbe 400 körül tudtunk önteni de már szinte teli volt.
Hadd kérdezzem meg az a négy direktszűrő hogy került a gépre? Nem hiányolja a masina a ram-airt?
Nekem is jó a vasárnap persze ha megcsinálják a Prop-tech.-esek a biciklit ,holnap elviszem nekik csüt helyett hátha ránéznek elöbb....
Hétvégén meglátogattuk a Simi havert aki segített a bőrrucit beszerezni.
Megjött neki a 1198... Fasza a gép....
Hello!
Egy szakmai kérdésem lenne. A motoromon (Kawasaki zxr 750 nagyjából ) első teleszkóp szimeringet kell cserélnem. Azt nem tudom, hogy mennyi olajat kell beletölteni. Ha tudtok, segítsetek légyszi. (A motor amúgy 1994-es) Köszi előre is.
nekem csak a vasárnap jó, mert szombaton Békéscsabára kell mennem!
vasárnap viszont akár Fehérvár, akár Kakucs, nekem mindegy, mert elvileg jó idő lesz már közel 20 fokkal
a nyakam szinte a régi, viszont a térdemet lehet műteni kell, de gurulni azért tudok
Neked szólt Ákos, ha megnézed a komment alján az előzményt, láthatod is. Jó neked, hogy ilyen közel a Mátra. Konkrét terv nincs, én szombat délelőtt kipróbálom az új Z1000-et itt a fehérvári kereskedésben, aztán akármi. Többiek?
Sok hibát megcsináltam az MZ n és mentem ma egy kört az utcában :)
Kell még: feszab,tükör(amiben látok is),szofita foglalatos izzó,gyújtás kondi(ami nem kontak hibás)
Jó érzés volt 1hét után megint motoron ülni,már minden bajom volt :)
Gyorsan mind a négy gangot végig pörgettem csumára
csak kicseréltük a kis nyavalyást .
még mázli hogy a zxr-é ugyan az.
elvileg 18 vasárnap nekem is megfelel,ha megjön addigra a kis lánckerék.
kérném pontos hely és időpont megjelölését
Próbáltál a nem működő gyertya helyére másikat tenni?Gyertyakábel milyen állapotú?
Nekem az első lépés:gyertya ki és megnézném,hogy van-e szikra.
Ha van,akkor lehet inkább a karbinál kellene keresni a hibát.Ha nincs,másik gyertya.Ha úgy sincs akkor még lehet a kábel.
sziasztok
Nekem is egy 7r ninjám van,amivel megvagyok elégedve.Ha valamelyik 7végén egy közös motorozást szerveztek én benne lennék,jó lenne minnél több 7est együt látni.Jövőhéten rakják bele a dynojet kitet,amit ne mis igazán akartam,mert igy is piszkosul megy,de a szerelő meggyőzött,hogy jobb lesz a motornak is.Egyedül a futóművét nem sikerült még beállitani,mert volt vagy 90-100kilós az előző gazda,én meg 70.
Tavaly nekem ugyanez volt, annyira felidegesitett, hogy meg az oninditot is leegettem.Gyertyacsere oldotta meg a dolgot. Pedig 1000km-t futott gyertyak voltak benne. Kuka, es az uj bele, egybol indult
hello, lenne egy kerdesem ha esetleg valamelyiketek talalkozott ezzel a problemaval. Gondoltam ma kiruccanok egyet a 7essel de nem igazan sikerult beinditanom. Azaz beindult de csak 3 hengerben ment es barmennyit hagytam hogy melegedjen, csak nem indult be rendesen es alladoan allt le es ha enyhe gazt adtam nem esett vissza a tura csak egy jopar masodperc mulva. Az iden meg nem gurultam a geppel de egy par napja volt karbi tisztitas, jet szereles es szinkron allitva. Mi lehet a gond? Olvastam valami carb icing-rol (egesz telen nem volt belove a gep az is igaz es eleg hideg garazsba volt tarolva)...eleg hasonloak a tunetek. Velemenyek? (a gyertyak is majdnem ujak)...
Ha kell egy használt szelepfedél-tömítés,akkor odaadom.Az 1-es hengernél picit eresztett,de pasztázással biztos jó lehet még,mert elszakadva nincs.Én vettem másikat,ez felesleges lett.
Te gépedet is kipróbálnám, egyszer mentem L-es ZXR-rel, de az nem győzött meg, nagyon el volt állítgatva, alul nem ment stb.
Jövő hétre ki mit mond? Én kompromisszumképes vagyok, motorozzunk már egyet!
A gyertyákat is oda tudom akkor adni mindenkinek!
Tegnap meglestem a mocimat a szerelőnél és dumálgattunk picit. (3db szimmering miatt vártam eddig,ma talán kész ) Azt mondta ezek a zxr-ek kb 10 éve eltűntek úgy beszélt róla,mint vmi őskövületről de rosszat nem tudott mondani Szelepek beállítva( 8db lapka kellett,kisebbek voltak az értékek) vezlánc ok,karb ok,olajak cserélve,tömítések ok,.már csak 1 hátsó gumit kell szereznem és 99% 100% csak az új lehet
Jövő 7végén vagy utána ráérek egy talira! RR-re kíváncsi vagyok én is.De lehet elmegyünk fehérvárra is.
Tom,
tegnap elhoztam a vasat, csak hát egy kicsit el lett tekergetve az eleje.
ha összefutunk jó lenne összenézni a te beállításaiddal, mert most egy kicsit instabilnak érzem
ja a hátuljával meg sosem voltam megelégedve, persze hozzányúlni meg még eddig nem mertem
-Hengerfejfelújítás 20-30eft. Ebben van szelepcsere, szelepszárszimmering, gépmunka/síkbahúzás,járatok kimarása, sorják leszedése,stb/ , plusz hozzá egy karbiszinkron
-Generátorlánc-csere: ezt nem tudom mennyi, le kell hozzá verni a kuplungot, sztem max 5eft
-Karburálás: ez melótól függ, hányszor kell szétborítani, 10-20 között.
-Gyertyacsere: ez kell a karburáláshoz, úgyhogy ez benne van az árban
Szóval egy átlag 50-re kalkulálok.
Természetesen az anyag ebben nincs benne, az olyan 85 körül van.