Ha neked nem bonyolult egy karbi szinkronizálás akkor szívesen órát vennék tőled!
Vagy te szinkron alatt 3db csavar tekergetését érted majd jó lesz alapon? :)
Hát egy árajánlatot szívesen megnéznék tőled is! Bár jelenleg ez a probléma megoldódott, de hátha záros határidőn belül szükség lenne rá.
szakbme@freemail.hu
JKAZX750PPA018456
Ötlet nincs igazán, ahogy mondták, látatlanban nem...
A karbi pucolásnál én megküldtem volna féktisztítóval a fúvókákat, persze kiszedett tolattyúkkal, mert a gumi biztosan nem díjazza, azután benzin/gázolaj. Van ennél jobb anyag is, de úgysem jut eszembe.
Ha elég botor voltál, kitekergetted az alapjárati fúvókákat és rosszul tekerted vissza, azért fullad le szivató nélkül.
Azt kéne kiderítened, hidegen v. melegen jobb-e nélküle/részben szivatóval, már a hangjából érzékelheted, hogy sokat v. épp keveset kap.
A tolattyúk gumijait is ellenőrizném, meg az úszókat.
Dióhéjban ennyi.
Nyilván én sem tudom úgy kitisztítani a karbit, mint egy-két hozzáértő szerelő. Ez biztos. De igyekszem. Nekem a karbi pucolás abból állt, hogy kitörölgettem benzines ronggyal, meg ecsettel. Nagyjából ennyi, és ettől elállítódhatott? Szóval szerinted a karbikat kellnene beállítatnom valami szerelőnél?
A Bóvden meg sajna ennyi. Megkérdeztem márkakereskedést azt mondták 7800Ft 1 db, plusz a postaköltség, illetve ha nem akarok 4 hetet várni (ahogy anno az a víztartállyal volt) akkor további 1800Ft, és akkor két hét alatt megkapom.
Karburátor az amit látatlanban nem lehet gyógyítani!
Egy tisztítás után állítani is kellene,na meg a tényleges tisztítás nem abból áll amit 10ből 9 ember csinál.
Bowden ha jól meglett csinálva nem baj ha házi.
komolyan 20e a kettő?Akkor én is csinálni fogok,mert nekem úgy rémlik itt valami tízezer körüli értékről volt szó nemrég.
Hi!
Ugyancsak a gázbóvden ügyben kérnék segítséget nálam kicsit jártasabb 7-es szerelőktől. Felhívtam a hozzám legközelebbei Kawasaki kereskedőt, aki adott is egy árajánlatot, amiben az állt, hogy a két bóvden közel 20e Ft-ot kostálna, mire kézhez kapnám, és ne is említsük a két hetet. Szóval csináltunk egy bóvdent, ami tökéletesen olyan mint az eredeti. (Hálisten faterom eredeti szakmája lakatos, így kicsit ért az ilyesmihez ) Sikerült is kicserélni. Illetve ha már szét volt bontva, a karbikat kipucolni. De valamit elállíthattam, így most indítás után, ha leveszem a szivatót a motor sajna lefullad. Gondoltam az alapjáratra, de hiába tekertem bármelyik irányba, ugyancsak lefulladt.
A segítségeteket előre is köszönöm.
festés,index,tükör,matricák,plexi,kipuf nem gyári.
Jó még a johimurja eladható jópénzért vagy rajtahagyható szomszéd örömére.
Felni is miért lett átfestve?
Na meg ez kisebb sérülés?Akkor milyen a nagyobb....
Elég szerencsétlen baleset.....
Mielőbbi gyógyulást kívánok én is!
Vigasztaljon,hogy most nem éppen motoros idő van.....Mire megjön az igazi szezon,már el is felejted a "baleseted"!
http://auto.indavideo.hu/video...
Vagy te szinkron alatt 3db csavar tekergetését érted majd jó lesz alapon? :)
Tudnál egy árat mondani...?
Meg vennék én is gázbovdent.. +lánc-lánckerék...ja és
láncvédőt
Köszi...
szakbme@freemail.hu
JKAZX750PPA018456
A karbi pucolásnál én megküldtem volna féktisztítóval a fúvókákat, persze kiszedett tolattyúkkal, mert a gumi biztosan nem díjazza, azután benzin/gázolaj. Van ennél jobb anyag is, de úgysem jut eszembe.
Ha elég botor voltál, kitekergetted az alapjárati fúvókákat és rosszul tekerted vissza, azért fullad le szivató nélkül.
Azt kéne kiderítened, hidegen v. melegen jobb-e nélküle/részben szivatóval, már a hangjából érzékelheted, hogy sokat v. épp keveset kap.
A tolattyúk gumijait is ellenőrizném, meg az úszókat.
Dióhéjban ennyi.
A Bóvden meg sajna ennyi. Megkérdeztem márkakereskedést azt mondták 7800Ft 1 db, plusz a postaköltség, illetve ha nem akarok 4 hetet várni (ahogy anno az a víztartállyal volt) akkor további 1800Ft, és akkor két hét alatt megkapom.
Egy tisztítás után állítani is kellene,na meg a tényleges tisztítás nem abból áll amit 10ből 9 ember csinál.
Bowden ha jól meglett csinálva nem baj ha házi.
komolyan 20e a kettő?Akkor én is csinálni fogok,mert nekem úgy rémlik itt valami tízezer körüli értékről volt szó nemrég.
Ugyancsak a gázbóvden ügyben kérnék segítséget nálam kicsit jártasabb 7-es szerelőktől. Felhívtam a hozzám legközelebbei Kawasaki kereskedőt, aki adott is egy árajánlatot, amiben az állt, hogy a két bóvden közel 20e Ft-ot kostálna, mire kézhez kapnám, és ne is említsük a két hetet. Szóval csináltunk egy bóvdent, ami tökéletesen olyan mint az eredeti. (Hálisten faterom eredeti szakmája lakatos, így kicsit ért az ilyesmihez ) Sikerült is kicserélni. Illetve ha már szét volt bontva, a karbikat kipucolni. De valamit elállíthattam, így most indítás után, ha leveszem a szivatót a motor sajna lefullad. Gondoltam az alapjáratra, de hiába tekertem bármelyik irányba, ugyancsak lefulladt.
A segítségeteket előre is köszönöm.
Jó még a johimurja eladható jópénzért vagy rajtahagyható szomszéd örömére.
Felni is miért lett átfestve?
Na meg ez kisebb sérülés?Akkor milyen a nagyobb....
Évszázad üzlete XDDDDDDDD
Nem 96-tól voltak ezek a 7-esek?Mert azt írja hogy 95-ös évjárat
Ez is olyan kapa lehetett mint nekem
Kaszni...
Ilyet szól ez már új kasznis! Ráesett a kapa. Mekkora egy eke ez már
Mielőbbi gyógyulást kívánok én is!
Vigasztaljon,hogy most nem éppen motoros idő van.....Mire megjön az igazi szezon,már el is felejted a "baleseted"!