Kawabiker köszi, megnézetem valami szakival de ha szükségem lesz erre szólni fogok! Köszönöm!
Guro az olajcserén is túl vagyok! :) Aszem Motul 5100-at tettem bele. Aszem az 10w40. Eladó azt mondta az új R1-ekbe ezt tesznek úgyhogy tuti jó lesz nekem is! A szűrő meg hiflo filtro (aszem így írják). Jobban nem szedtem szét!
Szóval fejlődök azért!
Ez a moci nem volt valaha fehérvár(2005-2007) környékén meg pest(kb. 2003-2004 fele) környékén?
Ha igen akkor nagyon sokat költöttek rá de személyesen nem láttam csak én akartam megvenni fillérekért hibássan még 2003ban.
Vigyázni azért kell,mert nehezen lesz üzem meleg és sok a csapágyasra hidegen hajtott.
öreg korukra sajnos sok a kokányolt.
Most indulok,mert elkések,majd este leszek.
ügyes
az olaj + szűrő csere is otthoni házi feladat , bemelegített olaj, simán a standard-en áll a moci, olajbetöltő kicsavar, olajleeresztő kicsavar, akkor már alatt van a az olajfelfogó edény. ( első az idom leszerelése )
olaj kicsöpög, majd szűrő eltávolít, ebből is kifolyik még vagy fél deci.
új szűrő felcsavar, elvileg be van kenve a gumis része, de ha nincs akkor egy kis olajat tegyél rá és határozottan, de csak kézzel húzd meg, majd olajleeresztő csavar új réz alátéttel vissza és már boríthatod is bele a finomságot. itt megoszlanak a vélemények, de pl én Mol Dynamic racing 4T 10W50-et használok
eltekert alapjárattal azért is indulhat nehezen mert túl dús vagy túl szegény a keverék olyan állásban a beinduláshoz.
Ez lehet sportdobhoz átkarburált mocinál,kopott karbisornál.
Mivel hengerenkénti karbis ezért nem egyformán kopnak el a karbik és a kosz se egyformán rakódik le.
Sajnos a hideg inditó rendszer aknája csak ultrahanggal tisztitható :(
Ha gondolod tudok embert aki a karbisorod ultrahanggal kitisztitja és a kopásokat javítja speciális technikával.
Télen szezon végén a karbit elviszed hozzám vagy útba igazítlak hozzá és akkor oda.
Kawabiker
Múltkor nehezebben indult de tekergettem az alapjáraton és azóta simán indul! Kicsit tovább kell rajta hagynom a szivatót most de ennyi az egész. Magam nem nyúlnék hozzá mert félek hogy elszúrom, először szeretem látni más hogy csinálja aztán én is bátrabb vagyok utána! Köszi a felajánlást!
sőt, a telített légszűrő is okozhat problémákat, magasabb fordulaton nem kap elég levegőt, nehezebben pörög ki illetve a fogyasztás is megugrik mint állat, sajnos tapasztaltam, tisztítás után mint egy új
szelephézag-karbiszinkron alap, ha meg már ott tartasz, gyertya ellenőrzés is
a kawabörzéről itt a kis felugró hírdetésre kattintva is olvashatsz és igen, szeretnénk több találkozót is összehozni a boldog kivételes szépséget magukénak tudható 7-es tulajokkal
Mondanám ha közelembe laksz,hogy elgurulok szerszámmal és megmérjük aztán másnap meg cserélünk lapkákat de ország tulsó végén laksz.
Házilag is elvégezhető ha van tudás,szerszám,lapka.
Ha elfogy a hézag szarul indul hidegen és alapjárat egyenletlen de ez nemcsak hézagtól lehet hanem karbitól is.
Ha pöcre indul nefoglalkozz vele ha pedig fos akkor szelephézag és karbi együtt átnéz és amit kell javít.
Hát én is gondoltam arra hogy ottmaradnék amikor csinálják, és ellesek pár dolgot, de nem tudom mit szólnak majd ehhez!
A hétvégét lehet hogy kihagyom, (nem is tudom hol lesz pontosan)de ahogy olvatam talán lesz fórumos összejövetel, oda mennék én is!
az átírásról nem tudok nyilatkozni, de a negyedéves díj az 2.500 -tól akár 20.000-ig is elmehet, attól függően hol laksz, hány éves vagy, milyen bonus-malus besorolásba tartozol, mióta van jogsid és persze a leglényegesebb melyik biztosítót választod
a biztositas.hu-n vagy a netrisk.hu-n ki tudod választani a neked legolcsóbb biztosítót!
nm
a lényeg, hogy ne egy szakbarbárhoz vidd
az a legjobb, ha ott tudsz lenni amikor szerelik, érdekes dolgokat láthatsz
a hétvégén lesz a kawabörze, bár szar időt mond, de ha mégsem esik, akkor szombaton több 7-es is megjelenik elvileg és "megvizsgáljuk" a gépedet, ha gondolod
Sziasztok!
Most veszek majd egy Kawasaki ZXR 750 mocit.
kérdésem a következök:
Mennyíbe kerül az átíratás?
Mennyí rá a negyed éves biztosítás?
Egyszóval mennyiből jövök ki a megvétele után, hogy megvan minden írata.?
Adatok:
évjárat:1990
köbcenti: 750
Köszi a segitséget!
Meggyőztél!
35000 van benne jelenleg.
Hideg időben valóban nehezen indul de az sem vészes mert második, harmadikra már elszokott indulni.
Még nem volt teljesen átnézve mióta nálam van és megnyugtatásképp nekem is jólesne ha belenéznének!
Sajnos nem tudom mit kell hallgatni hogy észre vegyek jeleket az esetleges hibákra, ezért kérdeztelek titeket!
Köszönöm szépen a gyors választ! És köszi, szerintem is szép sárgán!
Köszi GURO!
minden gépet érdemes hozzáértő kezekhez vinni, szerintem minden szezon előtt, még akkor is, ha nem tapasztalsz semmilyen hibát sem.
Gyertyacsere, szelephézag állítás, légszűrő tisztítás, fék+kuplung olaj csere stb
a szelephézag természetesen állítható, a melegen való nehéz indulás pl rossz hézagra utaló jel
mivel nem írtad mennyi van a gépben és azt sem, mióta van nálad, ezért egy teljes átvizsgálást és az esetleges cseréket ajánlanám.
innentől kezdve, ha oda figyelsz rá, nem lesz vele gondod, persze amit meg kell neki adni, azon nem érdemes spórolni
amúgy meg grat a géphez, még így sárgában is jól néz ki
Guro az olajcserén is túl vagyok! :) Aszem Motul 5100-at tettem bele. Aszem az 10w40. Eladó azt mondta az új R1-ekbe ezt tesznek úgyhogy tuti jó lesz nekem is! A szűrő meg hiflo filtro (aszem így írják). Jobban nem szedtem szét!
Szóval fejlődök azért!