picike a kép és nem volt lelki erőm ránagyítani a vázra,hogy milyen,de az RR nek más a lengővilla felfogatási pontja.
Alvázszámból meg kiderül.
Láttam már RR nek látszó R t meg régi zxr nél is olyat,hogy csak fele volt az.
Akár egy esés után pl. alutank már nem került vissza,stb
Kevés a 100% 1ülléses verzió:( Sajnos még 2üllésesek se sokak vannak mint a gesikszer tíz null null ból :)
Talán ha lehet max 5db eladó zx7r most is hasznátótóponthun.
Kiértem a faluból és téptem volna lehörgött,nem ment.
Mindent átnéztem mire kiderült az úszóház szellőztetőrendszer membrános szelepénél jöttek szét a csövek és nem volt meg az úszóházban a torlónyomásom.
Holnap jó idő esetén szelepfedél le és szelephézagolást elkezdem ahogy időm engedi:)
Kipufogom meg végigrepedt egy debreceni(400km) úton,gondolom az esésnél pici repedés volt,most meg végig indult) ezt is orvosolom huzal elektródás védő gázos hegesztéssel.
Apropó aki nemtudná lehajtott kitámasztóval és sebességbe rakott motornál a start gomb AC PUMPÁNAK ad áramot!
De a kezetek a féken legyen,mert ha véletlen beindul...(pl. kontakhibás kapcsolók miatt)
7-8eft a gyári. Bontottat nem érdemes venni, mert ugyanúgy ereszthet alul a varratnál, ez típushiba. Ha újat rendelsz, az már javított konstrukció. Én 2ct ragasztóval tuningoltam az enyém alját.
Sziasztok!
Tényleg a hőgomba volt a hibás,csak a problémákat vagy túl egyszerűen,vagy túl bonyolultan akarom megoldani.....És az ára!
1000!Huf volt..... Bontóból vettem,Kawasaki gyári hőgomba.Vettem gyorsan szelepfedél-tömítést is,igaz,az nem volt ennyire jó biznisz.Azért 4e-t kért a bontós,de nagyon gyári állapotú. Összességében 5e-ért aszt hiszem,jól jártam....
Ebben a szép időben gurulok is vele 1-2 karikát.....
Hogy is volt az a sztorid a gondolkodással, meg az álmokkal? Ismét csak gratulálni tudok
Papa, amúgy mi a kidörgőd márkájának a neve? Szétnéznék a piacon, hogy milyen formájú dobokat árulnak. Ha van valami, az az, hogy utállak a motorod hangja miatt!
ma voltam a kiállításon!hááát nem egy nagy pukk.szerintem csak annak éri meg kimenni aki venni is akar valamit, mert nézelődni szerintem nem nagyon lehet.
a "zöldek" mondjuk kint vannak ez nem elhanyagolható, de nem nagy standdal.
Köszönöm!
Véletlen műve minden ami a motorral ill. a ruhával kapcsolatban történt dolog....
A motort már a leírtak alapján sikerült beszerezni.....(német rendszám,olasz fénymásolt papír....stb... 5 éve állt...(a papírja teljesen renbe van ...nem sok reményt fűztem hozzá...
Csizmát -kesztyűt barátomtól kaptam (ittvan nekem úgysem kell alapon)
A ruhát egy másik ismerősöm hozta a barátjátóltól jelképes 30ezerért
Ők-
(Ducati 1198 al motoroznak leszarom alapon- csak jó legyen.méret egyből stimmel....)
Ezt azért írom le mert kezdek hinni abba,hogy a motor talált meg nem én őt!
Mikor körül?
Bár a váznyulvány fekete mert két ülésessé alakította a srác .
De ott a gyári váznyulvány is meg a gyári 1 üléses idom.
Alvázszámból meg kiderül.
Láttam már RR nek látszó R t meg régi zxr nél is olyat,hogy csak fele volt az.
Akár egy esés után pl. alutank már nem került vissza,stb
Kevés a 100% 1ülléses verzió:( Sajnos még 2üllésesek se sokak vannak mint a gesikszer tíz null null ból :)
Talán ha lehet max 5db eladó zx7r most is hasznátótóponthun.
Na ne röhögtess
Az egy király RR
Vázat nézted?
Vázszámból kiderül,mert picikék a képek az adatlapodon:)
Mit nem adnék azokért a nissin fékekért XDDDDDD
Kiértem a faluból és téptem volna lehörgött,nem ment.
Mindent átnéztem mire kiderült az úszóház szellőztetőrendszer membrános szelepénél jöttek szét a csövek és nem volt meg az úszóházban a torlónyomásom.
Holnap jó idő esetén szelepfedél le és szelephézagolást elkezdem ahogy időm engedi:)
Kipufogom meg végigrepedt egy debreceni(400km) úton,gondolom az esésnél pici repedés volt,most meg végig indult) ezt is orvosolom huzal elektródás védő gázos hegesztéssel.
Apropó aki nemtudná lehajtott kitámasztóval és sebességbe rakott motornál a start gomb AC PUMPÁNAK ad áramot!
De a kezetek a féken legyen,mert ha véletlen beindul...(pl. kontakhibás kapcsolók miatt)
Ma vagy holnap összetudunk futni valahol
A száma:20/974-55-59
Tényleg a hőgomba volt a hibás,csak a problémákat vagy túl egyszerűen,vagy túl bonyolultan akarom megoldani.....És az ára!
1000!Huf volt..... Bontóból vettem,Kawasaki gyári hőgomba.Vettem gyorsan szelepfedél-tömítést is,igaz,az nem volt ennyire jó biznisz.Azért 4e-t kért a bontós,de nagyon gyári állapotú. Összességében 5e-ért aszt hiszem,jól jártam....
Ebben a szép időben gurulok is vele 1-2 karikát.....
Papa, amúgy mi a kidörgőd márkájának a neve? Szétnéznék a piacon, hogy milyen formájú dobokat árulnak. Ha van valami, az az, hogy utállak a motorod hangja miatt!
a "zöldek" mondjuk kint vannak ez nem elhanyagolható, de nem nagy standdal.
Véletlen műve minden ami a motorral ill. a ruhával kapcsolatban történt dolog....
A motort már a leírtak alapján sikerült beszerezni.....(német rendszám,olasz fénymásolt papír....stb... 5 éve állt...(a papírja teljesen renbe van ...nem sok reményt fűztem hozzá...
Csizmát -kesztyűt barátomtól kaptam (ittvan nekem úgysem kell alapon)
A ruhát egy másik ismerősöm hozta a barátjátóltól jelképes 30ezerért
Ők-
(Ducati 1198 al motoroznak leszarom alapon- csak jó legyen.méret egyből stimmel....)
Ezt azért írom le mert kezdek hinni abba,hogy a motor talált meg nem én őt!
ja, és kösz!