Ennek a típusnak nagyon jó hűtése van, a mai ezreseknek van ekkora hűtője. Ilyen időben alig melegszik. Városi tötyörgésben normális hogy melegszik, hiszen belsőégésű motorról van szó, hűtés nélkül nyilván melegszik. Félig felmegy a mutató a hőfokmérőben, aztán indul a ventillátor. Ez 50 fokos melegben sem engedi fél fölé a mutatót, nem tudom hány fok. Ha e fölé megy, akkor ott gáz van. Mint említettem nekem amikor szar volt a sapka, akkor ment fölé, forrásig. A manuális kapcsolgatást én sem értem, nem kell túlhűteni a motort, az sem tesz neki jót, ki van ez találva. Max akkor lehet gond, ha a típus mondjuk USA, vagy valami melegebb helyre, esetleg más éghajlati övre lett kalibrálva, de gondolom ilyenkor a termosztát más benne.
kedves 7-esek és ZXR750-es tulajok
ez a topic eddig olyan jól meg volt összezördülések nélkül is, és szeretnélek megkérni titeket, hogy ez maradjon is így!
Itt mindenki segíteni akar a másikon, hiszen ezért tartjuk az egyik legszebb motort magunk mellett.
Mindenkinek más-más tapasztalata van, és ennek ez a rendje, tehát ne fikázzuk egymást, hanem örüljünk, hogy egyre több ismeretet szerezhetünk egymástól.
Remélem sokatokkal találkozunk majd az összeröffenésen, de aki gondolja a Kawabörzére is elgurulhat, elvileg ott talizunk először márc 27-én szombaton.
Szerinted olyan hülyék terveznek motort japánban,hogy kézzel kelljen utólag kapcsolgatni?
Ha forr a víz a hibát kell elhárítani és nem bűvészkedni és okosabbnak lenni a fizikánál.
A mérnökök nem kis munka árán tervezték meg úgy és olyan mértékben a hűtőrendszert ahogy.
Ha hiba van azt kell javítani és nem átvariálni,mert vagy megfőzöd vagy túl hűtőd a gépet aztán meg jön a következő legenda,hogy a régi kawák csapágyasak lesznek című baromság...
10év alatt a 3db hétötvenes saját kawáimból egy se lett csapágyas és hengerfejes....
Nem kis km lett beléjük tekerve és "gyilkolás" amit kaptak.
mit kell hókuszkókuszkodni?
feltöltöd a sapkánál,motort beinditod és közbe töltöd utána amig nem nyeli el
Arra kell figyleni,hogy hideg motornál csináld,mert ha elkezd melegedni ugye párolog el a gőz....
Gyorsan telitöltöd és sapka rá!
NEM SZABAD NYOMNI NEKI A VÍZET!
Ha nyomja nem okés valami!
Ventilátor meg azért van,hogy bekapcsoljon.
A fagyálló-szintet nem szívesen venném lentebb,mert ugye az adja a vízpumpa kenését.... Igazából,most vitába szállnék minden tulajjal,ugyanis az nem normális dolog!Nekem az előző moci ZX-10 volt.Mikor vettem direkt szólt a srác,h a fagyálló friss,ne piszkáljam,mert nem könnyű a légtelenítés!Önmagát légteleníti,de rá kell segíteni.Városban,állva és minden körülmények közt tuti jó volt.Addig,amíg le nem cseréltem a fagyállót jó is volt....Utána,jöttek az általad is említett problémák. A mostani szintén zenész.....Amikor megvettem,jól működött minden és nem melegedett,a ventillátor bekapcsolt.A felújítás óta keveset volt indítva.(jött a tél)Tegnap tapasztaltam először a hibát,mert amikor elhoztam a szerelőtől rendesen bekapcsolt a ventillátor és nem melegedett túl!A többiek által említett dolgokat tesztelem holnap. Remélem utána én is okosabb leszek....
a tartályban a folyadékszint a hőtágulás végett ingadozik (szerintem)
amúgy menet közben nekem sincs semmi bajom, csak ha áll,illetve lassú tempónál városba ezért el is kerülöm a várost, vagy ha betévedek kapcsolom a ventilátort kézzel, amit még tudsz csinálni, hogy a fagyálló szintet lejebb viszed, nekem bevált, kevésbé melegszik. beszélgettem zx-es és zzr-es tulajokkal és mindenki erre panaszkodott úgyhogy én lassan beletörődtem, remélem nem hiába
Nem aprózzátok el a válaszokat,az tény. Holnap okosabb leszek,mert megnézek mindent:sapkát,ventillátort,stb...Tegnap mentem vele néhány karikát. Nagyon tuti volt!Akkor nem melegedett egy cseppet sem! A következő kérdés:hogyan lehet az,hogy a túlfolyó tartályból eltűnik a víz és nem a földre folyik ki.... Mikor kifolyt a földre a forró víz,utána a tartály még csurig maradt.(max fölött)Kis idő elteltével,mikor ránéztem megint,már a max és min között volt a szint...Most lehet,hogy marhaságot kérdeztem,de engem bosszant,mert jól működött minden mielőtt szét lett szedve,és nem szeretném megfőzni a nem kis pénzért felújított hengerfejet...
Kicseréltem ma a tank rögzítésénél található 4 szilentet gyári újra. Nem nagy pénz, de nagyon sokat dob az általam alkotott összképen és megelégedettségemen. Nem lötyög 2 centit jobbra ballra a tank és nem egy kirepedezett szart kell nézegetni ha odapillantok.
Apró örömök
Nekem egy törött idomdarab kellene csak.(jobb oldali legalsó hátsó része)
Ha sehol se lesz akkor nem szarozok a bal-jobb oldalit szép ívesre levágom ott ameddig a jobbos megvan és ha lesz jobbos darab max a balost is javítom.
En annak idejen 15-ert vettem oldalidomot, igaz kellett meg rajta dolgozni kicsit. 50-ert is el vannak szallva. 25 lenne realis egy ep darabert jo fenyezessel. Turjatok az ebayt, csak lesz valahol
ott is tarthatnánk majd egy találkát és a pályát is ki kellene próbálni