Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

igen-igen
ott is tarthatnánk majd egy találkát és a pályát is ki kellene próbálni
Mi szeretnénk menni, főleg hogy az asszony rokonai ott laknak pár km-re Dunaszerdahelytől (Mliecno - Tejfalu)
Ennek a típusnak nagyon jó hűtése van, a mai ezreseknek van ekkora hűtője. Ilyen időben alig melegszik. Városi tötyörgésben normális hogy melegszik, hiszen belsőégésű motorról van szó, hűtés nélkül nyilván melegszik. Félig felmegy a mutató a hőfokmérőben, aztán indul a ventillátor. Ez 50 fokos melegben sem engedi fél fölé a mutatót, nem tudom hány fok. Ha e fölé megy, akkor ott gáz van. Mint említettem nekem amikor szar volt a sapka, akkor ment fölé, forrásig. A manuális kapcsolgatást én sem értem, nem kell túlhűteni a motort, az sem tesz neki jót, ki van ez találva. Max akkor lehet gond, ha a típus mondjuk USA, vagy valami melegebb helyre, esetleg más éghajlati övre lett kalibrálva, de gondolom ilyenkor a termosztát más benne.
Elvi szintu kerdes:
Dunaszerdahelyi palyara iden tervez e valaki latogatast?
Szevasztok!

Nem tud valaki ZX-7r es Kawára tankot 97-es a paripa Ha tudtok valamit jelezzetek

Köszi
kösz az infót!
Hali
Hátsó sárvédőm az nincs de Basi szokott ilyet csinálni .
A 9-es fórumon megtalálod.
Köszönöm.
Akkor majd jelentkezem vagy majd hétvégén összefutunk valahol.
Sőt gyere gyalog és megkóstolod a ványai pálinkát
Üdv Mindenkinek!

kedves 7-esek és ZXR750-es tulajok
ez a topic eddig olyan jól meg volt összezördülések nélkül is, és szeretnélek megkérni titeket, hogy ez maradjon is így!
Itt mindenki segíteni akar a másikon, hiszen ezért tartjuk az egyik legszebb motort magunk mellett.
Mindenkinek más-más tapasztalata van, és ennek ez a rendje, tehát ne fikázzuk egymást, hanem örüljünk, hogy egyre több ismeretet szerezhetünk egymástól.
Remélem sokatokkal találkozunk majd az összeröffenésen, de aki gondolja a Kawabörzére is elgurulhat, elvileg ott talizunk először márc 27-én szombaton.

GURO

akinek ez nem tetszik, az nem ide való
Elkezdtem leírni,de menet közben eltűnt a szöveg... Majd megpróbálok megint nekifutni.
Megvannak.A karbisor is,meg a szelepek is asszem...
Misi a használt,kopott szelepid nincsenek meg?
Illetve a régi kopott karbisorod?
Szerinted olyan hülyék terveznek motort japánban,hogy kézzel kelljen utólag kapcsolgatni?
Ha forr a víz a hibát kell elhárítani és nem bűvészkedni és okosabbnak lenni a fizikánál.
A mérnökök nem kis munka árán tervezték meg úgy és olyan mértékben a hűtőrendszert ahogy.
Ha hiba van azt kell javítani és nem átvariálni,mert vagy megfőzöd vagy túl hűtőd a gépet aztán meg jön a következő legenda,hogy a régi kawák csapágyasak lesznek című baromság...
10év alatt a 3db hétötvenes saját kawáimból egy se lett csapágyas és hengerfejes....
Nem kis km lett beléjük tekerve és "gyilkolás" amit kaptak.
mit kell hókuszkókuszkodni?
feltöltöd a sapkánál,motort beinditod és közbe töltöd utána amig nem nyeli el
Arra kell figyleni,hogy hideg motornál csináld,mert ha elkezd melegedni ugye párolog el a gőz....
Gyorsan telitöltöd és sapka rá!

NEM SZABAD NYOMNI NEKI A VÍZET!
Ha nyomja nem okés valami!
Ventilátor meg azért van,hogy bekapcsoljon.
A fagyálló-szintet nem szívesen venném lentebb,mert ugye az adja a vízpumpa kenését.... Igazából,most vitába szállnék minden tulajjal,ugyanis az nem normális dolog!Nekem az előző moci ZX-10 volt.Mikor vettem direkt szólt a srác,h a fagyálló friss,ne piszkáljam,mert nem könnyű a légtelenítés!Önmagát légteleníti,de rá kell segíteni.Városban,állva és minden körülmények közt tuti jó volt.Addig,amíg le nem cseréltem a fagyállót jó is volt....Utána,jöttek az általad is említett problémák. A mostani szintén zenész.....Amikor megvettem,jól működött minden és nem melegedett,a ventillátor bekapcsolt.A felújítás óta keveset volt indítva.(jött a tél)Tegnap tapasztaltam először a hibát,mert amikor elhoztam a szerelőtől rendesen bekapcsolt a ventillátor és nem melegedett túl!A többiek által említett dolgokat tesztelem holnap. Remélem utána én is okosabb leszek....
beszélgetünk már róla:eddig április a biztos, meg talán siófok de nem kiforrott még a dolog
a tartályban a folyadékszint a hőtágulás végett ingadozik (szerintem)
amúgy menet közben nekem sincs semmi bajom, csak ha áll,illetve lassú tempónál városba ezért el is kerülöm a várost, vagy ha betévedek kapcsolom a ventilátort kézzel, amit még tudsz csinálni, hogy a fagyálló szintet lejebb viszed, nekem bevált, kevésbé melegszik. beszélgettem zx-es és zzr-es tulajokkal és mindenki erre panaszkodott úgyhogy én lassan beletörődtem, remélem nem hiába
Sziasztok azt szeretném érdezni nem e tervez vki egy össze röffenést csak 7-esek?Én támogatnám.
Mesélhetnél róla, hogy pontosan mit cseréltél és mennyiért, érdekelne. Enyém is most fog új szívószelepeket kapni.
Nem aprózzátok el a válaszokat,az tény. Holnap okosabb leszek,mert megnézek mindent:sapkát,ventillátort,stb...Tegnap mentem vele néhány karikát. Nagyon tuti volt!Akkor nem melegedett egy cseppet sem! A következő kérdés:hogyan lehet az,hogy a túlfolyó tartályból eltűnik a víz és nem a földre folyik ki.... Mikor kifolyt a földre a forró víz,utána a tartály még csurig maradt.(max fölött)Kis idő elteltével,mikor ránéztem megint,már a max és min között volt a szint...Most lehet,hogy marhaságot kérdeztem,de engem bosszant,mert jól működött minden mielőtt szét lett szedve,és nem szeretném megfőzni a nem kis pénzért felújított hengerfejet...
Kicseréltem ma a tank rögzítésénél található 4 szilentet gyári újra. Nem nagy pénz, de nagyon sokat dob az általam alkotott összképen és megelégedettségemen. Nem lötyög 2 centit jobbra ballra a tank és nem egy kirepedezett szart kell nézegetni ha odapillantok.
Apró örömök
Feltöltöttem az akksidat, bár sok törődést nem igényelt, elég jó állapotban van.
Nekem egy törött idomdarab kellene csak.(jobb oldali legalsó hátsó része)
Ha sehol se lesz akkor nem szarozok a bal-jobb oldalit szép ívesre levágom ott ameddig a jobbos megvan és ha lesz jobbos darab max a balost is javítom.
Nem mind1 milyen,van nyomás értéke.
Ha jól rémlik a 90es zxr 1.1báros vagy 0.9 báros.
De tévedhetek az érték ügyben de a tetején rajta a pontos érték.
En annak idejen 15-ert vettem oldalidomot, igaz kellett meg rajta dolgozni kicsit. 50-ert is el vannak szallva. 25 lenne realis egy ep darabert jo fenyezessel. Turjatok az ebayt, csak lesz valahol