Ápr. elején benne vagyok egy siófok,vagy Bfüred taliban! Csak nekem akkor márc 20-ig le kell adnom a kérelmet szabadnapra! Mondjuk per pill most nehéz ezt megmondani mikor lesz jó idő
Hali! Még nem alakult ki konkrét dátum sem, meg helyszín sem. Rugalmas a dolog, alkalmazkodunk egymáshoz, de természetesen az lesz amit én mondok. Ez persze csak vicc volt .
Siófokot emlegettük eddig, elég sok pajtinak bejött az ötlet, valamikor április elejére gondoltunk első körön. Konkrétan ez nem egy hivatalos találkozó, csak szeretnénk minél több ilyen ritka és szép típust együtt látni. A későbbiekben természetesen megismételhetjük, sőt örülnék ha ez gyakoribb lenne nyáron.
Kakucsról is beszélgettünk egy laza pályázás keretein belül. Nagyjából ennyi jutott eszembe.
Jól tudom, hogy Te győri vagy? Egy bizonyos hölgy adatlapján láttam már a gépedet, meg ha jól emlékszem talán a Lime partyn is.
Az a baj, hogy bennem nem buzog annyira a versenyszellem. Ha csak ugy megyunk tet nelkul, akkor jol erzem magam.
Vegulis ugyhiszem joparan vannak ezzel igy.
Nem akarok elso vagy akarhanyadik lenni, csak for fun
ennél azért több cucc van rajta, de most a légszűrőre vár és addig nem raktuk összébb
tank, első ülés a faridommal, meg a tank alatti kis 3szög szerű burkolat
fordszámmérőt meg vízhőfok mérőt felteszem azt annyi
Azért óvatosan ezzel az ingyen van dologgal.
A felkészítőn a fejtágítás ingyen van, de ha utána fölmész a pályára, ki kell csengetned a 13 000-et.
A verseny meg jó hogy a fele, mint egy OB futam, de még így is 15 000 nettó, ami lesz 20 bruttó + a licensz.
Szóval én egy futamot 25 000-be úsznék meg és akkor nem beszéltünk a járulékos dolgokról. Egy versenyen szeretnék azért elindulni.
De mi van a vizsgával, vagy azzal a kvízzel? Mert én nekem fingom nincs, mi a hiba abban a versenyszabályzatban...
Te tudod?
hát én se vagyok olyan szinten sztem, de nefeledjük...ez egy amatör kupa és ingyenes felkészitöket is szervez a kamoto...én belevágok, majd drukkoltok hogy a 7es ne maradjon szégyenbe
érdekes ez a "gyári" alkatrész mizéria egyszer rendeltünk a gpz-hez egy "gyári" szekunder tengelyt 38990-ért és 6000 km után jobban megvolt kopva mint a gyári, amibe 192000 km volt és egyszer már lepörgött a fogaskerék! úgyhogy óvatosan a "gyári" alkatrészekkel
regisztráltalak
fék miatt meg nem aggódom, régen olvastam egy tesztet vmi írtózatosan brutál nagy csopperrről, persze azokon no fék csak maxi súly és ezt írták: " aki fékez, az gyáva"
persze nem kell mindig e szerint közlekedni
hát pont egy kicsit laposabb profilú, mert az alját széthúzza a felni, de pont leszarom
azt meg még el se tudom képzelni, hogy megyek majd vele, mert a 2T az mégse 4T, szal a megszokott motorfék nyista, bár arra a 100 kg-os gépre a 4dugós BREMBO 320-as tárcsával elég ígéretes
persze aki gondolja kipróbálhatja, elvileg ezért vettem, hogy élvezzem/zük a szabadság érzését
Tom már bejelentkezett egy két körre
Lehet ebay-ről szerzi ,mert 1-2 hetet kell várnom .De mindegy,biztos jó lesz,rosszat nem hallottam róluk ,nagyon rendesek! Nem tudok börzére menni sajnos,pont dolgozom,mindkét nap. De ápr.-ban csak csinálunk egy talit
brian-től rendeltem, haver szereltette fel
slick 95-ös első 115-ös hátsó
felszerelés óta nem láttam, mert az ő garázsában van a gép, de szerinte elég keskeny a hátsó, pedig brian szerint 3,5"-os felnire való a MITO-é meg ugye 4"-os
lehet ma este meg tudom nézni, de most már ez marad
ha keskeny akkor könnyebben dől egyik oldalról a másikra
bukógombát felpattintottam, még a kormányvég is épp hogy csak leér, amikor el van döntve a vas
azért a kawa börzét ne hagyd ki, hiszen elvileg ott lesz az első nagy összeröffenés
Siófokot emlegettük eddig, elég sok pajtinak bejött az ötlet, valamikor április elejére gondoltunk első körön. Konkrétan ez nem egy hivatalos találkozó, csak szeretnénk minél több ilyen ritka és szép típust együtt látni. A későbbiekben természetesen megismételhetjük, sőt örülnék ha ez gyakoribb lenne nyáron.
Kakucsról is beszélgettünk egy laza pályázás keretein belül. Nagyjából ennyi jutott eszembe.
Jól tudom, hogy Te győri vagy? Egy bizonyos hölgy adatlapján láttam már a gépedet, meg ha jól emlékszem talán a Lime partyn is.
köszi
hajszárítóval vagy hőlégfúvóval melengeted amíg a ragasztás megpuhul és a sarkánál elkezded felszedni
én így szedtem le
üdv
Vegulis ugyhiszem joparan vannak ezzel igy.
Nem akarok elso vagy akarhanyadik lenni, csak for fun
tank, első ülés a faridommal, meg a tank alatti kis 3szög szerű burkolat
fordszámmérőt meg vízhőfok mérőt felteszem azt annyi
A felkészítőn a fejtágítás ingyen van, de ha utána fölmész a pályára, ki kell csengetned a 13 000-et.
A verseny meg jó hogy a fele, mint egy OB futam, de még így is 15 000 nettó, ami lesz 20 bruttó + a licensz.
Szóval én egy futamot 25 000-be úsznék meg és akkor nem beszéltünk a járulékos dolgokról. Egy versenyen szeretnék azért elindulni.
De mi van a vizsgával, vagy azzal a kvízzel? Mert én nekem fingom nincs, mi a hiba abban a versenyszabályzatban...
Te tudod?
...sza akko innen nem jön senki a kupára?
nincs rajta semmi, csak ami a motorozáshoz kell
fék miatt meg nem aggódom, régen olvastam egy tesztet vmi írtózatosan brutál nagy csopperrről, persze azokon no fék csak maxi súly és ezt írták: " aki fékez, az gyáva"
persze nem kell mindig e szerint közlekedni
azt meg még el se tudom képzelni, hogy megyek majd vele, mert a 2T az mégse 4T, szal a megszokott motorfék nyista, bár arra a 100 kg-os gépre a 4dugós BREMBO 320-as tárcsával elég ígéretes
persze aki gondolja kipróbálhatja, elvileg ezért vettem, hogy élvezzem/zük a szabadság érzését
Tom már bejelentkezett egy két körre
slick 95-ös első 115-ös hátsó
felszerelés óta nem láttam, mert az ő garázsában van a gép, de szerinte elég keskeny a hátsó, pedig brian szerint 3,5"-os felnire való a MITO-é meg ugye 4"-os
lehet ma este meg tudom nézni, de most már ez marad
ha keskeny akkor könnyebben dől egyik oldalról a másikra
bukógombát felpattintottam, még a kormányvég is épp hogy csak leér, amikor el van döntve a vas
Mitora milyen gummat sikerult szerezned?