Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor for a víz ha a hőfok vagy nyomás több az üzemi értéknél!
Hőfok a kopott vízpumpa vagy nem bekapcsoló ventilátor miatt lehet.
Ventilátort első körben rövidre zárt gombánál nézd meg elindul e,ha nem elektromosan kikeresni a hibát!
Ha elindul jöhet a nyomás mérés,ezt a hűtőrendszerbe iktatott nyomásmérővel lehet végezni,de természetesen tapasztalatból a nagyon szar sapka szemre megmondható,igaz pontosat a műszer ad.
Vedd le a sapkát és ha a tömítőgumi kemény esetleg már repedezett is vagy a felülete nem sima akkor cserélni kell a gumit,ha a rugó gyenge azt vagy cserélni vagy előveszítő karika beiktatásával javítható.
Ha a rugót cseréled vagy előfeszítését variálod műszerrel szigorúan mérni kell hány báron nyit ki az egész rendszer.
Gumitömítés csere esetén is kellene de elhanyagolható.
Pár zxr -n már cseréltem gumit nem nagy ördöngőség álltalában a rugó jó szokott lenni csak a gumi öregszik el,sajnos típushiba.
Alulról a víztér felöli részen van peremezve az egész a tartótengelyre ott kell a peremezést megbontani ügyesen,hogy visszabírd peremezni a gumi cseréje után.
Guminak nincs cikkszáma így gyári nem rendelhető hanem külön kell egyéb forrásból beszerezni.
Az új sapka ára kb. 7e és gumi akár még ingyen is szerezhető meg kb. fél órás munka ha van bőrlukasztókészleted.

Légteleníteni meg nem kell mivel zárt rendszer és csak túlnyomás esetén nyit ki.
50ért is sokallom. Tisztában vagyok a gyári alkatrészárakkal, az én Ninja feliratom az oldalidomra 14eft
hát én is erősen gondolkodom, mert 121 ből elég sok mindent fel tudnék újítani
Ja ezt speciel benézték. De ez sem valami gyakori, hogy valaki gyári idomot rendel.
ez a bajom nekem is vele
szerintem egy ideig meg lesz még, mert hát 2000 utáni gépe szerintem nincs is itt senkinek
Nagyon szép, de valahogy nem lenne szívem lehőlégfúvózni róla a gyári matricákat, meg átkenni.
hát te mondtad, hogy érdeklődjek utána, azt most meg sokallod
és még mindig kevesebb mint a 121.000
Még jó hogy lehet kapni
Tom,

a motorbontók topicban van egy 2002-es oldalidom, mindösszesen 50.000 ért , megmaradt a srácnak
Az mit takar? Meghajtólánc?
igen, rendeltem, de szerintem a gyáriért az a 20 pénz nem sok, ennyit megérdemel a gépecske.
sajnos a saját hibámból lett ilyen, kétszer is kitoltam a gariból tárcsafékzárral együtt
amúgy tudtam volna csináltatni én is, de fényezve az is egy 10-15 lett volna, akkor meg legyen már eredeti
de azért kösz a lehetőséget és ha esetleg hátsó sárvédőd is van és abból is akarsz csináltatni, akkor az lehet érdekelne
Hali
Láttam rendeltél gyári sárvédőt is nem kevés pénzért .
Pedig most voltam egy projektbe ami pont egy 7-es első sárvédő lett volna üvegszálból.Nem én csináltam volna de az én mintám alapján lett volna megkenve.
Tom,
megkérdeztem az oldalidomot, az enyémre való balos fényezve matricázva 121.000 HUF
syeryel hozza egy Bleriot-fele szemuveget, es mehetunk divatbemutatora
Azt megköszönöm! A krossz sisak meg vicces lenne egy kicsit....
Egyenlore nem tul jonak nez ki az ido, de majd elvalik.
Mintha adott volna 7rr szerelesi utmutatot is Tom, atirom majd neked egy CD-n van.
Sisak miatt nem aggodjal, jo a krossz is. Legfeljebb nem megyunk 200 fole
Bocs! Hajtáslánc!
Helló! Valakinek ZXR-750(1995) LÁNC nem figyel a padláson?
Szerintetek a 7R gyújtáselektronikája ugyanaz lehet mint a 7RR-é...
Janav mehetünk hétvégén gurulni ,már csak sisak kell meg jóidő!
Kizárólag csere. Szerintem újat vegyél, mert egy használt ugyanolyan szar lehet. Öreg a gumitömítés, vagy gyenge már a rugója. Én 3eft körül vettem, mindegy milyen, mert az összes rámegy.
Hi,
s starbike.eoldal.hu-n a ZX7 alkatrészeknél van egy sapka, szerintem érdemes lenne megvenned 1400 pénz!
Ha hengerfejes volna az igen csúnya lenne,mert minden porcikája új illetve felújított!Szóval nézzem meg a sapit?Egyébként szép fokozatosan melegszik egyre melegebbre a víz.A ventillátor tényleg nem kapcsolt be...Le is állítottam gyorsan,mielőtt túlmelegszik.A sapit hogyan lehet orvosolni?Van vmi trükkje?Nem szeretném megfőzni,viszont szeretném majd használni....
Ahogy Jimmy1 mondja, ez csak túlfolyó, ez zárt rendszer. Légteleníteni azért nem kell, mert a betöltőnyílás a rendszer legmagasabb pontja. Két okból forralhatja a vizet, ami miatt kinyomja. Vagy hengerfejes, ez a drágább hiba, vagy szar a hűtősapka, illetve valami kosz ment a tömítése alá, vagy gyenge a rugója és már üzemi hőfokon kitolja a vizet. Nekem is szar volt a sapi, a tartály meg repedt, szóval a hűtőből kinyomta a tartályba, onnan meg a levesbe...onnantól hogy levegő kerül a körbe, elkezd melegedni jobban a maradék víz, elkezd forrni, aztán a poén, hogy a ventillátorkapcsoló mivel már nem érintekzik a vízzel, be sem kapcsolja a ventillátort. Így főztem meg majdnem a gépet 2 éve.
Lehet rosszul tudom,gondolom,de ez nem kiegyenlítő tartály,hanem csak túlfolyó. Nem olyan ,mint az autókban,mert ott pl a kiegyenlítőben töltöd fel,ha kevés.Itt meg a hűtőn található sapkán. Szóval a mocin csak egyirányú a folyamat.Ha nem kering rendesen,vagy sok a víz akkor kifolyik a tartályba,de onnan vissza nem megy...Szerintem ,ha sok folyik ki,akkor nem kering rendesen a víz,ill levegős lehet. De ne kövezzetek meg,ha nem így van,ez csak az én logikám
Egy Bp-i kollégától kaptam "jóárasított" relét.Kicseréltem még egy halott gyertyát(mitől pusztult el? ) és műxik a moci. A következő kérdésem:
Hogyan kell szakszerűen és tutin lelégteleníteni a hűtőrendszert?
Állítólag önmagát légteleníti,de szerintem van vmi trükkje...Mielőtt szét lett szedve darabokra,rendesen működött a hűtőrendszer,bekapcsolt a ventillátor meg ilyenek.Most nyomja vissza rendesen a vizet a kiegyenlítőbe onnan meg a földre,ha lehül akkor meg kevés a víz a kiegyenlítőben...