Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az melyik? 2003-04?
Tom! Te mentel ilyennel, lenne ertelme a hetest mosolygos 636-ra cserelni?
sztem megfog jelenni egy részletesebb versenykiirás is (pont mint 2évvel ezelött) a közeljövöben ahol a nevezés is le lesz irva, meg minden más szükséges info.
Nevezés 15eft?
lesz napi licenc is, szóval jöhetsz :) ...én még nem motorztam a Hringen ez lesz az elsö alkalom, szóval nem kell félni töllem ...a havernek viszont 3dik éve lesz hogy versenyezni fog (a tavaly es azelött az országosban ment)

...ugy értelmeztem a kamoto-ról hogy zx kupa felkészitök is lesznek
Motoroztál már a Hringen?
Ha napi licensz lesz, akkor biztos jelen leszek páron.
Jön valaki innen a ZX Kupára ? ...én remélhetöleg ott leszek egy haverrel

...jó lenne minnél többen összfutnánk a forumról.
jó rá a 750 SRAD-é is, abból lényegesen többet találsz.
Nekem van egy gyari dobom, aminek nem art ha belezik
Itt találsz párat. Itthon nem sok van az országban. DOB
Végső esetben gyártatni is tudsz, van pár arc, aki vállal kéménykészítést. Vagy a gyárit is ki lehet belezni, bár azt nem áldoznám fel.
Sziasztok!
Nem tud vki sport dobot 7-es re?Nekem sajna még a gyári van :(
Óra után beszélek az Ivaniccsal, vagy a Big Banggal. Feltételezem nem egy nagy összeg, illetve Loctite 5920 nem javaslott, sem a rajzpapírból tömítéskivágás
Egyszer érdemes ránézni, de mondom, új tömítést előbb szerezz be.
bizony, a vízpumpától a karbi fele van még egy szűrő, de az nem néz ki bonthatónak, mert sajtolt, ettől függetlenül ha kell szétszedem. Szerintem leveszem az alját, most szétvan szedve a gép, ki tudja az évek alatt mi gyűlhetett össze benne, milyen gazdája volt előttem. Jobb megelőző csapást mérni rá, mint ráfizetni
Te aztán rendesen szétkaptad a gépet, mint floki a lábtörlőt .
Ilyen szűrő nekem is van a vízkörben, szintén hasonlóan nézett ki, amikor szétszedtem. Nekem van még egy valahol a vízpumpa körül, egy mellékkörön, talán a karbiba megy vagy a hőcserélőbe.
Amire te gondolsz, az a képen látható durva szűrő, amin keresztül a pumpa szippantja az olajat. Karter levétele után simán le lehet húzni. Nekem az elszabadult és ledarált láncvezető miatt kellett kipucolnom, a keresztmetszet nagy részét eltakarta a törmelék. Amúgy nem jellemző hogy ez retkes legyen, mert az olajszűrő az megfogja az apró koszt. Ha mégis leveszed, számolj egy új kartertömítéssel, a régit pedig elég gány lepucolni.
Tom! Neked a blokkban miféle szűrő volt, ami az olajban keringő szemcséket fogta meg? Ha jól emlékszem szedtél ki valami kapszulát. Kép esetleg volna? Én ezek után határoztam úgy, hogy belenézek:
nekem is csinált ilyet a genya, de én áthajtottam rajta egy menetmetszőt,nem kell beletenni a hajtószárba, hanem egy vízpumpa fogóval meglehet fogni és vágás közben bőszen locsolni kell vindolával
ha ezzel megvagy egy kis rézpaszta és össze se sül---nem szivat meg legközelebb
Ne is mondd, fel nap a kipufogoval szivtam. A bal belso cso also csavarja mar 10 anyanak a menetet ledaralta es meg mindig nem fogja rendesen. Kidobtam mar 10 anyat es 4 csavart. 600 darabja
hogy az a askdjfhlaksuhfaiourh
Csumi!Ma csak enduro lesz ,még mindig kecsón van gíp szörny...
Jövő héten elhozom az 100% nem kinzom magam ,gurulni akarok...!
Ahogy nezem ma meg jo is lehet az ido, en lehet osszepattintom a gepet, igaz a tankot megint vihetem fenyezohoz, mert csak eresztett valahol benyat
Kiprobaljuk, annal is inkabb, mert ennel olcsobb tunning nincs.
ketezer valahanyszaz a 14-es kerek ha jol tudom
ment a mail, csörgessetek és akkor egyeztetünk.
elvileg megnéztem a címet, de lehet kell majd egy kis telefonos segítség
Figyelj csak, nincs nálam a telefonom, küldd el légyszi a számod erre a címre: jagernikolett@gmail.com
Annyi lenne, hogy az Intersparho kéne jönnöd, vagy a lövölde úti Mcdonalds, nem tudom melyik ismerős, mert nem leszek otthon. Ha nem vágod akkor csörögj azt elmondom. De ha addig tudsz nézni térképet, akkor Sarló utca 11.