sztem megfog jelenni egy részletesebb versenykiirás is (pont mint 2évvel ezelött) a közeljövöben ahol a nevezés is le lesz irva, meg minden más szükséges info.
lesz napi licenc is, szóval jöhetsz :) ...én még nem motorztam a Hringen ez lesz az elsö alkalom, szóval nem kell félni töllem ...a havernek viszont 3dik éve lesz hogy versenyezni fog (a tavaly es azelött az országosban ment)
...ugy értelmeztem a kamoto-ról hogy zx kupa felkészitök is lesznek
Itt találsz párat. Itthon nem sok van az országban. DOB
Végső esetben gyártatni is tudsz, van pár arc, aki vállal kéménykészítést. Vagy a gyárit is ki lehet belezni, bár azt nem áldoznám fel.
Óra után beszélek az Ivaniccsal, vagy a Big Banggal. Feltételezem nem egy nagy összeg, illetve Loctite 5920 nem javaslott, sem a rajzpapírból tömítéskivágás
bizony, a vízpumpától a karbi fele van még egy szűrő, de az nem néz ki bonthatónak, mert sajtolt, ettől függetlenül ha kell szétszedem. Szerintem leveszem az alját, most szétvan szedve a gép, ki tudja az évek alatt mi gyűlhetett össze benne, milyen gazdája volt előttem. Jobb megelőző csapást mérni rá, mint ráfizetni
Te aztán rendesen szétkaptad a gépet, mint floki a lábtörlőt .
Ilyen szűrő nekem is van a vízkörben, szintén hasonlóan nézett ki, amikor szétszedtem. Nekem van még egy valahol a vízpumpa körül, egy mellékkörön, talán a karbiba megy vagy a hőcserélőbe.
Amire te gondolsz, az a képen látható durva szűrő, amin keresztül a pumpa szippantja az olajat. Karter levétele után simán le lehet húzni. Nekem az elszabadult és ledarált láncvezető miatt kellett kipucolnom, a keresztmetszet nagy részét eltakarta a törmelék. Amúgy nem jellemző hogy ez retkes legyen, mert az olajszűrő az megfogja az apró koszt. Ha mégis leveszed, számolj egy új kartertömítéssel, a régit pedig elég gány lepucolni.
Tom! Neked a blokkban miféle szűrő volt, ami az olajban keringő szemcséket fogta meg? Ha jól emlékszem szedtél ki valami kapszulát. Kép esetleg volna? Én ezek után határoztam úgy, hogy belenézek:
nekem is csinált ilyet a genya, de én áthajtottam rajta egy menetmetszőt,nem kell beletenni a hajtószárba, hanem egy vízpumpa fogóval meglehet fogni és vágás közben bőszen locsolni kell vindolával
ha ezzel megvagy egy kis rézpaszta és össze se sül---nem szivat meg legközelebb
Ne is mondd, fel nap a kipufogoval szivtam. A bal belso cso also csavarja mar 10 anyanak a menetet ledaralta es meg mindig nem fogja rendesen. Kidobtam mar 10 anyat es 4 csavart. 600 darabja
hogy az a askdjfhlaksuhfaiourh
Annyi lenne, hogy az Intersparho kéne jönnöd, vagy a lövölde úti Mcdonalds, nem tudom melyik ismerős, mert nem leszek otthon. Ha nem vágod akkor csörögj azt elmondom. De ha addig tudsz nézni térképet, akkor Sarló utca 11.
...ugy értelmeztem a kamoto-ról hogy zx kupa felkészitök is lesznek
...jó lenne minnél többen összfutnánk a forumról.
Végső esetben gyártatni is tudsz, van pár arc, aki vállal kéménykészítést. Vagy a gyárit is ki lehet belezni, bár azt nem áldoznám fel.
Nem tud vki sport dobot 7-es re?Nekem sajna még a gyári van :(
Ilyen szűrő nekem is van a vízkörben, szintén hasonlóan nézett ki, amikor szétszedtem. Nekem van még egy valahol a vízpumpa körül, egy mellékkörön, talán a karbiba megy vagy a hőcserélőbe.
Amire te gondolsz, az a képen látható durva szűrő, amin keresztül a pumpa szippantja az olajat. Karter levétele után simán le lehet húzni. Nekem az elszabadult és ledarált láncvezető miatt kellett kipucolnom, a keresztmetszet nagy részét eltakarta a törmelék. Amúgy nem jellemző hogy ez retkes legyen, mert az olajszűrő az megfogja az apró koszt. Ha mégis leveszed, számolj egy új kartertömítéssel, a régit pedig elég gány lepucolni.
ha ezzel megvagy egy kis rézpaszta és össze se sül---nem szivat meg legközelebb
hogy az a askdjfhlaksuhfaiourh
Jövő héten elhozom az 100% nem kinzom magam ,gurulni akarok...!
ketezer valahanyszaz a 14-es kerek ha jol tudom
elvileg megnéztem a címet, de lehet kell majd egy kis telefonos segítség