Köszi, értem! Nekem állandó nyomású van, a pillangót mozgatom, és a a motor szívóhatására beáramló levegő emeli fel a tolattyút. A síktolattyúsnak így valószinűleg durvább a gázreakciója is
Nem vagyok szakértője a témának, de ennyit tudok:
Jobb a gázreakciója, mivel a tolattyút huzogatod és sokkal kevesebb idő alatt tudsz neki full keresztmetszetet adni mint az állandó nyomásúnál. Annál ugye a pillangószelepet forgatod és a motor szívóereje vezérli a tolattyúkat, szóval a keresztmetszetet. Plusz előfordul hogy a síktolattyúsban van gyorsítószivattyú, vagyis egy plusz adag benzint spriccel be.
Aszonta a szerelő, hogy jópár százalékot dobna a robbanékonyságon egy ilyen kis FCR karbi.
Hi!
Messziről nem lehet megmondani egy matricázásról, hogy eredeti, mert bármelyik dekoros csinál olyan kinézetűt mint a gyári. Viszont ha közelebbről megnézed, ott már látszik, hogy gyári vagy sem. A gyári matricák, főleg a kawánál elég spécik. Pl enyémen a Ninja felirat gyöngyházfehér, kontúrja karbonminta, és mindez flip flop. Ilyen senki nem csinál, max a gyár. Akkor előfordul olyan színátmenet, hogy pixeles, ilyet sem nagyon nyomtatnak utólag. Persze meg lehet venni az eredeti gyári matricát is, ami mondjuk én esetemben 14eft csak Ninja felirat egy oldalra. Kizártnak tartom, hogy matrica nélkül jött ki gép szalonból. Általában ha hiányzik a matrica, akkor már le volt kenve a motor. Nem tartom valószínűnek, hogy valaki lemelegíti hajszárítóval a gyári matricát, csak azért mert nem tetszik neki. A gyári festékvastagságról meg fogalmam sincs, de tény hogy a matrica sokmindent elárul...
Új vagyok itt, de lenne egy gyors kérdésem amiről egyik ismerősömmel vitázunk pár napja.
A kérdés az , hogy a kawasaki zx7r és egyéb 95'-2000' kawasakiknál szerinte csak azoknak van még meg az eredeti festése, amelyiknek megvan a matricázása (például első kép) én azt állítom, hogy akkoriban is lehetett, mint ahogy most is olyan kawasakit vásárolni újonnan amin nem volt csak a névmatrica(például második kép). Honnan lehet tudni , mondjuk festékvastagségmérő nélkül hogy eredeti-e a festés a motoron, illetve tényleg csak "gyorsítócsík" matricával jöttek ki akkoriban a motorok?
A válaszolóknak előre is kösz.
Berisznek volt alkalmam hallgatni egy beszelgeteset a heten.
Nem 100% meg a zx kupa, legalabbis hivatalosan.
De ahogy ertettem, csak meg hivatalosan nem hagytak jova.
Felraktam az uj rendszert, minden fasza, allat hangja lett 2x 5mp-re beroffentettem. Csak az utangyartott kipufogo tomitesek 2x olyan vastagok mint a gyari.
Es igy nem lehet felkapatni a tocsavarokra az anyakat.
Hat valamivel szopni kell
Köszi az infot. Igazából én akkor indulnék el, ha lenne napi licensz, mert talán egy vagy max két versenyen indulnék. Ilyen egyesület alatt mit értessz?
Ja maga a verseny az úgy zajlik, hogy vagy reggel vagy előző nap leadod a nevezésedet (erre lesz külön lap) aztán van gépátvétel, kapsz transzpandert, rajtszámot, és a hangosbemondó utasításai alapján néha felmész a pályára.
Amikor én indultam még ingyenes volt. Azon felül a C licenchez letöltöd ezt: link. Kitöltöd az adataidat, elballagsz vele a sportorvoshoz ő megvizsgál (vagy nem )lepecsételi, azzal kimész a Hringre (vagy bármelyik egyesülethez) befizetsz kb.10 rugót és majd egyszer megkapod a licencedet. Ezt azért nem árt minnél hamarabb megcsinálni.
Maga a versenynap olyan 20-30e Ft de ebben minden benne van. Gumi, fék, benzin fogyása. (Jó a perec az nincs de az ne is legyen).
Aztán, hogy lesz-e nevezési díj az majd kiderül.
Jobb a gázreakciója, mivel a tolattyút huzogatod és sokkal kevesebb idő alatt tudsz neki full keresztmetszetet adni mint az állandó nyomásúnál. Annál ugye a pillangószelepet forgatod és a motor szívóereje vezérli a tolattyúkat, szóval a keresztmetszetet. Plusz előfordul hogy a síktolattyúsban van gyorsítószivattyú, vagyis egy plusz adag benzint spriccel be.
Aszonta a szerelő, hogy jópár százalékot dobna a robbanékonyságon egy ilyen kis FCR karbi.
Messziről nem lehet megmondani egy matricázásról, hogy eredeti, mert bármelyik dekoros csinál olyan kinézetűt mint a gyári. Viszont ha közelebbről megnézed, ott már látszik, hogy gyári vagy sem. A gyári matricák, főleg a kawánál elég spécik. Pl enyémen a Ninja felirat gyöngyházfehér, kontúrja karbonminta, és mindez flip flop. Ilyen senki nem csinál, max a gyár. Akkor előfordul olyan színátmenet, hogy pixeles, ilyet sem nagyon nyomtatnak utólag. Persze meg lehet venni az eredeti gyári matricát is, ami mondjuk én esetemben 14eft csak Ninja felirat egy oldalra. Kizártnak tartom, hogy matrica nélkül jött ki gép szalonból. Általában ha hiányzik a matrica, akkor már le volt kenve a motor. Nem tartom valószínűnek, hogy valaki lemelegíti hajszárítóval a gyári matricát, csak azért mert nem tetszik neki. A gyári festékvastagságról meg fogalmam sincs, de tény hogy a matrica sokmindent elárul...
Új vagyok itt, de lenne egy gyors kérdésem amiről egyik ismerősömmel vitázunk pár napja.
A kérdés az , hogy a kawasaki zx7r és egyéb 95'-2000' kawasakiknál szerinte csak azoknak van még meg az eredeti festése, amelyiknek megvan a matricázása (például első kép) én azt állítom, hogy akkoriban is lehetett, mint ahogy most is olyan kawasakit vásárolni újonnan amin nem volt csak a névmatrica(például második kép). Honnan lehet tudni , mondjuk festékvastagségmérő nélkül hogy eredeti-e a festés a motoron, illetve tényleg csak "gyorsítócsík" matricával jöttek ki akkoriban a motorok?
A válaszolóknak előre is kösz.
Nem 100% meg a zx kupa, legalabbis hivatalosan.
De ahogy ertettem, csak meg hivatalosan nem hagytak jova.
Felraktam az uj rendszert, minden fasza, allat hangja lett 2x 5mp-re beroffentettem. Csak az utangyartott kipufogo tomitesek 2x olyan vastagok mint a gyari.
Es igy nem lehet felkapatni a tocsavarokra az anyakat.
Hat valamivel szopni kell
Licencdíj/ Biztosítás
N 9.900 Ft / 8.800 Ft
C 7.350 Ft / 4.400 Ft
Ilyen böszmén engedi csak az email cimet
Maga a versenynap olyan 20-30e Ft de ebben minden benne van. Gumi, fék, benzin fogyása. (Jó a perec az nincs de az ne is legyen).
Aztán, hogy lesz-e nevezési díj az majd kiderül.