Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Képet kérünk!
most már jó,de voltak vele problémák.pl.:hátsó rugóstag nem volt az eredeti és ki is volt fingva, utána szétrobbant a váltóm és vennem kellett egy blokkot.kb 8ezer km-t mentem vele eddig összesen de érzetre nagyon stabil jól fordul a fogyasztása meg egyén függő mint már írtam 6-16l-ig legalábbis nálam a súlya az nagy ,de jól boldogulok vele a 110kilómmal és legalább el is férek rajta a blokkban most van kb15ezer tehát erről nem tudok mit mondani,. a másik blokkban volt kb 60ezer és semmi kopás nem volt a hengeren a főtengely csapágyak és csapok szép állapotban voltak.na de most már megyek mert reggel jelenésem van a rendőrségen szerencsére csak tanúként
én is kihozom amint lesz 8 fok mert nem bírom tovább 2 hete áll a garázsomba de meg hülyít hogy nem tudok vele motorozni...Egyébként milyen a vas?
én sehogy nem bírom ki tavaszig ha van 10fok én előveszem és megyek egy kört úgy mint múlt vasárnap kb70km
Ok ,holnap teszek fel ...
Nagyon komoly a vas egy igazi RR , csak az előző gazdája rátette a kétüléses zx 7r hátulját de én vissza állítom gyárira..
Annyi a gond,hogy még nem mentem vele és nem is tudom hogy bírom ki tavaszig...
és képet majd kérünk
gratt a géphez de szerviz terén sajna nem tudok segíteni
sziasztok!
Most vettem egy Zx7 rr és szeretném átnézetni beállítatni tudnátok valami jó szakit?
ha nyugisan járok nekem 6 körül eszik a 7-es de etettem már meg vele 16 litert is százon!
zxr nagyon keveset fogyasztott.
most olvastam hogy voltál ZX-7est nézni... kép alapján is szép a gép szal ha jó árat mondd rá érdemes lehet megvenni. a nehéz indulást a karbiszinkron meg a gyertyacsere megoldja majd valszeg. 50e km miatt meg nem kell izgulni.
nem csak azt kell nézni hanem hogy 90nél melyik menyit forog és akkor olcsóbb fentartani mert kevesebbet fogyaszt
zxr 250 45 lóerős volt és szinte mindig megszegtem azzal is az előírt sebesség határokat. Jól lehetett vele előzni is egyszóval ideális teljesítményű gép utcára. Akkor egy zx7r hogy a szöszbe ne lenne elég.
Hát ez nem igaz, mert a yamaha yzf 750 bőven gyengébb.
megmondom őszintén én sokkal sokkal rosszabra számítottam (kinézet terén) de nagyon nagyon megtetszett!

és én is igy vagyok vele hogy utcára még ez is 2x több mint amennyinek a felét valaha is meg fogom közelíteni a kihasználtság terén
közútra kell több?
amúgy szerintem a SRAD-ot megeszi keresztbe-kasul!pályán-közúton egyaránt, mivel nem csak motorerő, de futóműve is van neki
és a leglényegesebb ez egy KAWASAKI
Egy érdekes infó:

A tulaj akinek a hetesét nézegettem azt mondta:

".. de azt tudnod kell hogy ez a leggyengébb 750es. A kategóriában ennek a legrosszabb a teljesítmény súly aránya mert csak 130 lóerő és 200+ kiló..."
Így áll a táska a 7r-en
sajna tartót csinálni kell neki, vagy lehet kapni 125 euróér különben elég hülyén áll, és össze-vissza veri a motor oldalát
amúgy verhetetlen egy többnapos 2 személyes túrán, nekem 2 éve megvan csak ajánlani tudom annak akinek két lábon járó "hátizsákja" is van
félúton találkoztunk, ugy beszéltük meg hogy elgurul vele. de mivel igen hideg volt futón hozta
Miért nem vetted meg?Elhozta a tulaj hozzád,vagy miért van futón?
Csak el ne vigyék előled!Szép lesz ez!
az elmult 1 évben 1ezer került bele, az unokatesóm 89es(!) cbr jében 18ezer van
Ha tényleg 50ekm van benne, az semmi. Nehéz elképzelni hogy 14 év alatt hogyhogy csak ennyi.

Szép motor,gratula!
Ezeknek a motoroknak 100000-et is el kell menniük különösebb gond nélkül
Betartva a szervíz,és csereintervallumokat!
Sok sikert hozzá!
Óóóó he az az örömteli fej. 50E km szerintem egyáltalán nem sok. De hogy hogy nem ütöttétek nyélbe most a cserét?
csá

voltam megnézni a ninját

Nagyon fasza, sokkal szebb mint gondoltam. Elmondta a tulaj hogy csúszás sérült volt a motor de ki lett javítva az oldala, meg nem is törtek az idomok csak egy két tartó fület kellett visszahegesztetni, nagyon korrektül meg van csinálva. nehézkese indult egy picit de tökéletes volt az alapjárat, és utánna amint melegedett picit már sokkal könnyeben indult. 50ezer km van benne, erre mondhatnátok valamit hogy kb egy ilyen motornál ez menyire vészes? mindene működik, tip topp állapotban van. Nekem nagyon megtetszett! Mondta hogy ajánlatos lenne már olajat és gyertyát cserélni, esetleg egy szinkronra elvinni.

Amint jobb idő lesz pattanok a KTM re és egy megbeszélt helyen nyélbeütjük az üzletet