most már jó,de voltak vele problémák.pl.:hátsó rugóstag nem volt az eredeti és ki is volt fingva, utána szétrobbant a váltóm és vennem kellett egy blokkot.kb 8ezer km-t mentem vele eddig összesen de érzetre nagyon stabil jól fordul a fogyasztása meg egyén függő mint már írtam 6-16l-ig legalábbis nálam a súlya az nagy ,de jól boldogulok vele a 110kilómmal és legalább el is férek rajta a blokkban most van kb15ezer tehát erről nem tudok mit mondani,. a másik blokkban volt kb 60ezer és semmi kopás nem volt a hengeren a főtengely csapágyak és csapok szép állapotban voltak.na de most már megyek mert reggel jelenésem van a rendőrségen szerencsére csak tanúként
Ok ,holnap teszek fel ...
Nagyon komoly a vas egy igazi RR , csak az előző gazdája rátette a kétüléses zx 7r hátulját de én vissza állítom gyárira..
Annyi a gond,hogy még nem mentem vele és nem is tudom hogy bírom ki tavaszig...
most olvastam hogy voltál ZX-7est nézni... kép alapján is szép a gép szal ha jó árat mondd rá érdemes lehet megvenni. a nehéz indulást a karbiszinkron meg a gyertyacsere megoldja majd valszeg. 50e km miatt meg nem kell izgulni.
zxr 250 45 lóerős volt és szinte mindig megszegtem azzal is az előírt sebesség határokat. Jól lehetett vele előzni is egyszóval ideális teljesítményű gép utcára. Akkor egy zx7r hogy a szöszbe ne lenne elég.
közútra kell több?
amúgy szerintem a SRAD-ot megeszi keresztbe-kasul!pályán-közúton egyaránt, mivel nem csak motorerő, de futóműve is van neki
és a leglényegesebb ez egy KAWASAKI
Így áll a táska a 7r-en
sajna tartót csinálni kell neki, vagy lehet kapni 125 euróér különben elég hülyén áll, és össze-vissza veri a motor oldalát
amúgy verhetetlen egy többnapos 2 személyes túrán, nekem 2 éve megvan csak ajánlani tudom annak akinek két lábon járó "hátizsákja" is van
Szép motor,gratula!
Ezeknek a motoroknak 100000-et is el kell menniük különösebb gond nélkül
Betartva a szervíz,és csereintervallumokat!
Sok sikert hozzá!
Nagyon fasza, sokkal szebb mint gondoltam. Elmondta a tulaj hogy csúszás sérült volt a motor de ki lett javítva az oldala, meg nem is törtek az idomok csak egy két tartó fület kellett visszahegesztetni, nagyon korrektül meg van csinálva. nehézkese indult egy picit de tökéletes volt az alapjárat, és utánna amint melegedett picit már sokkal könnyeben indult. 50ezer km van benne, erre mondhatnátok valamit hogy kb egy ilyen motornál ez menyire vészes? mindene működik, tip topp állapotban van. Nekem nagyon megtetszett! Mondta hogy ajánlatos lenne már olajat és gyertyát cserélni, esetleg egy szinkronra elvinni.
Amint jobb idő lesz pattanok a KTM re és egy megbeszélt helyen nyélbeütjük az üzletet
Nagyon komoly a vas egy igazi RR , csak az előző gazdája rátette a kétüléses zx 7r hátulját de én vissza állítom gyárira..
Annyi a gond,hogy még nem mentem vele és nem is tudom hogy bírom ki tavaszig...
Most vettem egy Zx7 rr és szeretném átnézetni beállítatni tudnátok valami jó szakit?
és én is igy vagyok vele hogy utcára még ez is 2x több mint amennyinek a felét valaha is meg fogom közelíteni a kihasználtság terén
amúgy szerintem a SRAD-ot megeszi keresztbe-kasul!pályán-közúton egyaránt, mivel nem csak motorerő, de futóműve is van neki
és a leglényegesebb ez egy KAWASAKI
A tulaj akinek a hetesét nézegettem azt mondta:
".. de azt tudnod kell hogy ez a leggyengébb 750es. A kategóriában ennek a legrosszabb a teljesítmény súly aránya mert csak 130 lóerő és 200+ kiló..."
sajna tartót csinálni kell neki, vagy lehet kapni 125 euróér különben elég hülyén áll, és össze-vissza veri a motor oldalát
amúgy verhetetlen egy többnapos 2 személyes túrán, nekem 2 éve megvan csak ajánlani tudom annak akinek két lábon járó "hátizsákja" is van
Csak el ne vigyék előled!Szép lesz ez!
Szép motor,gratula!
Ezeknek a motoroknak 100000-et is el kell menniük különösebb gond nélkül
Betartva a szervíz,és csereintervallumokat!
Sok sikert hozzá!
voltam megnézni a ninját
Nagyon fasza, sokkal szebb mint gondoltam. Elmondta a tulaj hogy csúszás sérült volt a motor de ki lett javítva az oldala, meg nem is törtek az idomok csak egy két tartó fület kellett visszahegesztetni, nagyon korrektül meg van csinálva. nehézkese indult egy picit de tökéletes volt az alapjárat, és utánna amint melegedett picit már sokkal könnyeben indult. 50ezer km van benne, erre mondhatnátok valamit hogy kb egy ilyen motornál ez menyire vészes? mindene működik, tip topp állapotban van. Nekem nagyon megtetszett! Mondta hogy ajánlatos lenne már olajat és gyertyát cserélni, esetleg egy szinkronra elvinni.
Amint jobb idő lesz pattanok a KTM re és egy megbeszélt helyen nyélbeütjük az üzletet