elektronika kap tápot?(tudod vészleállitó,stb).
Üresben néztétek?(Tudod a védelmi funkciok)
jeladót elméletileg megtudod nézni szkóppal.
Kábelek sehol nem szaksdtak?csatiknál?Testelés mindenhol van?
Trafokig tuti kimegy mind a két kábel?
Szasztok!Valami tippetek lenne? Itt van nálam Kawazoli 7-ese Csaak éppen kifogott rajtam! Minden elektronikai rész működik csak éppen szikra nincs! Esetleg járt már valaki így? Holnap hozok bele elektronikát és jeladót hátha...............másra nem tudok gondolni!Csak mi van ha....................
10 ért adták a másikat.
egy kis faragással fel lehet tenni viszont az enyémen nem volt meg a sarokvédő rész sem és ez is belejátszott a döntésembe.ha kell oda tudom adni
Mi pénz volt?
Ha nbemtudják meghegeszteni ideglenesen a tied nem adod kölcsön a hegesztetett?Has a lukat picit megfurnánk nagyobbra szerintem felmenne,vagy nem akarod megfurni?
Mi a terved a te konzoloddal?
Sikerült megzúzni a 7R t de a ruhámnak semmi baja mivel polóban vagánykodtam bőruci helyett....
Kevés hely volt 1kerónak és túl poros volt az út azt a 6dugattyús fék meg Xrace megtette hatását...
1lábtartó konzol meg kisebb karcok...
(Holnap megprobálom meloba meghegesztetni kollégámmal)
Osztom a kollega véleményét, szerintem itt mindenki elfogult a 7R-rel.
Egy 600-as sohasem hasonlítható a 7R-hez, főleg nem egy 97-es.
A cc-t semmi semmi sem pótolja és egy 600 meg egy hasonló korú 750 között nagyon nagy különbség van. A kormánycsutkáról ugyanez a véleményem, túl túrás a 6R, meg túl kicsi.
itt a boncterem,totálkár népitélet,motorland használt teszek,meg a 9R topikba belinkelt ujságcikkek,stb elég sok helyen utána olvashatsz a 99% igaz amiket leirtak.
Mindegyik évjárat 89től 2002ig jó.
PErsze a 7R feliratú 96tól lévők a nagy dögök XDDDD De többi is nagyon pöpec gép.
6R tulajokat nem akarok megbántani de nálam villad felé szerelt kormány csak turamotorokon létezik...
Ezerszer jobb a hetes bármi gépnél,persze elfogult vagyok és sokéve van zxr meg 1éve 7R a tulajdonomban elötte meg az ősük volt gpx750r ami blokkra izmos volt de futomű csapni való ahoz az erőhöz.
Bátran vedd meg amelyik jó állapotú és van rá pénzed!
Rosszat nem lehet rájuk mondani csak ilyen apróságok de azok se igazán rosszak.Vérbeli SUPERBIKE gép!
Sziasztok én tervezem egy zx7r vagy egy zxr 750 vételét én azt szeretném ha mondanátok egy két dolgot róla jó és rosz tulajdonságait megbíhzatóság mi az ami szar rajtuk ilyneke teljesítmény szóval minden érdekelne!plusz ami még hogy egy zx6r 97 környékiek tudják azt amit egy zxr 750?
előre is köszönöm a segítséget
Bíztam benned!Csak nem akartam potya utat! Amúgy Szikoránál vettem korrekt arc,átugrok majd hozzád ha itthon leszel,de lehet túra képpen túrra is elszaladok egy óvatlan pillanatba!(amúgy 1mm-el kissebb körön van a STRAD-nál a3csavar elosztva,mozgatva kicsit erőltetve ráment!)
Amit te mondassz ez kb egy 200kg-os motor értékei. Én is meglepődtem elöl a 2.8-on, de ezzel fordul jól. Én mentem vele 2 bárral, úgy fordult, mint egy terhes hattyú, úgy kellett lerángatni minden kanyarba, pedig pálya volt, szóval ez még nőtt
asszem a gyári érték e 2.2 h 2.8 vagy hasonló de sose probáltad 2.0 és 2.1 el?
Sokkal jobban viselkedik szerintem.
ha hátsóban sok volt közúton sokszor elkapart ha elsőben sok volt sokszor az se tapadt hirtelen fékezéskor és inkább csúszni akart mint stopizni.
Természetesen ezek hideg értékek,melegen felmegy elég rendesen.
Hátsó meg picit csalós mivel én 58kg vagyok így nem nagyon fújoko sokat hátra...
Probáld ki elöre 2.0-2.1 és hátra kb. te tömegedhez nézve 2.2-2.3
Üresben néztétek?(Tudod a védelmi funkciok)
jeladót elméletileg megtudod nézni szkóppal.
Kábelek sehol nem szaksdtak?csatiknál?Testelés mindenhol van?
Trafokig tuti kimegy mind a két kábel?