Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak egyben van a komplett kapcsolókonzol, a gyári mikrofilm is egy egységként kezeli. link
Sziasztok.
Letört a vasamról az indítógomb , nem tudjátok véletlenül lehet e a gombot cserélni valamilyen módon vagy komplett az egész kapcsolót kell?
NGK CR9EIX a pontos típusa a irídiumnak. De nem adnék 3000-et darabjáért. Én 8000-ért vettem a 4-et. De itthon is van aki 10-ért árulja a 4-et.
olcsón
Egy nagy kérdés!
Ha a gyertyákat ki akarom cserélni iridiumosra akkor a gyári gyertya hőértékét kell mondanom a boltba ?
Szerintetek megéri a pénzét az iridiumos gyertya ? (3000ft/db ha jól tudom)
Ja meg K&N légszűrőrőt valaki olcsod tud ?
Váljék egészségedre!
Köszi Meg is rendeltem.
Király vagy.
link kemény 3000 pénz. Vagy gyárit veszel bármelyik kawa kereskedésben ennek többszöröséért.
Sziasztok.
Szerintetek Zxr 750-hez hol találok kilométer óra Spirált?
Hétvégén csapattam egyet , megnézném, hogy mit megyek az óra 0-lán . Otthon szétszed megnéz spirál tiszta rozsda és szakadt.
Lehet hozzá venni javítót ,vagy újat?
en meg mindig jovok
Tudok neked szerezni ha jo ez az ar Qualifier II-t
120/70 33700
190/50 43900
190/55 44700
Jön valaki hétvégén Kawa expora?
Sziasztok!

Nem tudtok új Dunlop D209-et jó áron párban?

A Contit sokan dicsérik de én sosem próbáltam. Hogy sokan szidják-e azt nem tudom, de a haverom gixxerén nem vált be! az eleje állandóan ki akart csúszni alóla a hátulja meg egyszerűen elpörgött alatta.
Saját tapasztalatom alapján utcára d208, vagy 209.
Elég gyorsan melegszenek de melegen sem csúszkálnak
Ezen a héten szombat-vasárnap m1autoexpo. www.kawasaki.hu -itt bővebben olvashatsz róla. Conti sport attackom volt, de csak elöl. Hát mit mondjak, nem egy fény, de utcára teljesen elmegy. Ami a tapadást illeti ezen a 5 fokos aszfalton, nekem a Metzeler Racetec sem tud mit kezdeni 120lóval...
Hol, milyen kawa nap, mennyié, kivel ?
Hát a kormánytelloról lebeszéltetek főleg ott a 90 rugós résznél montam hogy köszönöm nem kell de amugy télleg nehéz az eleje (alig áll karikára, sőt inkább ilyen időbe kapar)
Tom neked volt ilyen gumid ugye ? Conti attack ilyen 7 8 fokba neked se fokta az aszfaltot ? 1esbe kigyorsításnál 6ezres fordulatnál fogta magát és elkapart, mintha csúszott volna a kuplung. Lehet még nem kéne mocozni? DEEEEE!
Ja fölösleges ilyeneken vitázni.....Ja vasárnap kawanap E E
Kereskedelmi forgalmon nem azt értjük, hogy a leharcolt, eladott pályagépeket bárki megveheti borsos áron, hanem azt hogy újonnan te hozzájuthatsz. Egy átfaragott motorhoz ami egy gyári csapatnak a versenygépe, te sosem fogsz hozzájutni újonnan, még ha te vagy baba tyson, akkor sem Amúgy fos idő van, hétvégére jobbat jósolnak. Vasárnap Kawanap?
Pedig sok helyen mondják a legelsőtől rá,hogy hetes.
Kereskedelmi forgalomban meg minden ismétlem MINDEN kapható!
Pár hete egy kr500 blokk maradványra és némi futoműmaradványra lelt rá egy márkatársam külföldi oldalon.
Elöbb utóbb muzeumnba vagy gyüjtők kezébe "kereskedelmi forgalomon át" eljutnak azok a gépek is.
Felesleges viatkozni vagy épp ott is szar idő van és nem lehet motorozni? :((((
Itt bevan borulva és fúj a szél....
Elnézést nem tudtam hogy a te H-s zxr ed amerikai nyilván ezér hívod hetesnek....
ZXR-7 néven sosem volt kereskedelmi forgalomban ugyanis az egy versenymotor volt. Balázska arra célzott hogy a HETES, a 7R nálunk a köztudatban, nem pedig a ZXR. Ugyanis a hetes kifejezés a névben szereplő 7-ből ered, ugyanúgy mint a 9R-ből a kilences. Egy GPZ900R-t sem hívunk KILENCESNEK, mert nem arra asszociál az ember amikor azt mondja hogy 9-es, hanem a 94-2003-ig gyártott ZX-9R-re. Lehet hogy az USÁban zx7 volt, de nem zx7r.
kapja be a forum ugylátszik a ascII grafikát nemszereti.
Nem írom végig újból a táblázatot amit csináltam.
Ezek a matricák voltak heteseken:zxr7,zxr750,zxr750r,zx7,zx7r,zx7rr
A zx7r pl. jelentett 1 illetve 2üllésest is de én még egyszer nemfogom végig írni kapja be a forum,hogy levágta a hozzászollásom 99% -t :(

Viszont teljesen mind1 milyen matrica van rajtuk ez évjárattól függetlenül egy jól eltalált széria.Kár kötöszködni.
Amugy zx7 már volt 89ben az usában.
zxr7 meg már 89elött a versenyeken!
Apukám olvasni nemtud?
zxr750
Apukám olvasni nemtud?
zxr750
Ha van manualod, akkor abban le van írva a mennyiség, amúgy 10W-s olaj való bele. A fék+futóműről nem érdemes beszélni, 276-os fix tárcsa+úszónyerges 2dugattyús fék...én elég sűrűn zsírozgattam a úszócsapokat, az nem árt neki. Nekem mikor eladtam gyári Honda Nissin betét volt benne, klasszisokkal jobb volt, mint bármelyik. Futómű ügyileg, nekem 92-es volt a gép, tehát azon még max egy előfeszítést lehetett elöl, hátul is csak előfeszítést, meg nyomó csillapítást állíttani. De alapvetően az nem tetszett hogy nem volt súly az elején. Egykerékre jól feljött, de kanyarban nem volt a toppon. Amúgy meg nagyon szerettem, szép km-eket töltöttünk együtt. Nagy hondás voltam annak idején, de aztán kipróbáltam a Kawát. Pont egy első szériás 6R-el mentem, amikor még megvolt az F2, le voltam döbbenve. Erősebb, nyomatékosabb, stabilabb volt a kawa, jobb futómű, fordulékonyabb, sokkal jobb fékei voltak, nem hittem el. Utána vettem a 7R-t