Tesómnak egy '97-es hatosa volt,azon én is át akartam alakítani neki,mert így szebb.De közben eladta.Csakhogy eddig én azt gondoltam,hogy az a tartó vasból van.De nemrégen a kilences fórumon az egyik srácnak letört a vége,és én onnan tudtam meg,hogy az valami alu ötvözet,vagy mi,de nem vas.Mert egyébként nagyon egyszerű lenne átalakítani,csak hát az alut problémásabb hegeszteni.Hogy aztán a hatosokon is aluból van e azt nem tudom,de akkor gondolom,hogy az is az.
Tudna nekem tanácsot adni valaki hogyan kell helyesen és szépen döntögetni-borítgatni a motort kanyarokban?
Próbálkoztam rengeteget a hétvégén,de valamiért nem az igazi!Még nem éri a térdem az aszfaltot!
Csak érdeklődöm,mert sztem jobban nézne ki így az enyém is. Nekem nem tetszik ez a merevítő megmondom a frankót. Lehet,hogy át variálom majd de igazából nagyon nem akarom, mert jövőre le szeretném cserélni egy 04-es 636-ra legalább is ez a cél.
hát gyönyörűnek nem mondanám mert 2szer lecsuktam és csak össze van hegesztve! de azért kösz!
ezt kb 100 ba csinálták volna, de nekem ismerős csinálta sokkal olcsóbban és sokkal szarabbúl!
Próbálkoztam rengeteget a hétvégén,de valamiért nem az igazi!Még nem éri a térdem az aszfaltot!
Szóval azt mondod basi2,hogy kb 4 óra szelep hézag beállitás a karbi szinkron meg kb ha jól tudom 2-3 óra..... vagy kevesebb?
Sárvédő majd lehet télen kell csak!
Lenne megint egy kérdésem
üléspúp az enyémre van?
2000-res
ezt kb 100 ba csinálták volna, de nekem ismerős csinálta sokkal olcsóbban és sokkal szarabbúl!
a festék maga 5-6e/dl
Engem viszont ma nyakon csípett a zuhi, tiszta mocsok lett a zöldség
Köszi az infót ha van!