Hali!
Ha valahol folyik a fékolaj akkor karmantyú, és tömítés csere.
Ha fék cuccok szárazak akkor szar a fékcső, vagy levegős a rendszer,
a folyadékok összenyomhatatlanok, ezért valahol valami enged. A cső nyúlik vagy ereszt valahol. Esetleg a kormányon a fékkarnál a dugattyú vissza dolgozik a tartályba amit nem látsz.
Ahogy vesszük!De ha mégsem lesz százas a ragasztás és mondjuk elfolyik,belevegősödik,tudomisén,akkor mi van?Lehet sosem lesz vele ezután gond,de ha mégis,akkor megérte azt a pár ezer forint spórolást?Ne az első fékrendszeren spórold meg azt a pénzt,hanem inkább egyszer ne menj motorozni,hanem helyette ülj le a fotelba pihenni.SZERINTEM!
Komplett fékmunkahengercsere sem segit? Már volt olajcsere de semmi változás. Bár nem az általad emlitett olaj van benne. De nemtom, mennyire jelentene sokat. Olyan a fékem, hogy egy dúrva fékezésnél ahol már majdnem csúszik a gumi is, kb marad 2mm távolság a gázkar és fékkar között. Nagyon idegesitő.
9363 de az csak egy tartály a 2 komponensű ragasztó 100% ra be ragasztja. Ne úgy kézeld el ,hogy úgy kell a tartályt összelegózni hanem kb 3-4mm repedés van rajta sztem az nem olyan eget rengető sztem[ .
Szia Campos!
Nekem 8Ah-t néztek a Kawa katalógusba Nagyobb kapacitású ajánlott ha van riasztód, gps, alváz világítás, markolatfűtés..
Indítózásra közvetlenül nincs hatással(egy sikeres indítózás ~0,07Ah)
Gyújtóáramot érdemes még nézni, ez az adat utal az indítózáshoz rendelkezésre álló áram értékre.(minnél nagyobb annál erőteljesebb az indítás, és egy nagyobb ugye nincs "fullon járatva" ezáltal nőhet az élettartam)
Fizikai méreteket érdemes ellenőrizni, némelyik katalógus bevisz a málnásba..
Másik tutira kipurcant? Egy mikroproc vezérlésű töltő csodákra képes 24h alatt..
Az enyém YT12A-BS -t kapott.
Nem okoskodásnak szántam csak gondoltam hátha vkit érdekel a téma
A kawaboltba meg valami karmantyúkról beszéltek. Hogy azok tágúltak ki. De nem értettem meg azok hol is vannak. Na akkor megin ott járok mint eddig, fene se tudja mit vegyek hát.
érzed. hózod a féket. érzde hogy már kemény, de még mindig jön és jön befele a kar....hát ez általában fékcsőgond, mert a nagy nyomástól a csövek kitágulnak. nem hiszem hogy a dugattyú, esetleg gumi szar kopott volna már szét, de előfordulhat.
Mikor elesett valamelyik tulaj a mocimmal, kapott egy jó nagy ütést a fék és valami tönkrement benne. Ha a fékcső tágul az kézzel érezhető? Vagy nem olyan mértékű a tágulás, hogy érezhető legyen?
Sziasztok!
Hosszú idő után, egy régi álom vált valóra! Nemrég elhoztam Torpedo gyönyörű mosolygós Torpedóját! Megkapta a szezon előtti törődést,most javába kóstolgatjuk egymást, de jó úton járunk a barátsághoz. Fantasztikuuus...
attika87 és mennyibe fog ez nekem kerülni ? De mielött fáradsz várj hétfőig kérlek, mert haver megpróbálja beragasztani 2komponensüvel. Előre is köszönöm neked .
Full száraz mindenhol minden.
Ha valahol folyik a fékolaj akkor karmantyú, és tömítés csere.
Ha fék cuccok szárazak akkor szar a fékcső, vagy levegős a rendszer,
a folyadékok összenyomhatatlanok, ezért valahol valami enged. A cső nyúlik vagy ereszt valahol. Esetleg a kormányon a fékkarnál a dugattyú vissza dolgozik a tartályba amit nem látsz.
üdv
Nekem 8Ah-t néztek a Kawa katalógusba Nagyobb kapacitású ajánlott ha van riasztód, gps, alváz világítás, markolatfűtés..
Indítózásra közvetlenül nincs hatással(egy sikeres indítózás ~0,07Ah)
Gyújtóáramot érdemes még nézni, ez az adat utal az indítózáshoz rendelkezésre álló áram értékre.(minnél nagyobb annál erőteljesebb az indítás, és egy nagyobb ugye nincs "fullon járatva" ezáltal nőhet az élettartam)
Fizikai méreteket érdemes ellenőrizni, némelyik katalógus bevisz a málnásba..
Másik tutira kipurcant? Egy mikroproc vezérlésű töltő csodákra képes 24h alatt..
Az enyém YT12A-BS -t kapott.
Nem okoskodásnak szántam csak gondoltam hátha vkit érdekel a téma
Hosszú idő után, egy régi álom vált valóra! Nemrég elhoztam Torpedo gyönyörű mosolygós Torpedóját! Megkapta a szezon előtti törődést,most javába kóstolgatjuk egymást, de jó úton járunk a barátsághoz. Fantasztikuuus...
Nyúlik már a gumifékcsöved! El van öregedve!