Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezeket a gumma nyomásokat kipróbálom én is.
Igazad lehet! Köszi-köszi!
hát sokat még én nem tudok sőt ugy érzem egyre kevesebbet.mindenesetre utcán elől ugy 2.2-öt hátul 2.4 et javallok.de ennél fontosabb hogy kellőképp melegítsd be a gumit.intenziv gyorsítással és erős fékezéssel melegíted legfőképp.gáz hátsót fék elsőt melegíti.és előbb a biztonságos fékezést gyakorold minden szituban ,ne a kanyargást befejeztem a bölcselkedést-ez csak tapasztalat.
Örülök,hogy írtál Crazy! Mint pályázós egyén te csak tudhatod!Hallgatok is rád!Mennyi az ideális nyomás elől/hátúl?
Gyorsan leerísztem!
Sejtettem.
Nekem egy '99-es hatosom volt,ahhoz képest nagyon rosszul fordult!
Ami tesódnak volt 97-es kawája azt mennyire lehetett jól borogatni?
Elől az kevés szerintem!2.2 - 2.3 azért kell bele.
pénteken ki jön akkor hringre?
Én úgy tudom,hogy az ideális gumi nyomás elöl 1.9-2.0 hátul2.3-2.4 asszem nekem legalább is így van.
Gratulálok Janou84 .
Nekem 17E volt cakk pakk. Ebből 10E a munkadij.
Sziasztok!

MA levizsgáztam forgalomban. Mindenből elsőre...

Más:
Mennyibe kerül kb. a szimeringeket kicseréltetni az első telónál? Anyagár + munkadíj. mi a reális?
Köszönöm
ne arra hajts hogy az aszfalt elérje a térded hanem mindig annyit vállalj be amennyit bizonságosnak érzel.egyszercsak meglesz.a hátul 2.9 et gyorsan erisszed lejjebb,mert jelzés nélkül fog elmenni a hátulja.megfelelő hőmérsékletű gumival kanyarogj megfelelően tiszta aszfalton tiszta fejjel.és akkor nem lesz gond
Elől 2.2 hátul 2.5 bar
A gumik OK!Futófelület OK!Nyomás elől 2.4-2.5,hátul 2.8-2.9 Bar!
Hali!
Kanyarban döntésnél, ha elb@szod az első kerék esik be először.
Az első kerék jelez. Guminyomás?

Üdv
Én azt vallom,hogy nem muszáj azért annak a térd koptatónak leérni.
Mondjuk én úgy vagyok vele ha aszony pajti fent ül hátúl akkor merem jobban dönteni lehet azért, mert terhelve van a hátulja gondolom én ha egyedül vagyok akkor is döntöm csak nem annyira félek a parittya hatástól hogy ledob a vas és összetörik szegényke.
Valamit szerintem én is elszoktam baszni, mert nekem meg az a problémám, hogy mélyebb döntésnél szitálni kezd a kormány. Ugyanez a probléma fennállt a 250-esnél is.
Vajon mit szoktam elbaszni?
Hali!
A bölcs öregek úgy tartják, "hogy nem a térdnek kell az aszfalthoz
érnie, hanem az aszfalt érjen a térdedhez".
Jók a gumijaid, nyomás, minta, nem kockás a futófelület?

Üdv
Én sem vagyok egy nagy motoros,csak inkább műkedvelő!De a motor oda megy,ahová nézel.El kell engedni,lazán,nem mereven,és megy a tekinteted után.Csak ne nézz derékszögbe,mert azt nem tudja lekövetni!
Most,hogy így mondod valami lehet benne ,mert kézzel könnyen tudom alakittani és sajna el mikor megvettem el volt tolva jobbra eléggé látványosan most vissza állítottam eredeti állapotba de nem jó, mert az idom jobb fele lejebb van kb 1cm-rel mint a másik oldala de ha kiveszem a merevítőt akkor meg jó. Ezért gondolkodttam az átalakitáson de így nem tudom.
Na most komolyan!
Egyszerű kideríteni!Egy mágnes szükséges hozzá!Ugyanis nem vonzza az alu-t a rozsdamentes-t és a hőálló acélt!
Térdelj le és fogja!