Gondoltam,hogy pechem lesz..... beszéltem tegnap a szerelővel 2000ft/óra a munkadíja közölte de ha muszáj akkor muszáj biztos örül,hogy megint láthat
Köszi a segítséget
Ja még 1 kérdés a szervizig lehet a mocival ilyen állapotba menni,túrázni.
Igazából az alapjárat fordulatszáma ingadozik rendesen kb 900-1500-között amúgy kb 1300 as fordulaton szokott ketyegni és a ford. visszaejtés is lassabb a megszokottnál.
gyertya mindenképp fontos...egy elhasználódott régi gyertya elég hogy szétbassza a blokkod.
szelephézagot, karbiszinkront is érdemes megcsinálni. sokat veszít a gép a teljesítményéből, ha ezek össze vissza vannak.
szelephézag nemjó akkor a szelepek nem úgy és abban a fázisban nyílnak vagy csukódnak amikor kell, ezzel veszít a motor a teljesítményéből.
tulajdonképpen a szelephézag karbiszinkron azt egyszerre kellene megcsinálnod akkor persze miután a gyertyát kicserélted!
lehet valamit egyébként hallani a motor járásán(ciripel, nem veszi a fordulatot, lassan esik vissza,stb)?
Fogalmam sincs hány mille van benne 2347-nél meg állt mikor megvettem 2 éve akkor is ennyit mutatott. Az,hogy mikor volt hézagolva az megint csak jó kérdés de nekem a jövő héten áll szándékomba ezeket pótolni de legaqlább is valamelyiket csak azt nem tudom melyik a legfontosabb.
a szelephézag miatt előfordulhat hogy a szelep(ek) nyitva marad, az is okozhatja. gyertya az nem, karbiszinkron az mást okoz inkább.
hány km van benne? mikor volt szelephézag?
Több lehetőség is van!
-váltókar szimering
-a kis láncfogaskerék mögötti szimering
-vagy esetleg a víz és olajpumpa tömítése (2db van benne,egyik a vizet a másik az olajat tömíti le)
-vagy nagyon olajos a láncod és a lánckerékhez bevert olaj folyik le
Köszi a segítséget
Ja még 1 kérdés a szervizig lehet a mocival ilyen állapotba menni,túrázni.
ez nem egy órás meló lesz....
szelephézagot, karbiszinkront is érdemes megcsinálni. sokat veszít a gép a teljesítményéből, ha ezek össze vissza vannak.
szelephézag nemjó akkor a szelepek nem úgy és abban a fázisban nyílnak vagy csukódnak amikor kell, ezzel veszít a motor a teljesítményéből.
tulajdonképpen a szelephézag karbiszinkron azt egyszerre kellene megcsinálnod akkor persze miután a gyertyát kicserélted!
lehet valamit egyébként hallani a motor járásán(ciripel, nem veszi a fordulatot, lassan esik vissza,stb)?
hány km van benne? mikor volt szelephézag?
KawaDani én Ferodo SinterGripet-et rakattam bele nekem bevált
Fékbetét csere esetében milyen betétet ajánlotok előre/hátra?
Köszi!
nekem is csinált ilyet már néha.
ahhoz képes hogy még szerda este darabokba volt...2. helyezett lett a kawa
http://www.keletiblokkmotors.h...
Hétvégén valaki Debrecen Mihály napi vásár?
-váltókar szimering
-a kis láncfogaskerék mögötti szimering
-vagy esetleg a víz és olajpumpa tömítése (2db van benne,egyik a vizet a másik az olajat tömíti le)
-vagy nagyon olajos a láncod és a lánckerékhez bevert olaj folyik le