Hali ! haverokkal szoktunk börgetni személy szerint nekem az a tapasztalatom az univerzális szarokról hogy hiába led meg isten tudja micsoda nem lehet látni hogy villog az indeksz !persze mindenki aszt használja amit akar csak hátulról elcsapnak az elég kellemetlen !Haver se hitte el mikor mondtam cseréljünk motort és meglátod !Ez volt a válasz .. baszki tényleg nem látszik .
Én ezért veszek előre puhább gumit, hátul most túra van, p.road 4, elől meg p. power 3. Igaz csak 10-13ezret megy el egy első gumi ezzel a párosítással, de nincs annál rosszabb mikor az eleje csúszik meg. Sajnos az én régi gumimat nem tárolták szakszerűen, télen le is engedett a hátsó, elvittem gumishoz mert perem mellett engedett. Kérdezte is, hogy hol rakták fel ezt a hátsó gumit valami istállóba? Tiszta sár volt a gumi pereme.
Nekem elöl is öreg gumi volt, ezért is estem pofára. Kétszer.
Megelégeltem, megfogadtam, hogy többet szar gumit semmire!
Ahhoz még amúgy is kezdő vagyok, hogy mókázásnak éljem meg a kemény gumi csúszkálását.
Gumikkal úgy vagyok, hogy állapotot veszek, nem évjáratot. A jelenlegi gumijaim vaj-puhák, tökéletesen tapadnak, pedig az első 2005-ös, a hátsó pedig 2004-es gyártású. Használtan vettem őket, megbízható forrásból, jutányos áron. Ha jól vannak tárolva, nem lesz bajuk, és egy fiatal gumi is lehet rossz állapotban, ha rosszul "viselték gondját".
Pedig eleinte jó móka az öreg gumi, persze csak hátul. 8éves volt a hátsó gumim mikor megvettem a motort. Olcsón jutott hozzá előző tulaj, az se zavarta, hogy idősebb a gumi mint maga a motor... Miután összeszoktunk, imádtam, hogy gázra elforgatja a hátsó kereket 1esbe. Mikor elkopott 6-7ezer km után, kicsit idegesítővé vált, hogy ugyanezt csinálja 100-120nál... Utána rögtön lecseréltem, de addig kifejezetten tetszett.
Ismét eggyet kell ,hogy értsek Gyurgyalaggal gumi (főleg gumi ... XD), szűrő és miegymás tekintetében.
ÉN konkrétam a Motul 5100 vagy 7100 10w40-t használtam benne míg a 01-st hajtottam.
Persze, hogy mindenki a matricát szólja meg, mivel egy ilyen szép motort csak elrontanak a béna matricák.
A képeket nagyon várjuk!
Gumit én Pirelli Dragon Supercorsát használok, párban, tökéletesen szuperál, még sosem csúszott meg, igaz, nem is forszírozom különösebben. A következő gumim Dunlop D211 vagy D212 lesz. Mindkettőt nyugodt szívvel ajánlom. Sokan mondják a Michelin-t, én személy szerint abban nem bízom. Estem már pofára (nem a hatossal) bakelit-kemény Michelin gumikkal, ezért a bizalmatlanság.
Olajat MOL -t használok, tökéletes, a váltó is szépen finoman jár. Szűrőt HifloFiltro-t ajánlok, a linkelt HF 303-as típus való az én hatosomba. Szerintem a Tiedbe is.
Fészbúkon van egy ilyen vagy egy ilyen csoport is. Sajátunk még nincsen, de volt már aki felvetette, hogy lehetne.
köszönöm a jó kívánságokat,a matrica engem úgy különösen nem zavar,de tény,hogy nem akarok matrica motort "tekerni",mindenki a matricát szólja meg amúgy :D,igen egy Raptor sport dob van rajta de meg van a gyári is természetesen. képeket hamarosan teszek fel.Gumát kell rá vennem,ki mit javasol és milyen motorolaj és szürő és hogy hol érdemes venni?Facebook-on nincs ez a fórum esetleg?
Gyurgyalaggal egyetértek abban,hogy a gagyi matrinyákat pattintsd le a pi..ba viszont a mini indexekkel semmi baj De azért nem árt ha beszerzel gyáriakat is hiszen a műszaki vizsgán sokkal jobb ha azokkal viszed ,mert akkor sikeres is a vizsga így meg nem biztos , .
Amúgy gyönyörű a bringa kívánok rengeteg balesetmentes és élményekben gazdag kilómétereke
Gratulálok!
(Remélem a nem gyári matricákat (Monster és gagyi Kawasaki) hamar lepusztítod a gépről. Ja, meg raksz rá rendes indexeket a jelenlegi helyett. )
Amúgy szép! Várunk több képet is.
Brembó RC-vel mentem, a leggyorsabban elkopó betét amivel valaha találkoztam, viszont bazijól fog de csak melegen, hidegen nincs fékhatás, csak pálya. 25k-ért vettem "akcióban" annyit talán megér nem tudom mennyiért veszed de 40 körül nem adnék érte, annyit nem ér.
Meg tudná nekem mondani vki a 05-06-os 636-nak olaj leeresztő csavar méreteit? Nem találok sehol leírást róla, megmérni pedig nem tudom mert ahhoz le kellene engednem az olajat és azt csak akkor akarom mikor már van új csavar.
Jobban néznek ki, mint a gyári, közlekedés lámpa méretű darabok Műszakira meg van haver!
Itt van, hogy mennyi olaj kell:
Megelégeltem, megfogadtam, hogy többet szar gumit semmire!
Ahhoz még amúgy is kezdő vagyok, hogy mókázásnak éljem meg a kemény gumi csúszkálását.
Gumikkal úgy vagyok, hogy állapotot veszek, nem évjáratot. A jelenlegi gumijaim vaj-puhák, tökéletesen tapadnak, pedig az első 2005-ös, a hátsó pedig 2004-es gyártású. Használtan vettem őket, megbízható forrásból, jutányos áron. Ha jól vannak tárolva, nem lesz bajuk, és egy fiatal gumi is lehet rossz állapotban, ha rosszul "viselték gondját".
ÉN konkrétam a Motul 5100 vagy 7100 10w40-t használtam benne míg a 01-st hajtottam.
A képeket nagyon várjuk!
Gumit én Pirelli Dragon Supercorsát használok, párban, tökéletesen szuperál, még sosem csúszott meg, igaz, nem is forszírozom különösebben. A következő gumim Dunlop D211 vagy D212 lesz. Mindkettőt nyugodt szívvel ajánlom. Sokan mondják a Michelin-t, én személy szerint abban nem bízom. Estem már pofára (nem a hatossal) bakelit-kemény Michelin gumikkal, ezért a bizalmatlanság.
Olajat MOL -t használok, tökéletes, a váltó is szépen finoman jár. Szűrőt HifloFiltro-t ajánlok, a linkelt HF 303-as típus való az én hatosomba. Szerintem a Tiedbe is.
Fészbúkon van egy ilyen vagy egy ilyen csoport is. Sajátunk még nincsen, de volt már aki felvetette, hogy lehetne.
Amúgy gyönyörű a bringa kívánok rengeteg balesetmentes és élményekben gazdag kilómétereke
ui: sport dob van rajta ?
(Remélem a nem gyári matricákat (Monster és gagyi Kawasaki) hamar lepusztítod a gépről. Ja, meg raksz rá rendes indexeket a jelenlegi helyett. )
Amúgy szép! Várunk több képet is.
Olyan mint az én gépem !
Mit kérsz érte?
Van egy fölösleges pályaidom garnitúrám, ZX6R-hez (95-97 *F1,F2,F3* modellekhez való) érdekelhet valakit?
van gyárim polcon
Adatlap!
Karbisor
Cdi
Lánc
Lánckerék
Kipufogó
Kompl
ett blokk
képekért és árért: b.feca12@gmail.com
Meg tudná nekem mondani vki a 05-06-os 636-nak olaj leeresztő csavar méreteit? Nem találok sehol leírást róla, megmérni pedig nem tudom mert ahhoz le kellene engednem az olajat és azt csak akkor akarom mikor már van új csavar.
Köszi :)