Amikor elcsúsztam a motorral sérült a dob
A horpadásokat kihúztam dobot políroztam de a polírozott alumínium felület nagyon sérülékeny és gyorsan mattul.
A dobot nem akarom lecserélni teszik a hangja,meg nem adok 40000- ret egy 10+ éves dobért.
A gyári felület eloxálva volt szerintem de ahhoz szét kéne szedni az egészet darabokra tehát festem vagy fóliázom(festés nem tetszik)
Én sem fóliáztatnám a dobot a helyedben, igaza van a Pálesznek.
Lehet kapni karbon dobot, itt a tél, legalább lehet mit kérni karira, vagy lehet mire spórolni.
Nem szeretem az ál-karbon dolgokat, full gagyinak hat az egész. Vegyél egy olyan szép karbon dobot, mint az enyém, és lesz öröm és boldogság.
Nem az a lényeg milyen palástod van. pl egy gyári titán dob ami úgy van kialakítva, hogy mindenféle belehegeszetett terelőlemezzel fojtják vissza a hangot ott áthevül az egész, tuti leég róla. Egy sportdom amiben megy középen egy vékonyka perforált cső maga a dob jó vastag és közötte van 6-7 centi kipufogó tömítő anyag jobb esetben átlangyosodik.
Nagyjából érezni mennyi a 80 fok, tedd rá a kezed. ha rajt bírod tartani akkor valószínűleg kibírja a fólia is.
Bár én biztos nem csinálnék "álcakarbont" a dobomból.
Szia!
Tudsz adni egy e-mail címet? A kawaszeki@freemail.hu címre már írtam Neked október 18-án, de mivel azóta sem jött válasz, gyanítom, hogy valami nem oké.
Ha viszont ezt a címet használod, akkor nem túl jó üzletpolitika válaszra sem méltatni egy érdeklődőt.
Köszi!
kawasaki zx6R 1998-99 évj, olasz okmányokkal, üvegszálas pálya idomokkal, 2 éve használaton kívül, jelenleg 4 db gyertya kell bele mert az utolsó indításnál nem lett eléggé felmelegítve és most nem indul.
új a kuplung bovden
olajszűrő
olaj
akku
szelep állítás
szinkron
jó a lánc
sport légszűrő
karbon dob
40-50e km futásteljesítmény, nem füstöl, az indithatóságon kívül költségmentes. a karbon dob nélkül 300 e ft az ára.
Téged is láttalak ám a videón. Szép az ùj vas. Megszoktad már?
Vicces egyébként belegondolni, hogy tavaly miki motorozáson még a régi gépedet nézegettem, és nekem még meg sem volt az én szépségem. Változnak az idõk.
A horpadásokat kihúztam dobot políroztam de a polírozott alumínium felület nagyon sérülékeny és gyorsan mattul.
A dobot nem akarom lecserélni teszik a hangja,meg nem adok 40000- ret egy 10+ éves dobért.
A gyári felület eloxálva volt szerintem de ahhoz szét kéne szedni az egészet darabokra tehát festem vagy fóliázom(festés nem tetszik)
Lehet kapni karbon dobot, itt a tél, legalább lehet mit kérni karira, vagy lehet mire spórolni.
Nem szeretem az ál-karbon dolgokat, full gagyinak hat az egész. Vegyél egy olyan szép karbon dobot, mint az enyém, és lesz öröm és boldogság.
Nagyjából érezni mennyi a 80 fok, tedd rá a kezed. ha rajt bírod tartani akkor valószínűleg kibírja a fólia is.
Bár én biztos nem csinálnék "álcakarbont" a dobomból.
Az alu. palást a polírozás után gyorsan mattulni kezd.
Egyes gyári dobok már 2 centiről égetnek, nekem a yoshi egy erős hajtás után is olyan "kézmeleg"
Tudsz adni egy e-mail címet? A kawaszeki@freemail.hu címre már írtam Neked október 18-án, de mivel azóta sem jött válasz, gyanítom, hogy valami nem oké.
Ha viszont ezt a címet használod, akkor nem túl jó üzletpolitika válaszra sem méltatni egy érdeklődőt.
Köszi!
új a kuplung bovden
olajszűrő
olaj
akku
szelep állítás
szinkron
jó a lánc
sport légszűrő
karbon dob
40-50e km futásteljesítmény, nem füstöl, az indithatóságon kívül költségmentes. a karbon dob nélkül 300 e ft az ára.
Vicces egyébként belegondolni, hogy tavaly miki motorozáson még a régi gépedet nézegettem, és nekem még meg sem volt az én szépségem. Változnak az idõk.
Jól mondja mrmarcell, már hárman vagyunk a városban hatossal, várjuk a tavaszt, és majd guruljunk együtt.
Elég sokan voltatok tegnap ahhoz képest, hogy esett az esõ.
Elég jó cikk:
http://www.sportmotor.hu/motor...