A szinte leperemezésen túl kezdődik csak az élet, addig minden gumi jó. A pilóta póvert kifejezetten szar guminak tartom személyes tapasztalat alapján, a bt20 kategóriát pedig el kellene törölni a föld színéről (volt szerencsém szintén). Ha lehetne kérni a mikulástól hogy az összes utcai motron ne legyen rosszabb abroncs mint a d211 vagy diablo supercorsa szint, akkor azt kérném. A többit meg kár volt legyártani.
Aha értem ...de mint mondottam is nekem eddig nincs vele bajom .
Pedig hidd el jól esik egy kis gurulas Az,hogy le van sózva az út akár többször is nem jelent semmit a motornak nem lesz baja és az idomnak sem az tuti ... tapasztalat
Amúgy én úgy szokta, hogy mikor hazáérünk meleg vízzel lemosom és a szépen felfűtött garázsban meg tud szaradni és persze élvezi a mindennapos meleget tavaszig
Hát, mi vasárnap voltunk motorozni, és nem volt az a búzakalász érlelő meleg... Én majd' lefagytam a motorról...brrrr. Szóval lehet a guminak is hideg volt már.
Egyébként az első megállónál megfogtam a gumit, és meleg volt. Tom is inkább az elindulás utáni néhány kilométerre panaszkodott. Bár azt mondja, hogy utána sem volt az igazi...
Mikulás motorozás?! Addigra az enyém már téli álmot fog aludni, biztos ki nem viszem a már addigra többször lesózott útra. Max kimegyünk nézelődni, mint tavaly.
F2Tom nem tudom hallod nekem bejön ez a Sportmax Qualifier ,mert sikerült szinte leperemezni .
Nem csúszkál ,hamar felmelegszik ...de gondolom ez is pilóta függő amit azért valljunk be én tőled el vagyok maradva tudásban mint Baumgartner Zsóti Alonso-tól .
Kipróbáltam a Bridgestone Battlex BT20-at na az egy szar gumi sztem olyan mint a bakelit viszont utána jött egypár Michelin Pilot Power azt szerettem nagyon és most ezt a Sportmax Qualifier-t nekem eddig ez is bejön. Annyit tudok tesztekből,hogy hamar kopik mint minden puha gumi és,hogy 15 C alatt nem olyan jó vele menni mert nem melegszik és akkor csúszkál tényleg .. de majd kiderül mikulás vonuláskor HA lesz .
Persze nem olyan tempóban mint ha nyár lenne
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni. a 2001-es Ninjám fejidomján a 4 rögzítő fülből kettő letört. A két felső. Először az egyik, majd a másik is. Tudnátok segíteni abban, hogy ezt most lehet-e javítani vagy javíttatni? Házilag lehet-e kezdeni vele valamit, stb. Ötletek és vélemények kellenének nálam tapasztaltabbaktól.
Előre is köszi!
Jaaaa, szóval azt mondod, hogy nem tudok olvasni?
Egyébként kitudja, lehet léteznek olyan matricák, mint pl. a nikotintapasz, hogy az idomokon keresztül bejuttatott hatóanyag motort szerel.
Ha szereted a kihívásokat, akkor jó. Igazából driftelni kurva jó, mert tapadni kevésbé tapad, mint amikhez hozzászoktam. Az első kereket lazán állóra fékeztem fekete aszfalton. D211-el, max a picsáját tolta ilyenkor az égbe, még kopott állapotban is. Számítottam egyébként erre, csak azért mégis fura, hogy van ilyen gumi is. Túlságosan megszoktam a jót.
Itt nem szeretnék offolni, ha van kérdésed akkor szívesen válaszolok. A Kawa Ivanicsnál egyébként bármikor megtekinthető.
belgarda kukac gmail pont com
Már csak volt, azzal kezdtem, hogy leszedtem az összeset!
A volt tulaj, szerintem a matricákkal próbálta szervizelni a gépet
Úgy nézett ki, mint egy búcsús motor
Csak ez a Dunlop elbújt valahogy
Micsodaaaa? Van DC és Monster matrica is a motoron? Jajjj, én sem tudom, hogy miért nem pusztítottad még le ezeket.
(egyébként nem vagyok teljes anonimitás hívő, de amikor az arcomat vállaltam, akkor is megtalált egy troll, szóval inkább maradok inkognitóban, mielőtt valakinek a nevem sem tetszene. )
Igen, a "B"-vel megbarátkoztam a többit inkább nem akartam kiírni
Szólok mindenképp, ha már látom a gumi végét! Most nem akarom megvárni a szövetet, mint legutóbb.
A 2CT-ről is hallottam rosszat (is) mégis kipróbálom. A döntéseim nem mindig racionálisak és nem mindig tudom őket megmagyarázni
A Dunlop matricát meg az előző tulaj aggatta rá és nem tudom, miért nem pusztítottam még le róla, a DC és Monsterekkel együtt
Na, a "B"-vel már megbarátkoztál? Majd megszokod a többit is.
Örülök, hogy jó az új gumi, de tényleg ne felejts el szólni, majd ha már látszik a vége, mert még a végén lemaradsz a bizniszről. Pláne, ha én is elfelejtek rákérdezni, hogy mi a helyzet.
A Dunlop-ot meg ideje lesz kipróbálni, ha már egyszer van Dunlop-os matrica a motorodon... Nekem Pirellis matricám volt, Pirelli gumijaim is lettek. De már leszedtem a matricát. Megszűnt a nyomás.
Egyébként, ha valamiről rosszat hallasz csak, azt is kipróbálod? Tudod, okos ember a más kárán...
Igen. tutu-nak előtte csupasz motorjai voltak, a sport-vonal nem jött át neki. Más üléspozíció, minden más. Ez van.
Na, de kezdem úgy érezni, mintha kibeszélném őt, szóval befejeztem. Majd ő mesél, ha akar , mindenesetre a motor akkor is jó vétel.
Szia B!
Hétvégén mentem egy 200km-es kanyart, már az új CT-vel.
Az első kilométereken eléggé csúszkálós volt, de ezzel tisztába is voltam. Mikor elkezdtem melegíteni a gumikat, elég bátortalan voltam, mert nagyon furcsa volt. Lehet, hogy /60-ról, /55-re való csere miatt, vagy csak mert paráztam az első csúszós réteg miatt. Azonban miután lekopott és kellőképp bemelegedett, baromira jó volt vele kanyarodni. A kockásra kopott gumim után igazi felüdülés. Az íveket szép egyenletesen tudtam tartani, nem táncolt alattam kicsit sem. Persze mindezt úgy írom, hogy nem pályán próbáltam ki és nem vagyok versenyző sem. Nekem az utcai gurulásra, meg egy-két szerpentinezésre kiváló lesz. Szóval eddig nagyon meg vagyok elégedve vele. A kopásra leszek majd kíváncsi, de nem várok tőle csodákat.
A Dunlopal kapcsolatban, meg nem is gondolkodtam máson, mint D212-n. Jókat hallottam arról is, de én nem hiszek senkinek, ezért inkább kipróbálom Ahogy írtad, most nekem sem sürgős, de magamat ismerve, gyorsan lepörgetem ezeket is
Nem, év elején került az országba a motor, februárban vette meg tutu (szintén fórumtag). A motorról a gyári gumik, és gyári Kawasaki logóval ellátott centírsúlyok kerültek le. Az én motorom is csilli-villi, de a kilenceshez képest az enyém semmi.
Tutu-val együtt helyeztük forgalomba a gépeket, a rendszámaink is csak 1 karakterrel térnek el egymástól.
Aki nem hiszi el ezeket, az menjen el az Ivanicshoz, és nézze meg saját szemével azokat, amiket most elmondtam.
Pedig hidd el jól esik egy kis gurulas Az,hogy le van sózva az út akár többször is nem jelent semmit a motornak nem lesz baja és az idomnak sem az tuti ... tapasztalat
Amúgy én úgy szokta, hogy mikor hazáérünk meleg vízzel lemosom és a szépen felfűtött garázsban meg tud szaradni és persze élvezi a mindennapos meleget tavaszig
Egyébként az első megállónál megfogtam a gumit, és meleg volt. Tom is inkább az elindulás utáni néhány kilométerre panaszkodott. Bár azt mondja, hogy utána sem volt az igazi...
Mikulás motorozás?! Addigra az enyém már téli álmot fog aludni, biztos ki nem viszem a már addigra többször lesózott útra. Max kimegyünk nézelődni, mint tavaly.
Nem csúszkál ,hamar felmelegszik ...de gondolom ez is pilóta függő amit azért valljunk be én tőled el vagyok maradva tudásban mint Baumgartner Zsóti Alonso-tól .
Kipróbáltam a Bridgestone Battlex BT20-at na az egy szar gumi sztem olyan mint a bakelit viszont utána jött egypár Michelin Pilot Power azt szerettem nagyon és most ezt a Sportmax Qualifier-t nekem eddig ez is bejön. Annyit tudok tesztekből,hogy hamar kopik mint minden puha gumi és,hogy 15 C alatt nem olyan jó vele menni mert nem melegszik és akkor csúszkál tényleg .. de majd kiderül mikulás vonuláskor HA lesz .
Persze nem olyan tempóban mint ha nyár lenne
Egy kis segítséget szeretnék kérni. a 2001-es Ninjám fejidomján a 4 rögzítő fülből kettő letört. A két felső. Először az egyik, majd a másik is. Tudnátok segíteni abban, hogy ezt most lehet-e javítani vagy javíttatni? Házilag lehet-e kezdeni vele valamit, stb. Ötletek és vélemények kellenének nálam tapasztaltabbaktól.
Előre is köszi!
Egyébként kitudja, lehet léteznek olyan matricák, mint pl. a nikotintapasz, hogy az idomokon keresztül bejuttatott hatóanyag motort szerel.
Miért nem jó a Sportmax Qualifier ?
belgarda kukac gmail pont com
A volt tulaj, szerintem a matricákkal próbálta szervizelni a gépet
Úgy nézett ki, mint egy búcsús motor
Csak ez a Dunlop elbújt valahogy
(egyébként nem vagyok teljes anonimitás hívő, de amikor az arcomat vállaltam, akkor is megtalált egy troll, szóval inkább maradok inkognitóban, mielőtt valakinek a nevem sem tetszene. )
Szólok mindenképp, ha már látom a gumi végét! Most nem akarom megvárni a szövetet, mint legutóbb.
A 2CT-ről is hallottam rosszat (is) mégis kipróbálom. A döntéseim nem mindig racionálisak és nem mindig tudom őket megmagyarázni
A Dunlop matricát meg az előző tulaj aggatta rá és nem tudom, miért nem pusztítottam még le róla, a DC és Monsterekkel együtt
Örülök, hogy jó az új gumi, de tényleg ne felejts el szólni, majd ha már látszik a vége, mert még a végén lemaradsz a bizniszről. Pláne, ha én is elfelejtek rákérdezni, hogy mi a helyzet.
A Dunlop-ot meg ideje lesz kipróbálni, ha már egyszer van Dunlop-os matrica a motorodon... Nekem Pirellis matricám volt, Pirelli gumijaim is lettek. De már leszedtem a matricát. Megszűnt a nyomás.
Egyébként, ha valamiről rosszat hallasz csak, azt is kipróbálod? Tudod, okos ember a más kárán...
Na, de kezdem úgy érezni, mintha kibeszélném őt, szóval befejeztem. Majd ő mesél, ha akar , mindenesetre a motor akkor is jó vétel.
Hétvégén mentem egy 200km-es kanyart, már az új CT-vel.
Az első kilométereken eléggé csúszkálós volt, de ezzel tisztába is voltam. Mikor elkezdtem melegíteni a gumikat, elég bátortalan voltam, mert nagyon furcsa volt. Lehet, hogy /60-ról, /55-re való csere miatt, vagy csak mert paráztam az első csúszós réteg miatt. Azonban miután lekopott és kellőképp bemelegedett, baromira jó volt vele kanyarodni. A kockásra kopott gumim után igazi felüdülés. Az íveket szép egyenletesen tudtam tartani, nem táncolt alattam kicsit sem. Persze mindezt úgy írom, hogy nem pályán próbáltam ki és nem vagyok versenyző sem. Nekem az utcai gurulásra, meg egy-két szerpentinezésre kiváló lesz. Szóval eddig nagyon meg vagyok elégedve vele. A kopásra leszek majd kíváncsi, de nem várok tőle csodákat.
A Dunlopal kapcsolatban, meg nem is gondolkodtam máson, mint D212-n. Jókat hallottam arról is, de én nem hiszek senkinek, ezért inkább kipróbálom Ahogy írtad, most nekem sem sürgős, de magamat ismerve, gyorsan lepörgetem ezeket is
Tutu-val együtt helyeztük forgalomba a gépeket, a rendszámaink is csak 1 karakterrel térnek el egymástól.
Aki nem hiszi el ezeket, az menjen el az Ivanicshoz, és nézze meg saját szemével azokat, amiket most elmondtam.