Nagy baj nem legfeljebb bután kanyarodik majd. Mér márkán belül is mellé lehet lőni. A legrosszabb az elöl Diablo Supercorsa hátul Diablo Rosso kombó volt. Az eleje fogott, a hátulja mindig előzni akart és úgy esett be a kanyarba, kezelhetetlen lett.
Mert a 8-10 edzőkört futott garnitúrák árához 50000 ráadás forintot hozzácsapva akár kaphatok ugyanolyat újonnan ami legfeljebb 500km-rel bírja tovább közúton. Megfizetni meg csak az ócska "túrasport" gumikat tudnám és az meg nem ugyanaz. Ugye mondjuk a Dunlopnál a Roadsmart nem D212GP, Pirellinél a Diablo Rosso meg nem Diablo Corsa...
Most jön a motor a szervizről.
A vezérműlánc és a feszítője gyári még és marad is mert még jó.
A szelepfedél még SOHA nem volt megbontva.
A meghajtó lánc,lánckerék is valószínűleg a gyári volt még.
Mindez 58000 valószínűleg VALÓS kilóm. nél.
Mit hoz neked most a Brian? Írt ímélt, hogy jön erre, és hoz Neked gumit. Nekünk (Diával) is hozna, ha kell, elküldte a választékot.
Fúúúúú, olyan D212-k vannak, hogy úúúúú. Meg metzeler racetec interact-ok is.
De majd jövőre... Remélem akkor is lesznek hasonlóak.
A pilot road egy szar rám sózta egy gumis eltaknyoltam vele.
Megnéztük 10 éves volt kemény mint egy autógumi defektesen mentem vele vagy 20 km-t,semmi baja nem lett Akkor le cseréletem a mostanira.
Amg lehet ilyen akciós ÚJ gumit venni (45000/garn.)addig újat veszek.
Az én Mozdonyom nehéz és erős. A bakelit Michelin Pilot Road nem tapadt sehogy de legalább elfogyott 2000km alatt vászonig. (neeem, nem volt gumiégetés) A Pirelli Diablo Supercorsa Medium elöl már 1500km után lépcsősre kopott és kacsázik, hátul 2500km a kopásjelzőig. Jól tapadt de a durva, hogy ez új, 0km gumi volt, 2012-2013-as gyártás.
A használtan vett R6-kupás Dunlop D211GP Racer elöl Medium hátul Endurance 9000km-t bírt ki! Ebben volt 2 alkalom Hring és 4 és fél Kakucs (Tudjuk miért fél a fél...) és az első akkor érte el a kopásjelzőt, a hátsón a kanyarból kigyorsítós részén ekkor más előbukkant a vászon és ez volt a legtapadósabb és egyben legtartósabb az összes közül. Tehát nem lehet egzakt következtetést levonni a tapadás és a tartósság összefüggésének kérdésében.
Nekem is Pirelli van. Dargon Supercorsa.
Azt mondják ezekre, hogy "hülye biztos" gumik, mert "figyelmeztetnek, jeleznek", mielőtt megcsúsznának. Ezt csak részben tudom alátámasztani, mert még valóban csak egyszer csúszott meg, akkor is salak volt a kanyaríven... viszont nem is nagyon feszegetem a határokat. Az én tempómnál lehet, hogy más gumi sem csúszna meg.
Nekem is Metzeller racetec volt a motoron,mikor megvettem. Én azt cseréltem le Pirelli Diablo Supercorsára. Nálam az volt ég és föld
A P.P. 2ct-ről pályázok mondták, hogy hamar túlmelegszik és akkor kezd táncolni kigyorsításkor. Viszont én nem megyek pályára, csak szerpentinen vandálkodok néha Ilyenem még nem volt, csak a haverok ajánlották, ezért kipróbálom, aztán megírom a saját tapasztalatomat is.
A Road 4-ről már többen is ódákat zengenek, ezért lehet, hogy az lesz a következő teszt alany. Frissebb fejlesztésű mint a P.P. ezért annyira gáz biztos nem lehet.
Nem kötekedésből mondom, de sztem annyira nem tapad... Kanyarkijáratban kis gázadásnál ment a segge rendesen! (egy személynél) Utána vettem Metzeller racetec-et, sportec m3-at (használtan) és sztem ég és föld a kettő!
Pilot road 4! Continental roadattackját minden kigyorsításkor elforgatta a motorom, 7ezret ment el az. Ez a pr4 fent van, kb 4ezer km óta, de szerintem 10-12őt bőven elmegy és nem tudom megforgatni, csak a nagyon fényes felületű utakon. Kutyáék teszteltek zzr 1.4en is elment 12e majd defekt miatt nem rakták vissza. Pályáztak is vele, tényleg jó gumi. Én se gondoltam volna, hogy így beválik.
Egy jó, ragadós gumi a miénken sem megy el többet 5000 km-nél. Vicces, vagy nem vicces, de a tapadásnak ára van.
Ami tapad, az gyorsan fogy; ami sokat elmegy, az nem tapad úgy, mint a puhább, sportosabb, kevesebbet futó társaik. Csodák nincsenek.
Jajjj, megint a gumi témánál vagyunk.
Pirelli hasonló sport gumi kerül?
A vezérműlánc és a feszítője gyári még és marad is mert még jó.
A szelepfedél még SOHA nem volt megbontva.
A meghajtó lánc,lánckerék is valószínűleg a gyári volt még.
Mindez 58000 valószínűleg VALÓS kilóm. nél.
Néha nézegetem a hirdetéseket.
Alkatrész,gumi hátha felbukkan valami érdekes.
Fúúúúú, olyan D212-k vannak, hogy úúúúú. Meg metzeler racetec interact-ok is.
De majd jövőre... Remélem akkor is lesznek hasonlóak.
Megnéztük 10 éves volt kemény mint egy autógumi defektesen mentem vele vagy 20 km-t,semmi baja nem lett Akkor le cseréletem a mostanira.
Amg lehet ilyen akciós ÚJ gumit venni (45000/garn.)addig újat veszek.
A használtan vett R6-kupás Dunlop D211GP Racer elöl Medium hátul Endurance 9000km-t bírt ki! Ebben volt 2 alkalom Hring és 4 és fél Kakucs (Tudjuk miért fél a fél...) és az első akkor érte el a kopásjelzőt, a hátsón a kanyarból kigyorsítós részén ekkor más előbukkant a vászon és ez volt a legtapadósabb és egyben legtartósabb az összes közül. Tehát nem lehet egzakt következtetést levonni a tapadás és a tartósság összefüggésének kérdésében.
Azt mondják ezekre, hogy "hülye biztos" gumik, mert "figyelmeztetnek, jeleznek", mielőtt megcsúsznának. Ezt csak részben tudom alátámasztani, mert még valóban csak egyszer csúszott meg, akkor is salak volt a kanyaríven... viszont nem is nagyon feszegetem a határokat. Az én tempómnál lehet, hogy más gumi sem csúszna meg.
A P.P. 2ct-ről pályázok mondták, hogy hamar túlmelegszik és akkor kezd táncolni kigyorsításkor. Viszont én nem megyek pályára, csak szerpentinen vandálkodok néha Ilyenem még nem volt, csak a haverok ajánlották, ezért kipróbálom, aztán megírom a saját tapasztalatomat is.
A Road 4-ről már többen is ódákat zengenek, ezért lehet, hogy az lesz a következő teszt alany. Frissebb fejlesztésű mint a P.P. ezért annyira gáz biztos nem lehet.
Ami tapad, az gyorsan fogy; ami sokat elmegy, az nem tapad úgy, mint a puhább, sportosabb, kevesebbet futó társaik. Csodák nincsenek.
Jajjj, megint a gumi témánál vagyunk.