Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lehet.
Ja kiszereltem a szervot, mar a postast lesem a chippert
Olyanon már én is ültem
Mert nem jót próbált azért csalódott ,
És annyira nem is nagy nekem...
Állítólag a '14-es 636 elég jól sikerült. Voltunk tesztnapon, én egy Z800-at próbáltam, Tom meg elvitte az új hatost. Mindegyik korábbi Zx6R (2003-tól) csalódás volt számára, de a '14-esről elismerően nyilatkozott.
No de a Zéééé... Annyira szép. Mondjuk 120-nál már az életemért kapaszkodtam, annyira nincs szélvédelme, de attól még beleszerelmesedtem. Akkor még nem volt meg a hatos, és komolyan elgondolkoztam, hogy Zét veszek inkább. Mondjuk nem zsír új 800-ast, hanem első szériás 750-eseket nézegettem. Végül győzött az idomos, plexis, valóban sportmotor.
Igen, olyan.
Szerszámos láda, az maradt
Az szép akkor a boltig meg vissza az meg van nem ? .




Rossz vicc bocs
A lényeg ami kell én is az ilyen videókat szeretem.

Milyen szar már mikor csak pl: lámpát akarsz cserélni aztán a videóban a kereket cseréli meg minden szart közben meg 2 sec alatt a lámpát látod a régit aztán az újat de,hogy hogyan cserélte azt már nem persze .

Na ez pont nem olyan
Leáll, oszt mindig kevesebb tavokat tesz meg és közben szépen letiltogat. Alapjaraton szépen megy
Ez tényleg egy tuti videó, Köszi
El sem indul utána ?
Vagy várni kell valamennyi időt és megy ?
van ilyen.
De ez legyen a legnagyobb baja neki .
Az AGO-s cucc nem rossz megoldás és legalább nem kókány BT-s.
Hát mar másodszorra keseríti meg az életem, meg hülyén néz ki mikor valaki tolja a motorját.
Nem lesz sokan használják ily a bringát.
Szopás csak műszaki előtt van ,mert akkor vissza mindent
Hogy lásd milyen rendes gyerök vagyok én kerestem neked olyan videnyót is ahol kiiktatják azzal a cuccal amit te is néztél ,
+ még súlyt is csökkentesz vele .

Nem rossz dolog csak drága sztem
Hát ahogy nézem sokan kidobjak azt a servo motort. Amúgy akkor elvileg nem lessz belőle gond?
Hát igazán nincs mit
Hát Köszi. Legalább mostmar tudom hol van. Holnap megnezem
Koszi szepen, de hoztak mar idokozben.
Mennyivel egyszerűbb minden csinálni rajta ugye ,
De linkelek be 1 pár videót,hogy segítsen

exup 1
exup 2 ( szebb kialakittás )
Mivel ugye a kipufogónál lévő szelepet kiiktattad ezért a vezérlője nem tud beállni ezért írja a FI-t . Mivel a szelepet ugye bovdenek húzzák és van ellenállása is . De ezt lehet orvosolni kis képzelő erővel az ülés alatt ami van motor annak a tetején lévő tengelyre kell csinálni pl: alátétből egy olyan okos kis dolgot ami megoldja ,hogy legyen végállása és a probléma meg van oldva.
A kupu alatt a kuplongot erted?