Annyit kérnek érte amennyit nem szégyellnek. Senki más nem árul gyárilag 300 Le sportmotort.
Ha azt vesszük a csúcs Ducatik (Desmosedici RR, Superleggera) mennyibe kerültek/nek nem is drága.
Ja, meg egy jó tanács, ha Dunlop-ban gondolkozol. Tom üzeni, hogy Sportmax Qualifier-t ne válassz. Neki most kerültek fel az új gumik, az említett típusból, de nem elégedett vele. Vasárnap volt a tesztkör, de gyakorlatilag, ha láttam magam előtt, akkor folyamatosan driftelgetett, annyira csúszik a gumi. Persze direkt feszegette a határokat, de akkor is. D211, D212-es gumikat viszont érdemes venni. Mint ahogy az ímélben írtam, én is olyanra pályázom legközelebb.
Na milyen a Michelin Pilot Power 2CT?
Nekem még az előző motoron, a Rezsőn volt Michelin, nem is emlékszem már, hogy melyik fajta. Kétszer taknyoltam a sz@r gumik miatt, szóval megfogadtam, hogy Michelin-t többet nem veszek. Persze ez nem jelenti azt, hogy az összes Michelin sz@r, de én elvesztettem a bizalmamat, így nálam nem jöhet többé szóba.
Én még nem cseréltettem,most van benne 44000km.
Előző tulajtól 30000km-nél vettem át. Szerintem még gyári, vagy nem tudom.
Carlo, látom ébredés után Neked is a fórum az első
Na, kezdjük meg a napot!
Az enyémben még a gyári vezérlés van,és marad is mert a mester szerint még jó.
Létezik hogy még nem volt bontva a szelepfedél 59000 km.-nél?
Még jó hogy nem lett baj belőle,de legalább a km. valós lehet.
Nekem nittelõszemes DID került bele nyáron. Maximálisan megbízom a szerelõmben, nincs kétségem afelõl, hogy tudja mit csinál. Más nem nyùlhat a motoromhoz.
Jót találtál meg :P
Tudja az egész fórum én utálom és nem csinálom.
Van aki meg utálja a blokk bontást és csak DID.
Igen az utángyártottak 99% mind nittelőszemes meghajtó és vezérműláncban is.
Meghajtóláncban is a gyári végtelent jobbnak tartom, mert akkor rá van kényszerítve az ember, hogy végre 10év után kipucolja és lezsírozza a lengővilla tengelyek csapágyát....
De a házi nitteléssel nem a nittelés a gond, hanem:
-aki nitteli ha nincs papír akkor mutogatás, mivel emberek vagyunk tévedhetünk
-szétszedés nélkül nem tudod mi milyen a blokkodban és egy 10éves sportmotor sok mindent "kaphatott" már az élettől....
De sok sok sok ezer motor van amin did -t nitteltek be, ha biztos vagy a blokkod belső állapotában és a szerelőd ad papírt a nittelésről akkor oké. Esetleg papír nélkül ha nagyon megbízol benne egy hibás nittelés esetén vállalja a hiba elhárítását..
Kb. fél éve volt itt egy gsxr a képgallériában ahol hátsó meghajtó lánc szakadt el, és kiverte a vízpumpa környékét. Az illetőnek haverja nittelte számla nélkül és itt siránkozott a fórumon....
Egy lánc olyan erős, mint a leggyengébb szeme, ha azt elszúrják hiába erős a többi....
A bandit topikban meg a Zöldi nevű srác árul legolcsóbban did terméket!
Persze, előre ne vegyél semmit, mert sok szerelőnek nagy kedvezménye van a boltokban és lehet a szerelők olcsóbban tudnak neked alkatrészt....
Bár holnap teszik fel nekem az új gumikat, azért a Brianel lehet beszélek.
Izgatja a fantáziámat,az a bizonyos lista
Mondjuk Ő nem postázza (remélem egy Brianről beszélünk )
Ha azt vesszük a csúcs Ducatik (Desmosedici RR, Superleggera) mennyibe kerültek/nek nem is drága.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_zx-9r_ninja_g
yari_megkimelt-8128877
Keresek 2005-ös 636C-hez komplett váltot!
15Bobi15@azet.sk e-mail cimre is irhattok,minden nap nézem :)
Köszi elöre is!
Nekem még az előző motoron, a Rezsőn volt Michelin, nem is emlékszem már, hogy melyik fajta. Kétszer taknyoltam a sz@r gumik miatt, szóval megfogadtam, hogy Michelin-t többet nem veszek. Persze ez nem jelenti azt, hogy az összes Michelin sz@r, de én elvesztettem a bizalmamat, így nálam nem jöhet többé szóba.
Előző tulajtól 30000km-nél vettem át. Szerintem még gyári, vagy nem tudom.
Carlo, látom ébredés után Neked is a fórum az első
Na, kezdjük meg a napot!
Létezik hogy még nem volt bontva a szelepfedél 59000 km.-nél?
Még jó hogy nem lett baj belőle,de legalább a km. valós lehet.
Itt a fórumon kinek milyen módon csinálták meg a vezérműláncserét?
Tudja az egész fórum én utálom és nem csinálom.
Van aki meg utálja a blokk bontást és csak DID.
Igen az utángyártottak 99% mind nittelőszemes meghajtó és vezérműláncban is.
Meghajtóláncban is a gyári végtelent jobbnak tartom, mert akkor rá van kényszerítve az ember, hogy végre 10év után kipucolja és lezsírozza a lengővilla tengelyek csapágyát....
De a házi nitteléssel nem a nittelés a gond, hanem:
-aki nitteli ha nincs papír akkor mutogatás, mivel emberek vagyunk tévedhetünk
-szétszedés nélkül nem tudod mi milyen a blokkodban és egy 10éves sportmotor sok mindent "kaphatott" már az élettől....
De sok sok sok ezer motor van amin did -t nitteltek be, ha biztos vagy a blokkod belső állapotában és a szerelőd ad papírt a nittelésről akkor oké. Esetleg papír nélkül ha nagyon megbízol benne egy hibás nittelés esetén vállalja a hiba elhárítását..
Kb. fél éve volt itt egy gsxr a képgallériában ahol hátsó meghajtó lánc szakadt el, és kiverte a vízpumpa környékét. Az illetőnek haverja nittelte számla nélkül és itt siránkozott a fórumon....
Egy lánc olyan erős, mint a leggyengébb szeme, ha azt elszúrják hiába erős a többi....
A bandit topikban meg a Zöldi nevű srác árul legolcsóbban did terméket!
Persze, előre ne vegyél semmit, mert sok szerelőnek nagy kedvezménye van a boltokban és lehet a szerelők olcsóbban tudnak neked alkatrészt....
Az összes DID vezérműlánc szétszedhető?
Bevett gyakorlat a vezérműlánc szétszedés és összenittelés?
Köszi
Kösziiii
Szerintem ugyanarról a Brian-rõl beszélünk.
Izgatja a fantáziámat,az a bizonyos lista
Mondjuk Ő nem postázza (remélem egy Brianről beszélünk )