Állítólag 20-nál szabályoz.
Persze van ezekből is többféle, előfordulhat, hogy mindegyik más, de én ezt az egy adatot tudtam meg a sebességéről. Szerintem ez reális is. A jogszabály szerint pedig gyalogosnak minősülsz egy ilyennel.
2 millió környékén van egy Segway , annyiért inkább veszek egy biciklit, aztán tekerek hússzal, vagy gyalogolok, ha nem sietek.
Nincs mit!
Jujj, egy elszakadt kuplung bowden nem annyira jó. Még kezdőként, néhány tíz kilométer tapasztalat után volt "szerencsém" megtapasztalni a kis ötvenessel, Rezsővel. Nem olyan vicces, mikor a kezemben marad a kuplungkar, és azt sem tudom, hogy most mit csináljak. Asszem' valami biciklibowdennel hekkeltük meg... Városon belül, a garázstól néhány száz méterre történt a dolog, szerencsére nem egy túrán. Remélem a hatossal ilyet sosem kell átélnem.
Köszi (Gyurgyalagnak is )! Szintén onnan rendeltem, csak már múlthéten, szóval a szelepeket majd talán Pécsről, úgy is kell egy kuplung bowden, tegnapi túra felénél elszakadt, de mákom volt mert kb 2 szál még fogta, azt megfeszítve még kibírta a hazautat
Én találtam a revolutionmotor.hu-n 60-as elsőt, 87 Euróért. De nekem is marad a 70-es. Hátul meg 180/55 lesz. 62500 Ft. lesz a szettem. Viszont szelepet, azt MINDIG cseréltess! 60-70 ropinál, nem nézünk egy zacskó szotyi árát Anno az autóm, egy héten belül két szelepet lőtt el. Egyet a piros lámpánál, egyet meg pumpálás után. Kb. 5 másodperc alatt leereszt a kerék nullára. Inkább bele sem gondolok, hogy mennyi idő alatt tudom lefékezni a motort.... Szóval csere! Az alu szelep meg baromi jó dolog! Ha próbáltál már meleg fék mellett nyomást állítani az elsőn, akkor értékelni fogod Bár az egy picivel már több, mint egy szotyi
Nekem hátul ilyen 90 fokban "elfordított" van. Nem mondanám, hogy olyan hejjdehùdejó, de nem is különösebben zavar. Mondhatni tökmindegy. Most ilyen, de nem biztos, hogy legközelebb is ilyen lesz. Van ott hely annyi, hogy a "sima" szeleppel is boldoguljon az ember.
Szerintem nem kell, de érdemes. Igaz autón, de fordult már elő olyan, hogy a szelep miatt kellett kereket cseréni, mert szépen leeresztett nullára. Az kellemetlen. Egy szelep nem olyan drága, és sok kellemetlenségtől meg tud menteni, ha kicserélteted a régit.
Mondjuk én márciusban gumiztattam, akkor nem cseréltük ki a szelepeket. Ahogy érzed. Legközelebb én tuti cseréltetek.
Hali! Nekem szintén ilyen gumik jönnek, elég jókat olvastam róla. Viszont én 65-öst nem találtam, így maradt a 70. Kérdésem nekem is lenne, érdemes /kell/szükségtelen szelepet is cserélni ilyenkor?
Képzeljétek velem meg mi történt.
Sokszor látom, hogy az emberek a sisakjukat a tükörre akasztják fel, amit én soha nem szoktam, mert nekem elállítja a tükröt. Ez önmagában nem is nagy baj, mert menet közben szoktam állítgatni, így legalább nem kell küzdenem vele. Viszont szombaton egy előzés után gondoltam nem lassítok vissza, meg le is voltam maradva, így odanyitottam szépen a gázt. Tom jött mögöttem, meg akartam nézni, hogy mennyire hagytam el, és meglepetten konstatáltam, hogy magamat látom a tükörben. Becsukódott a tükröm a menetszéltől, pedig "csak" 180-nal mentem.
A hetesen lehet állítani a tükrön, van a tükör és a szár csatlakozásánál egy csavar, azzal lehet feszíteni meg lazítani. Na, az nekem nincs. De sikerült állítani, tudjátok hogyan?! A tükröt a szár hossztengelye körül tekertük 360°-ot, és voilá, tök szoros.
Hátha Ti is jártatok már így, jó tudni ilyen kis apróságokat.
A hétvégi kiruccanás, megadta a kegyelemdöfést a guminak.
De nem baj, jöhet a rég kiszemelt Michelin Pilot Power 2CT
Lenne egy kérdésem is ezzel kapcsolatban.
Szerpentines mókázáshoz melyik méret lenne a jobb?
180/55 v. 65? 120/60 v. 70? Van róla tapasztalata valakinek?
Nem mintha mindig kanyarvadászatra mennék, csak érdekel a téma.
Zx12r-t és még maradna vagy 500000-Ft az egyéb dolgokra