Gyári lánchoz és a gyári technologiához KIKELL venni és darabokra szedni!
Ez javasolt, aztán sokan csak befüzik a gyári láncokat úgy, hogy kontár módra kiköszörülik a biztonsági öntést a blokkon ami megakadájozza a főtengelynél lévő fog átugrást hibás feszíytő esetén.
Illetve, ha biztos vagy a blokkod minden alkatrészének álapotában és nem érdekel mi mennyire kopott lehet kapni utángyártott (pl. DID) láncot amit nittelni kell.
Ehez kiszedni se kell a blokkot, a régit elvágod, az újat befüződ és összenitteled célszerszámmal. Ilyenkor érdemes letisztázni a szerelővel vállalja e a felelőséget, ha a hibás nittelés miatt szakad a lánc.
Lánc ára kb. 10körül
Nitteléssel befüzve kb. 4óra.
Gyári befüzve kiköszörülve a blokkot 4óra.
Bontással, a gyári kb. 2nap.
Ha nem akarod bontani a blokkot inkább nitteltesd mint köszöljék szét a blokkot, két okból is:
-kopadék bele eshet a blokkba köszörüléskor
-utána hibás feszítőnél 100% átugrik a vezérlés
Nittelés esetén javaslok számlát adó szakszervízt, hogy az esetleges hibás nittelés után legyen papírod.
Maszeknél mondjuk 4x2eFt szakszervízbe 4x5eFt lehet 12eFt több, de ott a papír a kezedben!
Ez alá biztos nem mennek. Nem fogják ZX-10R árban adni. Az utcai verzió is az eddigi legdrágább Kawasaki lesz.
Persze ez csak az én véleményem. Aztán lehet 3 misi lesz 10% kezdővel!
A hangja sem rossz. :) szépen szörcsög Kiváncsi leszek a hivatalos technikai adatokra, a 296 lóerő a H2R-nél már 99,5%, de pl. a súlyára... Meg hogy mennyit bír ebből letenni kerékre...... És hol a jóégben meg ki alatt ...
Nem kell kivenni a blokkot a vez.lánc cseréhez.
Nekem júliusban lett cserélve, nem mi csináltuk, hanem szerelőhöz vittem a motort. Nem is ezért vittem el, de végül cserélve lett, mert a még gyári lánc állapota indokolta a cserét. 47ezer kilométert ment el a gyári lánc, most DID került bele.
A munkadíjról pontos összeget nem tudok mondani, mert én sok egyéb dolgot is csináltattam (karbiszinkron, szelephézag állítás (egy érték sem stimmelt, mindent állítani kellett), gyertyacsere (anyaggal együtt), airbox tömítés cseréje (anyaggal együtt) és a vez.lánc cseréje (szintén anyaggal együtt).
A vezérműlánc körülbelül 18ezer forint + munkadíj (5-7 ezer körül tippelem). A patront nem feltétlenül szükséges cserélni, ha nincs baja, akkor maradhat a régi. Nekem például nem lett a feszítő kicserélve.
Abban a tekintetben érdeklődnék, hogy mekkora munka (hány óra) reálisan egy vezérműlánc és patron csere?
Ki kell hozzá venni a blokkot? Vagy felülről bontanak?
Akinek megvolt már e művelet, várom a tapasztalatait. (illetve nektek anyagostól, munkadíjastól mennyibe került).
Voltatok a hétvégén a mezőberényi évadzáró stunt-on?
Kb. 15 literes (A4 es méret)
-Akár hátizsákká is alakítható
-Térképtartó a tetején
-Felső csomagtartó rész lecipzározasa után csak térképtartóként is működik
-Hátaó oldalsó kistáska övtáskaként is használható
-Jól látható fényvisszaverő
-Motor hátsó részére is rögzíthető a rögzítő fülekkel
15.000.- forintot kérnék ért. Ez a fele annak amennyiért vettem.
Jajjj, bénán fogalmaztam. Nem 2 millióért vennék biciklit. Szánnék rá vagy 70-100 ezret , a többi menne szépen a bankba. Nekem nem kellene új motor, elég nekem a kis hatosom is. A tizenkettes amúgy is böszme egy gép. Tom azt mondta, hogy 200 alatt nem nagyon lehet vele menni. Tavaly egy Szombathely-Fehérvár szakaszon kipróbált egyet, én meg a halálba aggódtam magam. A nők már csak ilyenek.
A gázt meg úgyis a te szabályzod!