Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pedig én azt választanám csak helyette kedvenc a 12-es
A gázt meg úgyis a te szabályzod!
Hàt igen....igazàból a szivemcsücske egy 2004 es zx9 .....voltam megnèzni szegeden egy zx12 -őt is de valahogy úgy èrzem az màr sok lenne:)
másig motort vennél?
Hàt jó az igaz,de nekem màr jó pàr ève a birtokomban van:)Amúgy most per pill nem eladó...fől3g amennyiert mennek:(
Te is árulod nem?
Szia.Làttam màris àrulod a kawàt.Mièrt adod el,ha nem titok?
Gyári lánchoz és a gyári technologiához KIKELL venni és darabokra szedni!
Ez javasolt, aztán sokan csak befüzik a gyári láncokat úgy, hogy kontár módra kiköszörülik a biztonsági öntést a blokkon ami megakadájozza a főtengelynél lévő fog átugrást hibás feszíytő esetén.
Illetve, ha biztos vagy a blokkod minden alkatrészének álapotában és nem érdekel mi mennyire kopott lehet kapni utángyártott (pl. DID) láncot amit nittelni kell.
Ehez kiszedni se kell a blokkot, a régit elvágod, az újat befüződ és összenitteled célszerszámmal. Ilyenkor érdemes letisztázni a szerelővel vállalja e a felelőséget, ha a hibás nittelés miatt szakad a lánc.

Lánc ára kb. 10körül
Nitteléssel befüzve kb. 4óra.
Gyári befüzve kiköszörülve a blokkot 4óra.
Bontással, a gyári kb. 2nap.


Ha nem akarod bontani a blokkot inkább nitteltesd mint köszöljék szét a blokkot, két okból is:
-kopadék bele eshet a blokkba köszörüléskor
-utána hibás feszítőnél 100% átugrik a vezérlés

Nittelés esetén javaslok számlát adó szakszervízt, hogy az esetleges hibás nittelés után legyen papírod.
Maszeknél mondjuk 4x2eFt szakszervízbe 4x5eFt lehet 12eFt több, de ott a papír a kezedben!
Ez alá biztos nem mennek. Nem fogják ZX-10R árban adni. Az utcai verzió is az eddigi legdrágább Kawasaki lesz.
Persze ez csak az én véleményem. Aztán lehet 3 misi lesz 10% kezdővel!
Akkor az 7,5 millió.
Szerintem 25 000 euró az alja. Az utcai verziónak. Az R verzió min. 40 000 lesz.
Nem hiszem hogy vállalja a Kawasaki a sok fejfát az utak mentén.
Szerintem nagyon drága lesz.(NR-750)
Szerintem egy 10/r is éppen elégé brutális.
Lassan kellene nyitni H2 topicot de ha tényleg 300 LE lesz a teljesítménye akkor egy ravatalozó topicot is
Ja és még jobb érzés hogy Kawám van!
Nagyon jól néz ki.
Remélem normális lámpát fényszórókat kap az utcai változat.
Az ára mennyi lehet majd?
5 milla alatt biztos nem lesz.
Hali!

Köszi az infókat!

Akkor szerintem kb 4 óra munka lehet reális kb. vezlánc. cserére.
A hangja sem rossz. :) szépen szörcsög Kiváncsi leszek a hivatalos technikai adatokra, a 296 lóerő a H2R-nél már 99,5%, de pl. a súlyára... Meg hogy mennyit bír ebből letenni kerékre...... És hol a jóégben meg ki alatt ...
Ezt láttátok már? Fúúúú, de böszme lett.
Szia!

Nem kell kivenni a blokkot a vez.lánc cseréhez.
Nekem júliusban lett cserélve, nem mi csináltuk, hanem szerelőhöz vittem a motort. Nem is ezért vittem el, de végül cserélve lett, mert a még gyári lánc állapota indokolta a cserét. 47ezer kilométert ment el a gyári lánc, most DID került bele.
A munkadíjról pontos összeget nem tudok mondani, mert én sok egyéb dolgot is csináltattam (karbiszinkron, szelephézag állítás (egy érték sem stimmelt, mindent állítani kellett), gyertyacsere (anyaggal együtt), airbox tömítés cseréje (anyaggal együtt) és a vez.lánc cseréje (szintén anyaggal együtt).
A vezérműlánc körülbelül 18ezer forint + munkadíj (5-7 ezer körül tippelem). A patront nem feltétlenül szükséges cserélni, ha nincs baja, akkor maradhat a régi. Nekem például nem lett a feszítő kicserélve.
Hello!

Keresek komplett bontott váltót 2006-os Kawasaki Ninja ZX-6R 636 - hoz. Jó állapotban lévőt. Ha nincs meg a kukactengely, csak a többi, az is elég.

Érd.: rolanddanyi77@gmail.com
vagy Telefonon: +3630-959-6977
Én vennék 12-est az a kedvenc.
Eladó komplett nyereg!

https://www.facebook.com/media...

28.000 Ft
Kedves Márkatársak!

Abban a tekintetben érdeklődnék, hogy mekkora munka (hány óra) reálisan egy vezérműlánc és patron csere?
Ki kell hozzá venni a blokkot? Vagy felülről bontanak?

Akinek megvolt már e művelet, várom a tapasztalatait. (illetve nektek anyagostól, munkadíjastól mennyibe került).

Voltatok a hétvégén a mezőberényi évadzáró stunt-on?

Üdv.
Lenne egy eladó tanktáskám ha valakit érdekel.

Kb. 15 literes (A4 es méret)
-Akár hátizsákká is alakítható
-Térképtartó a tetején
-Felső csomagtartó rész lecipzározasa után csak térképtartóként is működik
-Hátaó oldalsó kistáska övtáskaként is használható
-Jól látható fényvisszaverő
-Motor hátsó részére is rögzíthető a rögzítő fülekkel

15.000.- forintot kérnék ért. Ez a fele annak amennyiért vettem.

Erdeklodni: z.kawa@freemail.hu
Jajjj, bénán fogalmaztam. Nem 2 millióért vennék biciklit. Szánnék rá vagy 70-100 ezret , a többi menne szépen a bankba. Nekem nem kellene új motor, elég nekem a kis hatosom is. A tizenkettes amúgy is böszme egy gép. Tom azt mondta, hogy 200 alatt nem nagyon lehet vele menni. Tavaly egy Szombathely-Fehérvár szakaszon kipróbált egyet, én meg a halálba aggódtam magam. A nők már csak ilyenek.