Hát igenmindenkinek a saját a legszebb,
Az miért van hogy 180 egynéhány lónál még nem mértek többet egy zx10r nek sem.Az s1000rr pedig hozza a gyári adatokat?
Hülye gyerek kikapcsolt mindent rajta aztán lenyelezte a drágát az meg nem tolerálta állt kerékre szitálta a seggét és minden nyalánkság amit el lehet képzelni. Azt hitte a gyerek,hogy kamu az adatlap és ugy reagál mint a DL 650 (mert asszem az volt neki) és hát nem .De megúszta a 4.5 milla havi törlesztőt
A szépség relatív dolog kérlek ,
pl: jelen esetben az enyém a legszebb 6-os de mikor a 01-s volt akkor az volt a legszebb szóval mindenkinek magáé felé hajlik a szíve .
A 10. -el kapcsolatba egyet értünk a legdurvább a 04-05-s széria kinézet,teljesítmény minden egybe van ami kell DE nekem bejön a 06-07-s is ugyan az a blokk csak kicsit lájtosítva azaz emberbarát nem akar megölni az első 5 m-en mint a 04-05-s széria .
A 14-s 10.-s meg hát ja azért aza 209-Le nem hazudik volt szerencsém látni teszt napon,hogy aki májerkodik ,mert én tudok motorozni és kikapcsolok mindent blablabla aztán az csodálkozunk mikor úgy jár a bringa mint egy megbokrosodott csődör .
Cseppcsávónak tele is lett a bőrnaci rendesen .
Nekem nagyon nem jön be
A legszebb kawasaki az enyém (2000-2002)szériáson kívül a 2004-05 ös zx10r az nagyon jól néz ki!
Ha egyszer majd valamikor csere lesz akkor arra.
Vagy majd meglátjuk a H2-t vagy ....................
Az enyémbe nincs ilyen hál istennek amúgy én is azt csinálnám vele mint most te ... kiba..m a pi...ba
Legalább most lesz nagyobb helyed pakolni 2 pzs vel több elfér benne
Tengely fogja vas darabot ? nem lehet ,hogy az inkább mágnes ami forgáskor a két végállásban érintkezik és zár valamit ?
Nem tudom ám csak tippelek én is aztán lehet hülyeséget is írok közben ,
Emberbarátnak emberbarát, mert nem éreztem, hogy bármi olyannal próbálkozna alattam, ami ne lenne oda való. Az elektronikás részt nem tudom, mert nem értek annyira ezekhez.
Tavaly májusban mikor kipróbáltam a Zét, akkor még nem volt meg a hatos sem, és már 7 hónapja nem vezettem motort sem. Szóval nekem mindegy milyen volt, csak motorozhassak.
Én a Z1000 SX-el kezdtem az is nagyon jó motor és szívesen elfogadnám aztán z1000 na ez az a motor ami igazán az állatkodásra van nincs elektronika csak a nyers erő aztán jött a 636 először azt hittem,hogy olyan mint az enyém picit jobb de nem sokkal jobb csak engem az a sok kütyü zavar benne persze nagyon jó ha van főleg esőben bekapcsolja az ember a kipörgés gátlót meg a többi bizbaszt aztán csak lötyög . De mivel az enyémben sincs sőt az előzőben sem volt és semmi bajom nem volt esőben sem ,mert tudom hogy húzzam a gázt így számomra elhanyagolható az elektronika pályán biztos nyerő lenne .
A 10.-st nem mertem kipróbálni olyan vadállatnak tűnt és elmondások alapján ill. amit láttam saját szememmel lehet jól tettem talán majd legközelebb.
őőőőőőőőő. Elbizonytalanodtam.
Lehet, hogy én a '13-asról beszélek? Úgy tűnik.
Mert mi idén nem voltunk a tesztnapon. Tavaly meg még nyilván nem volt '14-es 636... Akkor elnézést, keverem az éveket.
Szóval a '13-as 636 a jó gép. A legújabbról nem tudok nyilatkozni. Persze a legjobb az enyém, de ezt tartsuk titokban, mert még a végén ellopják.
Hát igen a 14-s 636 b...tt jó gép mondtam is a srácoknak ott,hogy ott hagynám az enyém és egy picit ha félre néznek akkor én el jönnék haza a 14-s el , .
De valamiért nem mentek bele csak tudnám,hogy miért
Teljesen kikapcsolt elektronikával pont nekem való ,mert egy állat ( mint lelkem mélyén én ) ha bekapcsoltam mindent akkor olyan érzésem volt mintha robogóznák csak közben váltogatok meg kuplungolok egyszóval nem hozott lázba .
Az miért van hogy 180 egynéhány lónál még nem mértek többet egy zx10r nek sem.Az s1000rr pedig hozza a gyári adatokat?