Ezt csak úgy írtam.
A faszod maximum egy forró fürdőt tudna venni.
Ha lenne nagyon sok pénzem ki próbálnék egy 2005-ös zx12r-t,meg egy 2004-05-ös 10r-t és amilyik bejön az t venném.
Én úgy vagyom a BMW-vel motor mint a 4 kereküikkel. tetszik szép is meg minden DE nézd meg milyen emberek veszik és miért!?
Megtehetik ? = igen ! de akkora egy tapló parszt az összes IQ húszárok ki ha én nem stb stb .Sajna ez a tapasztalatom ez van lehet ezért savazni a véleményem nem változik.
Motoros találkozókon versengenek a nagyképűségért a HD sekkel baszki ááá
Venne a faszom. Hungaroring körrekordját ZX-10R tartja, WSBK-t ZX-10R nyerte és az is vezeti, stock 1000 világkupán ZX-10R-el harcolnak a címért nem BMW-vel. Semmi olyat nem tud a BMW amit ne tudna jobban a Kawasaki. És nem erősebb.
Össze tudnák gyúrni magamnak egy tetszetős bringát de gondolom ezzel nem egyedül vagyok mondjuk a 7-10 éves motorokból egy picikét és már jó is lenne. Mindegyikben van olyan elem ami nagyon tetszik.
Tényleg hülyék az emberek tisztelet a kivételnek semmi realitás nincs az elképzelésükben úgy ahogy írod is.
Mikor vetem a motort nem azt néztem pályáztak e vele vagy nem,mert szerintem aki pályára viszi az költ is rá nem keveset .Sűrűbb olaj ill. kopó alkatrészek cseréje és még sorolhatnám.
A kilométerrel kapcsolatban meg ha az idióták csak 5000 km-et számólnak szezononként akkor egy 7-8- stb éves motor hogy legyen már kevés km-es hacsak nem mutogatás céljából vette.
Sőt olyan nincs ,hogy egy motor nincs törve valami mindig sérül csak nem mindegy milyen mértékben sztem.
Nem az egész rendszer verseny csak a leömlők. Ez is tele van gyárilag katalizátorokkal.
A lóerőkről meg annyit, hogy nem maguknak hazudnak ezek. Erre van igény. A vevő fel van háborodva, hogy ha a gyárilag 180Le motorja nem lesz 220 paci egy sportdobtól meg egy légszűrőtől.
Ugyan az a szitu mint a használt gépeknél. Mindenki a 15 éves karcmentes, pályamentes sportmotort keresi 8000km-el az órájában lehetőleg a piaci ár feléért. Aztán két év alatt belerak 15000-et, abból 3000 pálya, 2X elesik vele és megsértődik ha nem tudja eladni annyiért amennyiért vette.
Az emberek nagy része délibábokat kerget hát meg is kapják őket.
Azt nem értem mire jó ha hazudik valaki miért nem lehet megmondani teszem föl 163 Le és kész nem pedig hintem a sódert aztán mikor kiderül meg magyarázkodom.
Ez olyan cinkes sztem .
Én azt vallom,hogy az aki igazat mond szívesebben közelítenek az emberek mint aki hazudik és bebukja
De ilyen sosem lesz ,hogy valódi adatok lesznek sajna.
Azt észre vettük mi is,hogy jóval hangosabb gyári dobbal is mint akár melyik másik motor . Kérdeztük is az eladókat,hogy tán ki van herélve mire ők dehogy is ez teljesen gyári dob. Kb olyan hangja mint egy sport dob db killerrel valamivel halkabb de nem sokkal. Menet közben simán olyan hangja van mintha sport dob lenne rajta.
Igazat megvalva ha most te nem írod ide ki,hogy verseny rendszer van alatta a büdös életbe nem tudtam volna meg,mert ezt az eladók sem mondták ergó lehet ők sem tudják vagy nem tudom
Ahogy mondta is a srác,hogy bement a jó ember és rámutatott,hogy az kell holnapra ezekkel a cuccokkal sztem ő sem volt tisztában a dolgokkal és sztem le is szarta mert a hasi tasiban lévő guba beszélt nem a hozzáértő valódi motoros .Neki csak a státusz miatt kelett meg gondolom azért mert kicsi a pöcse ennek meg nagy számok vannak a LE elött.
Az új ZX-10R meg az S1000RR kb ugyan olyan erős. De az S1000RR jóval nyomatékosabb.
Hozzátenném, hogy amikor kijött az új ZX-10R gyárilag az SBK leömlővel volt szerelve így nem volt értelme rendszert venni rá. Félsvéd 10-se Leo Vince slip-onnal 183Le volt keréken. Jött egy román ürge mondta, hogy megvette rá valami akra vagy fasz tudja mit titánból 2000 eurórért és 2Le gyengébb lett a motor mint a slip onnal.
Viszont az USA-ban meg vissza van fojtva a ZX-10R így 20Le gyengébb mint az európai. Valami hangkorlátozást csak így tudtak teljesíteni.
A Kawasakik mindig hozták a gyári adatokat. A Honda meg a Yamaha szokott félrebeszélni.
Szóval az új 10-ek 180-185Le körül vannak keréken. S1000RR detto. Yamaha-Honda-Suzuki 160-170 full rendszerrel. Az R1-ek messze a leggyengébbek.
Annyit tudok,hogy mikor beszélgettük az eladókkal akkor az egyik srác mondta hogy jó ember bement meglátta a 10-st kért rá full rendszert,power comandert meg sport szűrőt és azt mondta padolva lett főtengőn 220le asszem ..Hogy ez hol lett mérve ,ki mérte hányan voltak ott és azok közül ki látta nem tudom .
Itt van előttem a Prop-Tech által készített mérés. A motorom 187Le volt náluk keréken egy Bódis slip-on kipufogóval. Miért érdekes ez? Mert ez kb. 20Le több mint a gyári adat. Rá 1 hónapra ugyan ez a motor 166Le tolt keréken az agomotoros padján. Szóval így higgy a videóknak.
A sport motor videok között volt s1000 padon és 190 körüli lovat mértek
gondolom nem keréken hanem főtengelyen vagy kuplungon átszámolva.
A you tube-on a 10r kevesebbet mutatott mint a gyári adat.
Valakinek nincs véletlenül eladó pc-je 2005-2006-os 636-hoz? :-)