Köszi a tippet!
Több, mint valószínű, hogy D212 lesz belőle, ami talán még jobb. Persze csak ha tudok venni a díleremtől. Egyelőre nem látom a mostani gumim végét, nem tudom mennyit megy még el. Lehet addigra már D213 is lesz.
Tegnap mielőtt írtam hogy még lehet kapni itt-ott ránéztem a hirdetésekre, a második hirdetésben találtam is, ugyan az első volt, hátsó biztos nincs olyan sok, de arra is van megoldás. Csengelei gumivágó Lajos kr108-at nagyon szépen vágja 10-12 körül + posta. Merem ajánlani, a csajom kawáján is az van.
Ezek a D211GP, D21GP-k verseny gumik mintával. Azért gyártják őket, hogy Stock1000/600-ban legyen gumija a Dunlopnak. Mivel ott csak mintás gumival lehet menni. Amúgy nagyon hasonlítanak a KR106/108-as slickhez. Ami meg tudja az 1:50-et a Hungaroringen.
Viszont ezeknek a gumiknak azért van negatív tulajdonsága is. Először is rengeteg féle keverék van. Minden évben új a számozás.
A soft keverékek hidegben hajlamosak tépődni ha inzultálod őket (némelyiknek már a 20 fok is hideg). Autópályát ezek hangsúlyozottan nem bírják. Spanyolországba ne ilyen gumival indulj el mert mire leérsz elkopik.
Utcára hátra csak medium vagy annál keményebb keveréket vennék. Előre mehet a soft.
Éssatöbbi.
Ebben maximálisan egyetértek veled! Majd én is ezt kérem a mikulástól, hátha kettőnkre már hallgat.
Gyorsabb ugyan valóban nem vagyok a supercorsától , de a gumin legalább nem múlik semmi.
Tavaly egész télen D211-et vadásztam, de sajnos már akkor sem lehetett kapni. Persze nem kizárt, hogy valahol kallódik néhány pár, de azért mérget nem vennék rá.
Nekem is helyette lett a Dragon Supercorsa. Ez is jó választás volt. Bár ha ez elfogy, akkor úgyis D212 fog kelleni.
Eladó Kawasaki ZX-6R/636 (2005-2006) PP Tuning fék- és kuplungkar bordó színben.
Használt, nem kínai, minőségi, csapágyazott, fokozatmentesen állítható kb 8cm, felfelé és előre (!) is hajlik. Ára 24.HUF/pár.
Az a nagy szerencséd hogy mi még rendesebbek vagyunk, csak néha nem úgy jön le a fórum sorain. Mondjuk ddt annyira nem.
Annyi pénzért nem volt olyan rossz vétel, nem szar gumi az. Utcai körülmények között szerintem bőven jók. Nyugodtan boríthatod perem közelébe csak ne 3 bárra fújd gumit, csak azért mondom mert nem rég láttam egy cbr-en hogy gyári érték hátra a 2,9bar. Azt még lehet tömlős gumira lőtték be.
Jövőre majd felrakol egy d212, ugyan attól még nem leszel gyorsabb de a gumin már nem fog múlni semmi.
Azt hiszem ezt hívják naivitásnak mert sajna e téren az vagyok pedig más sokszor ráfáztam erre,hogy megbízok emberekben de hát ez van egyszer megtanulom,hogy nem szabad.
Na most komoly leszek jó ?! ........... nem röhög .................... mondom nem röhög ! , .
Igazából azért nem keresgéltem más típusu gumit ,mert nekem bevált a Pilot Power gondoltam ami bevált azon minek változtatni (így vagyok a motor oilal is Motul jó a motornak ezért azt használom nem veszek más típust minden évben).
De mivel a beszerzőm nem tudott Pilot Power hanem csak Qialifiert ami 90% -os és ráadásul hibátlan + 1 évnél nem öregebb 20 e -Ft-ért nekem megérte .
És ahogy olvastam a hozzászólásokat mindig írtátok milyen jó a D211 ezért írtam,hogy kipróbálom én is ha már több embernek akiknek azért adok a szavára tapasztalatuk miatt bevált akkor tuti nem lehet rossz sőt.
Én nem nézek utána mikor melyik évben mi az aktuális és mi nem kapható már arra itt vagytok ti akik megmondják ha belenyúlok pont mint most is .
Mert gondolom azért a jó szándék van bennetek nem pedig az ,hogy át b....tok ! SZTEM legalább is ,mert hiszem hogy mindenki olyan rendes mint én , .
Több, mint valószínű, hogy D212 lesz belőle, ami talán még jobb. Persze csak ha tudok venni a díleremtől. Egyelőre nem látom a mostani gumim végét, nem tudom mennyit megy még el. Lehet addigra már D213 is lesz.