Az enyém nyomatékosabb alacsony és közepes fordulaton és annyi.
1-2 lóval tud többet elvileg.
De egy hátsó lánckerék csere és a tiéd otthagyja az összes széria 600-ast.(gyárival is)szerintem.
Egyszer mentem egy 03-04 es 636 után nem bírt otthagyni vagy nem akart.
Na, nekem többek között ezért nem kellett ilyen hipi-szupi új, mindent elektronikával vezérlő motor.
Ragaszkodtam a karbishoz, mert ezen még látszik mitől megy. A mostaninál már csak a Carlo77-féle 636 lett volna jobb. De nem bántam meg, hogy nem 636 lett, imádom.
Jajj, ismerem ezt a fajta barbárságot.
Tomnak a hetesen is le volt fűrészelve a gyári rendszámtartó, meg az indexek is.
Nem egyszerű ezekből gyárit beszerezni, mert sokan vagdossák...
Nekem szerencsére nincs vagdosva, és amíg nálam lesz a motor, nem is lesz.
Esetleg kérdezd meg KO.JO-t, hogy a bontott hatosról megvan-e még a rendszámtartó.
Sajna nincs,mert az előző tulaj szétfűrészelte az egészet
Majd egyszer megmutatom,hogy milyen munkát végzett. Érdmes megnézni!
Párom holnap hívja fel az okmányirodát és talán a héten már alakul valami.
Sajnos csak Ő lesz itthon,így neki kell intézkedni.
Nesze neked állítható tartó... Látod-látod, ezért sem érdemes rizikózni az ilyenekkel. Plusz annyira a hatóság sem díjazza.
Nincs meg a gyári rendszámtartód? Én nem félek, hogy elhagyom a rendszámot (kopp-kopp). És szép Kawasaki-s rendszámkeretem is van.
Mert más rendszámot kapsz.A régit nem adják ki ùjra, mert ha valaki megtalálja a régi rendszámodat, és felrakja az õ motorjára, Te meg megkaptad mégegyszer ugyanazt, akkor lesz 2 motor ugyanolyan rendszámmal.
A forgalmit miért kell cserélni? A neten annyi infót találtam,hogy kb. 25 nap az átfutási idő. Mert 8 napig köröztetik és csak utána kezdődik el a folyamat. Nem bírom ki,hogy 1 hónapig ne motorozzak
Motoron más, mert cserélni kell rögtön a forgalmit is.
A rendszám 4500.- a forgalmi 6000.- a mûszaki matrica pedig 585 Ft.
Plusz az idõ, amit az okmányirodában töltesz.
Érdemes jónéhányszor végigjárni az ùtvonaladat a procedùra elõtt, hátha elõkerül.
Tegnap sikeresen elhagytam a rendszámom, tartóval együtt
Tudja valaki,hogy mennyi az átfutási ideje a pótlásnak illetve mennyibe kerül?
Végre megvolt a lánccserém,erre az első utamon elhagytam a rendszámot
1-2 lóval tud többet elvileg.
De egy hátsó lánckerék csere és a tiéd otthagyja az összes széria 600-ast.(gyárival is)szerintem.
Egyszer mentem egy 03-04 es 636 után nem bírt otthagyni vagy nem akart.
Ragaszkodtam a karbishoz, mert ezen még látszik mitől megy. A mostaninál már csak a Carlo77-féle 636 lett volna jobb. De nem bántam meg, hogy nem 636 lett, imádom.
Tud valaki '04 636-hoz fejidomtartó konzolt?
Tomnak a hetesen is le volt fűrészelve a gyári rendszámtartó, meg az indexek is.
Nem egyszerű ezekből gyárit beszerezni, mert sokan vagdossák...
Nekem szerencsére nincs vagdosva, és amíg nálam lesz a motor, nem is lesz.
Esetleg kérdezd meg KO.JO-t, hogy a bontott hatosról megvan-e még a rendszámtartó.
2003-2004 -es 636 Ninjához keresek kuplung bowdent.
Aki tud, kérem írjon!
Köszi
Majd egyszer megmutatom,hogy milyen munkát végzett. Érdmes megnézni!
Párom holnap hívja fel az okmányirodát és talán a héten már alakul valami.
Sajnos csak Ő lesz itthon,így neki kell intézkedni.
Nincs meg a gyári rendszámtartód? Én nem félek, hogy elhagyom a rendszámot (kopp-kopp). És szép Kawasaki-s rendszámkeretem is van.
használja a rendszámodat p.l.: gyorshalytásra,autó pályázásra,
A rendszám 4500.- a forgalmi 6000.- a mûszaki matrica pedig 585 Ft.
Plusz az idõ, amit az okmányirodában töltesz.
Érdemes jónéhányszor végigjárni az ùtvonaladat a procedùra elõtt, hátha elõkerül.
Tudja valaki,hogy mennyi az átfutási ideje a pótlásnak illetve mennyibe kerül?
Végre megvolt a lánccserém,erre az első utamon elhagytam a rendszámot
Vidíki tájszólás
Csak nem tudom melyik vidék.
Közben leszedtem hozzá egy manualt és utánanéztem a nyitási értékeknek, úgyhogy rájöttem, hogy kb ezen a hőfokon kell működnie
Köszönöm a segítséget
Tudom, hogy direkt vóóóót.
Ha eromlík akor malyd elhalyincsuk oszt vészunkk eggy ujat.