Amerikai forumon ugy olvastam, hogy a motor olajnyomasaval. Azert gondoltam is ha hideg motornal hallom picit csörögni a lancot az normalis. Biztos ami biztos alapon tettem fel itt a kerdest :-)
A gyertyákkal kapcsolatban azt regélik hogy a nem japán gyártású N.K.G gyertyák nem jók.
Csak a Japán gyártásúak.
Ez olyan mint a svéd SKF csapágy meg a francia SKF közti külömbség.
A szerelõm tanácsára kerültek bele irídium gyertyák. Ismerem a munkásságát, vakon megbízom benne, így szabad utat adtam az irídium dolognak. Annak ellenére is, hogy az ismertségi körbenis sokaknak volt panaszuk rá. Többek között Tomnak is... Ha többször elõjön a tünet, akkor kivágom ezeket, mint...
Szerintem ezekbe a gépekbe felejtős az irridium gyertya. Te vagy a harmadik,aki panaszkodik rá,ennél a típusnál Én sima gyertyát rakattam bele és már 3000-et mentem vele gond nélkül.
Megjöttünk, bár majdnem el se mentünk. Valamiért nem akart egy hengerem elindulni, pedig 1000 kilométert sem futottak még az ùj gyertyáim.
Végül megemberelte magát a kicsike, de kellett neki idõ. Nem tudom mi lelte. Fos iridium gyertyák.
Simán lehet, hogy cserés a lánc, pláne ha hallod a hangját. Vidd el szerelõhöz, nézze meg a láncot és a láncfeszítõt.
Az enyémben 47 ezernél kellett cserélni a láncot, szelephézag ellenõrzésre és karbi tisztításra, szinkronra vittem a gépet, végül a gyertyacsere és a vezérmûlánc cseréje is megtörtént.
120 ezer? Ezt honnan vetted?
A gyári vezérmûlánc 40-50 ezret megy el max. Az enyémben kb 1 hónapja, 47 ezernél lett cserélve. DID került bele, de ennek sem jósolok 50 ezernél többet. Azt meg mire elérem...
Nekem szelepek annyira kalapálnak mint szokásosan sportmotornál. Azt tudom, 42ezernél van előírva szelepállítás, akkor mikor hozzám került meg is lett csinálva. Bátyámnak r6-nak a szelepjei is kb ugyanannyira hangosak mint nekem a kawán.
Neked milyen áttétel van a motoron? Mert a program gyári méretekkel kalkulál,az tuti. Meg most néztem,hogy a gyári gumi méretem 60-as,nekem meg 55 van. Ez nem tudom számít e valamit,de autónál pl. tud csalni az óra. Mondjuk itt az első lánckeréknél van a jeladó. Talán majd jön Kawabiker és segít megfejteni. Vagy Gyurgyalag, esetleg szólhatnál a párodnak,hogy nézzen rá erre a fórumra,mert már nagy a káosz a fejemben
2005-ös 636-om van. Most van a vasban 40ezer km. Amikor teljesen hidegen begyújtom a vezerlés felől lánchangot hallok, de ahogy melegszik egy picit már el is tűnik ez a hang. Tanácstalan vagyok, hogy cserés a vezérlése vagy ez így normális? Melegen semmiféle hang nem jön belőle, szépen jár. 34ezer volt benne mikor vettem, lehet eddig is volt ez a hang hidegen csak nem figyeltem fel rá, nem emlékszem. Vki vmit nen tud ezeknek a vezérlèséről, hogy kb mikor cserés? Sehol semmit nem találtam, hogy mikor lenne esedékes. Köszi a választ előre is :-)
Szerintem nagyjából stimmel. Az áttételezést néztétek,hogy mennyire extrém értékeket lehet kapni? pl. az enyémet lehet szabályoztatni 187-nél vagy kb. 300-as sebességet elérni.
a feszítő sokkal hamarabb bekakál főleg a hidrós.