Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egyébként nem kell vezérmű láncot cserélni minden esetben,állítólag
a feszítő sokkal hamarabb bekakál főleg a hidrós.
Amerikai forumon ugy olvastam, hogy a motor olajnyomasaval. Azert gondoltam is ha hideg motornal hallom picit csörögni a lancot az normalis. Biztos ami biztos alapon tettem fel itt a kerdest :-)
És a motor olajnyomásával mükszik vagy valami hidraulika "patronnal"
mint némelyik autó?
A gyertyákkal kapcsolatban azt regélik hogy a nem japán gyártású N.K.G gyertyák nem jók.
Csak a Japán gyártásúak.
Ez olyan mint a svéd SKF csapágy meg a francia SKF közti külömbség.
Úgy tudom hidraulikus :-)
Milyen láncfeszítő van a 2005-ös 6/r-ben hidraulikus vagy mechanikus?
A szerelõm tanácsára kerültek bele irídium gyertyák. Ismerem a munkásságát, vakon megbízom benne, így szabad utat adtam az irídium dolognak. Annak ellenére is, hogy az ismertségi körbenis sokaknak volt panaszuk rá. Többek között Tomnak is... Ha többször elõjön a tünet, akkor kivágom ezeket, mint...
Szerintem ezekbe a gépekbe felejtős az irridium gyertya. Te vagy a harmadik,aki panaszkodik rá,ennél a típusnál Én sima gyertyát rakattam bele és már 3000-et mentem vele gond nélkül.
Megjöttünk, bár majdnem el se mentünk. Valamiért nem akart egy hengerem elindulni, pedig 1000 kilométert sem futottak még az ùj gyertyáim.
Végül megemberelte magát a kicsike, de kellett neki idõ. Nem tudom mi lelte. Fos iridium gyertyák.
Simán lehet, hogy cserés a lánc, pláne ha hallod a hangját. Vidd el szerelõhöz, nézze meg a láncot és a láncfeszítõt.
Az enyémben 47 ezernél kellett cserélni a láncot, szelephézag ellenõrzésre és karbi tisztításra, szinkronra vittem a gépet, végül a gyertyacsere és a vezérmûlánc cseréje is megtörtént.
120 ezer? Ezt honnan vetted?
A gyári vezérmûlánc 40-50 ezret megy el max. Az enyémben kb 1 hónapja, 47 ezernél lett cserélve. DID került bele, de ennek sem jósolok 50 ezernél többet. Azt meg mire elérem...
Nekem szelepek annyira kalapálnak mint szokásosan sportmotornál. Azt tudom, 42ezernél van előírva szelepállítás, akkor mikor hozzám került meg is lett csinálva. Bátyámnak r6-nak a szelepjei is kb ugyanannyira hangosak mint nekem a kawán.
A vezerles lanc es 120ezerig van.lehet a szelepeket hallod valahogy mar engim is oruletbe kerget mert eleg hangossak.neked is?
Szóltam neki, most indulunk motorozni, már bõrben vagyok. Majd este megfejtjük. Vagy holnap.
Nem 60 hanem 65/120
Gyári az áttétel,hátul gyári a gumi elöl van /60 helyett /70.120-as.
Neked milyen áttétel van a motoron? Mert a program gyári méretekkel kalkulál,az tuti. Meg most néztem,hogy a gyári gumi méretem 60-as,nekem meg 55 van. Ez nem tudom számít e valamit,de autónál pl. tud csalni az óra. Mondjuk itt az első lánckeréknél van a jeladó. Talán majd jön Kawabiker és segít megfejteni. Vagy Gyurgyalag, esetleg szólhatnál a párodnak,hogy nézzen rá erre a fórumra,mert már nagy a káosz a fejemben
Sziasztok

2005-ös 636-om van. Most van a vasban 40ezer km. Amikor teljesen hidegen begyújtom a vezerlés felől lánchangot hallok, de ahogy melegszik egy picit már el is tűnik ez a hang. Tanácstalan vagyok, hogy cserés a vezérlése vagy ez így normális? Melegen semmiféle hang nem jön belőle, szépen jár. 34ezer volt benne mikor vettem, lehet eddig is volt ez a hang hidegen csak nem figyeltem fel rá, nem emlékszem. Vki vmit nen tud ezeknek a vezérlèséről, hogy kb mikor cserés? Sehol semmit nem találtam, hogy mikor lenne esedékes. Köszi a választ előre is :-)
A fordulatszám 200-nál 9842 f./min a fordulatszám mérőm szerint viszont 200-nál egy kicsivel többet forog mint 10000 azért kérdezem.
Ja, az lehetett a baj.
Legközelebb bepróbálok egy ilyet: Vagy egy ilyet:
Nem mosolyogtál elég szépen
Az tudtam A programban nem voltam biztos
Szerintem nagyjából stimmel. Az áttételezést néztétek,hogy mennyire extrém értékeket lehet kapni? pl. az enyémet lehet szabályoztatni 187-nél vagy kb. 300-as sebességet elérni.
Ja amúgy szerintetek ezek valós értékek lehetnek vajon ?
Meg van én vagyok a hülye