Végül is nem tudom pontosan, hogy nálam hogy működik. Van egy fuel felirat de sosem nézegettem, hogy most villog vagy folyamatosan ott van és ez jelent-e különbséget. Mindegy a lényeg, hogy mindig tudtam, hogy szarba a haza. De azért csak továbbmentem. Hátha!
Én 58kg-os legíny vagyok de mindig meglepődöm, hogy mire nem képes az ember ha rá van kényszerítve. Pl. betoltam a K4 750-et tök egyedül pedig azt hittem képtelenség. Az ilyen hosszabb távú tolásnál jössz rá, hogy a legkisebb emelkedő is nagyon nagy ha egy 200kg-os motort tolsz magad mellett. Mikor a kb. 2 fokos emelkedőn 20m-ként állsz meg 1 perc pihire. Ja és még soha senki nem ajánlotta fel, hogy segít nekem.
Egyszer toltak be egy benzinkúton tavaly de ott is én kértem. De legalább lelkes volt az illető.
Nekem csak a szegénység jelző vollan fel mikor tartalekra al át azaz 100 km re meg elég elméletileg de volt már hogy beszoptam mert mire beertem a város elejére kifogyott pedig csak 20 kmre lakom SzFVar tol.
Én akárhová megyek, mindig a benzinkútról indulok. Még akkor is, ha tudom, hogy csak kb. 80 km-t mentem a legutóbbi tankolás óta. Nem biztos, hogy 20-30 métert is szívesen tolnám a motort. Pedig mióta megvan a hatos, súlyzós edzésre járok, hogy legyen állóképességem, meg erőm. (mert a garázsban sem nagyon tudtam toligálni fel-alá) De azért nem próbálnám ki, hogy elég izmos vagyok-e már.
Első K4 750. Kiszámoltam, hogy még 70km bírok menni vele. 73km-nél fogyott ki a benzin. Olyan messze volt a kút, hogy telefonos segítség kellett. Aztán az első tízesből kifogyott 2x de ott mázlim volt mert 150m belül volt kút. A mostanival meg egyszer a Hungaroring után. Azt hittem fáradt vagyok de még fél km tudtam tolni a mocit. Igaz kb. 20 percig tartott. A tankolásra is elment 10 perc mert ott már tényleg fáradt voltam.
van ilyen.
Rollerezni én is rollereztem a M7 -n BP féle 62- s kijaronal mert kifogyott a benzin annyira benne voltam a menetbe észre se vettem hogy kevés a nafta. Bedurrant a vadlim mire bertem a Shell kutra elhiheted de annyira nem volt gáz hogy felrenezzem a pisztolyt .
Én a sajátomból se. Eddig 4x fogyott ki úgy a benzinem, hogy tolnom kellett a motort. Minden alkalommal tudtam, hogy kifogyóban van. Hú de nehezek ezek a szarok vazze. 20-30m nem gond de 100m után...
Ja még egy sztori. Hungaroringes 95-től 10Le-vel gyengébb lett a motorom.
Viccen kívül. Szerdán lemértük 166 keréken, tankolás a ringen pénteken, pályanap után 155 keréken , utána Shell 100-as és 165 keréken.
K4 750-el volt egy ilyen esetem csak nekem kifogyóban volt a benzin. Emelkedőn előztem amikor köhintett egyet. Mondjuk szembe nem jött semmi de szar érzés volt. A kútig még eljutottam de úgy bestresszeltem, hogy a létező legdrágább benzint raktam bele véletlenül.
Értem én a viccet most is apa de mikor eloztem a 62-s főúton és ezt csinálta akkor valahogy nem esett jól főleg, hogy a járatos busz jott vellem szembe.
Igen, ezt a cikket én is olvastam.
No mindegy is, mert a lényeg, hogy már jó a magasság nekem is. Pedig azért én sem vagyok extra töpszli, a magam 164 centijével. Nem gondoltam volna, hogy ennyit kell majd variálni az ülésmagasságon. Viszont kialakult egy vicces szokásom: legyen szó bármilyen motorról, mindenféle műszaki tartalom előtt az ülésmagasság, amire rákérdezek/utánajárok. Ha a társaságba új motor kerül, mindig az a kérdésem, hogy "Felülhetek rá?"
Ismerem a kutat, de még sosem tankoltam ott. Hallottam már olyat, hogy ott nem túl jó minőségű benzint adnak, de ezt sem megerősíteni, sem cáfolni nem tudom.
Ha Neked ilyen tapasztalataid vannak, akkor én a helyedben nem tankolnék ott többet . Néhány száz méterrel beljebb van egy Agip, még kicsit tovább MOL, és van azon a környéken OMV, és Shell is. Tudom, hogy Neked a GP van a legközelebb, de ennyit nem ér. Tankolj máshol, ha máskor nem jelentkezik a tünet, akkor elég hamar rövidre lehetett zárni a történetet.
nekem honda cbr f3-nál volt ugyanez a problémám , ugyanazon a kúton tankoltam csak a horváth istván úton , nekem egészen addig csinálta amíg az az üzemanyag volt benne ( hozzáteszem közben elvittem szerelőhöz aki akkora marhaságokat beszélt , hogy én fogtam a fejem pedig nem vagyok szaki ) . Kipucoltam a benzinszűrőt , telenyomtam shell (vpower 100-as azt hiszem) üzemanyaggal , ami ugye el van látva adalékanyagokkal "gyárilag" és utána többet nem csinálta ezt a motor ... szóval szerintem szívd le , tegyél bele normális üzemanyagot, pucold ki a szűrőt aztán teszteld le !
Bocs de nekem csak az jött le, hogy tankolás után rángat a motor. Kizártnak tartom a blokkproblémát. Ha mechanikai gond van az már kiderült volna. Amit mondtam. Piszkos benzin, hibás injektor, dugulás, vagy ezektől teljesen független gyújtás-elektronika hiba.
ui. Régen értetted a tréfát. Látszik nem jársz már a ringre.
Szerintem is benzin
A Kawával még nem voltgondom(csak SHEL vagy OMW)
DE AUTÓVAL PL:A mobil petrol 95-el Az 1.4-es polo 1 literrel többet fogyaszt.A mollos anyagnál (mondjuk elég régen)kemény hidegben
kopogott a jég a tankban
Tehát az egyik kút után már 2x is rángatott a motor míg a másik kútnál nem csinálja. Régen nem voltál szellemi fogyatékos.
Főtengelyes a motorod. Dobd ki. Bazmeg tankolás után rángat a motor mi a szar lehetne?
ui. Igen. A benzinnel lesz a gond. Vagy injektorprobléma. Esetleg gyújtás.
Egyszer toltak be egy benzinkúton tavaly de ott is én kértem. De legalább lelkes volt az illető.
Rollerezni én is rollereztem a M7 -n BP féle 62- s kijaronal mert kifogyott a benzin annyira benne voltam a menetbe észre se vettem hogy kevés a nafta. Bedurrant a vadlim mire bertem a Shell kutra elhiheted de annyira nem volt gáz hogy felrenezzem a pisztolyt .
Viccen kívül. Szerdán lemértük 166 keréken, tankolás a ringen pénteken, pályanap után 155 keréken , utána Shell 100-as és 165 keréken.
No mindegy is, mert a lényeg, hogy már jó a magasság nekem is. Pedig azért én sem vagyok extra töpszli, a magam 164 centijével. Nem gondoltam volna, hogy ennyit kell majd variálni az ülésmagasságon. Viszont kialakult egy vicces szokásom: legyen szó bármilyen motorról, mindenféle műszaki tartalom előtt az ülésmagasság, amire rákérdezek/utánajárok. Ha a társaságba új motor kerül, mindig az a kérdésem, hogy "Felülhetek rá?"
Ha Neked ilyen tapasztalataid vannak, akkor én a helyedben nem tankolnék ott többet . Néhány száz méterrel beljebb van egy Agip, még kicsit tovább MOL, és van azon a környéken OMV, és Shell is. Tudom, hogy Neked a GP van a legközelebb, de ennyit nem ér. Tankolj máshol, ha máskor nem jelentkezik a tünet, akkor elég hamar rövidre lehetett zárni a történetet.
ui. Régen értetted a tréfát. Látszik nem jársz már a ringre.
bocs, hogy belevau
Mivel nem látok át a blokkon,hogy a drága dugók megállnak van szotyiznak vagy nem tudom ezért írtam azt,hogy "szerintem megállnak a dugattyúk" .
Azért köszi
A Kawával még nem voltgondom(csak SHEL vagy OMW)
DE AUTÓVAL PL:A mobil petrol 95-el Az 1.4-es polo 1 literrel többet fogyaszt.A mollos anyagnál (mondjuk elég régen)kemény hidegben
kopogott a jég a tankban
Főtengelyes a motorod. Dobd ki. Bazmeg tankolás után rángat a motor mi a szar lehetne?
ui. Igen. A benzinnel lesz a gond. Vagy injektorprobléma. Esetleg gyújtás.