Ugyan nem vagyok úr, de szívesen segítek egy tippel.
Elképzelhető, hogy légbuborék került az olajszűrőbe, azt nem tudja kidolgozni onnan az olajpumpa. Megoldás: lelazítod annyira az olajszűrőt, hogy kézzel tudd tekerni, aztán elindítod a motort, kicsit kitekered a szűrőt, megvárod, míg folyik az olaj, aztán visszatekered a szűrőt. Ezek után kell legyen olajnyomás is.
Típusbetegség.
Urak valaki megtudja mondani nekem hogy miért nem veszi fel az olajat a moci miután 1 hetet állt olaj nélkül mert le lett cserélve az olajteknő... előre is köszönöm
Szia!
Elõször is gratulálok az ùj géphez!
Másrészt pedig látom, hogy még birkózol vele. nekem ma jött meg az állítható kutyacsont. ha érdekel, küldök egy linket. Holnap szereljük be, akkor minden kiderül. ha jössz Kenesére, akkor pedig élõben is megmutatom, ha érdekel.
Még nem.
De most amúgy is a Pillernél van a motor, karbitisztítás, karbiszinkron, szelephézag csekk, vezérműlánc csekk, és mivel 47e km van a motorban, ezer km múlva esedékes lenne a gyertyacsere, így azt is elintézi. A hét vége felé ígérte, hogy kész lesz, szóval addig még ráér megjönni a csomag.
Egyébként ez az eksön is fájni fog, úgy érzem.
Ne is mond rendeltem Steelhorse-nál eredetit de a fényező elb.-ta
a szint pedig előre kértem hogy ne ragassza fel ha nem sikerül jóra kikeverni. Igy a 35000 píznek gatya(nem barátilag váltunk el).
Nálam még nem volt gond a cserével bár az enyém 636-os.