Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello
Bukó vásárlás előtt állok Kb 40000ft-os árban gondolkodom
HJC-tr1 vagy Caberg V2R szerintetek?
6R árakban nincs olyan eltérés, hogy érdemes lenne a 2001 előttit nézni.
Szerintem az első 636 előtt a legjobb az ami van Gyurgyalognak is.
A 636 utáni ujabb 6R se tetszik nekem annyira, mint a 2001es...
Láthattam a paripádat Kenesén? Nem vennék rá mérget, de talán.
Amúgy nem sikerült összehozni egy naaaagy fórumtalit, itten' mindenki inaktív.
mr.marcellel találkoztam, meg talán a Te gépedet láttam, aztán annyi.
Aha látom hova kell.
Most ez a rúd átvan furva végig és van bene 1 10 centis imbuszcsavar ugy van felhuzatva a helyére ?
MEg a jobb oldalit azt nem értem most abból a vastag menetes szárból az imbuszt kilehet csavarni vagy az egybe van esztergálva ?
kawasaki zx6r alkatrészei eladók tel 06704275150
Most! :)
okés és mikor érsz haza?
Szeva!
Ha hazaérek csinálok neked képet az enyémről hogy hogy áll.
sziasztok
2004 es évjáratú zx 6 R en van valakine kbukógomba? tudnátok mutatni 1 kéept róla hogy hová kell tenni mert jobb oldalon a vázás motortartó csavarhoz nem tudom tenni fölé meg az idom csavarhoz sztem nem jó mert csak 6 os csavar lehet eltörne egyből.
Köszi
Üdv.

RAM air nélküliekhez papír szokott lenni pl: Bandit.
Nem tudja valaki véletlenül hogy motorokhoz létezik e papír szűrő az autókéhoz hasonló?
Az enyém is ilyen nincs semmi baj vele
ezeket már olvastam
Most ,hogy belegondolok ilyen az enyém is....de szerintem ez természetes.Ha àll két hétig a moci akkor is csak max 10 masodpercet van rajta a szivató aztàn jàr faszàul.Szerintem ne foglalkozz vele nincs annak semmi baja:)
Sziasztok!Kawasaki Zx6R mocit szeretnék majd venni valamikor.Kérdés.Mennyire megbízható az 1995-ben gyártott kawáról aminek még kockás lámpája van és nem az e kerekített amit 97".től gyártottak.Esetleg van valakinek eladó?
Szia!

Árat ne itt azt a mail cimemen beszéljük meg Adatlap!
Sziasztok!
A következő problémával fordulnék hozzátok:
Van egy 2001-es zx-6r-em. Szivatókarral nem tudok állandó fordulatszámot beállítani. Egy adott pozicióban pár másodpercig tartja a fordulatszámot majd elkezd felpörögni. Ha picit lejebb állítom akkor meg hirtelen leesik vagy csak egy picit. Teljesen kiszámíthatatlan.
Ha nem használom a szivatót az alapjárat egyenletes. Az egész motor jól viselkedik.
Mi lehet az oka hogy a szivató így szarakodik(nincs beragadva és szépen állítható)?
Nekem viszont a lánccal van bajom néhány szem mintha szorulna ezért a lánc feszesebbnek tűnik mint amilyen valójában.Pedig nincs elhasználódva,normálisan motorozok fújom,tisztítom.
Ez lesz az!
Típushiba. Többen írták már itt a topikban is, hogy így jártak. Nekem az elsõ olajcserém 5 òrába telt, mivel nem tudtam ezt a kis trükköt. A szerelõm is megerõsìtett abban, hogy a hatosoknál ez gyakran elõfordul. nagyobb baj ne legyen.
Egyébként ha használnád a hozzászólásaidnál a "válasz erre" opciót, akkor nem kéne totózni, hogy ezt most vajon kinek, és mire írtad. Például a legutóbbi hozzászólásod így értelmezhetetlen.
De olyan óriási külömbség nem lehet.