Csak nem pék vagy?
Szabadság még a pékeknek is jár. Főleg, ha egy ilyen színvonalú motorostalálkozóra veszed ki a szabit. Én már máshová nem is megyek, csak Kenesére. Balatonpart, motorok, barátok, Blues Company, némi alkohol. Kell ennél több?
Szeretnék megszabadulni egy gyári kawasaki kipufogótól. Azért került hozzám mert azt hittük jó lesz a Hondámra (nem tudtuk akkor még, hogy kawa) 95 mm lyukközép táv. Ezekre jó!
KÖSZÖNÖM az infót NORBRADAR-nak!
Teljesen használható állapotban, 1-2 kisebb karcon kívül nincs hibája. Áron alul 18-ról indítok. rr88@hotmail.hu vagy harminc728753kettő
Kenese!
A motorom előző gazdája egy kanyarvadász lehetett...
Amikor megvettük rögtön feltűnt, hogy az eleje be van ejtve, kilógott a villákból 1-1 centi. Bántotta a szememet, hogy nem gyári, meg amúgy se vagyok nagy kanyargós (még ), szóval visszaemeltük, az egészet. Jól megsz*pattuk magamat. Nem vagyok valami magas, a 164 cm-es magasságommal nem ér le telitalppal mindkét lábam egyszerre. Persze ez nem feltétel, de jobban biztonságban érezném magam, ha nem csak a lábfejeim első harmada érne talajt, ha a motoron ülök.
Na, itt jön a csavar!
Képzeljétek, tegnap gurultunk egy rövidet az urammal. Én nyitottam a kaput, Tom hozta ki a motoromat, majd az övét is. Gyanús lett neki, hogy magasabban ül az enyémen, mint a sajátján (ZX-7R). Kipróbáltam az övét, és tényleg alacsonyabb, pedig az a motor egy hajó az enyémhez képest.
Elkezdtük nézegetni, hogy mi van, és észrevettük, hogy a hátsó rugóstagot egy közdarabbal emelték meg. Ezt a közdarabot eredetileg a következő, az A1P széria motorjaiba szerelték.
Szóval a jövőheti projekt kivarázsolni onnan azt a hézagolót. Hátha úgy már Nekem is jobb lesz.
Helló.
Segíthetne valaki eldönteni egy vitás kérdést.
A gyári 2000-2002-ig gyártott Kawasakiban található
GYÁRI sárga-fekete levegőszürőt kell-e olajozni.
Szabadság még a pékeknek is jár. Főleg, ha egy ilyen színvonalú motorostalálkozóra veszed ki a szabit. Én már máshová nem is megyek, csak Kenesére. Balatonpart, motorok, barátok, Blues Company, némi alkohol. Kell ennél több?
Baromira messze van. Persze nézőpont kérdése, de pl innen rohadt messze van.
Szeretnék megszabadulni egy gyári kawasaki kipufogótól. Azért került hozzám mert azt hittük jó lesz a Hondámra (nem tudtuk akkor még, hogy kawa) 95 mm lyukközép táv.
Ezekre jó!
KÖSZÖNÖM az infót NORBRADAR-nak!
Teljesen használható állapotban, 1-2 kisebb karcon kívül nincs hibája. Áron alul 18-ról indítok. rr88@hotmail.hu vagy harminc728753kettő
Kenese!
Már csak 3 hét.
Amikor megvettük rögtön feltűnt, hogy az eleje be van ejtve, kilógott a villákból 1-1 centi. Bántotta a szememet, hogy nem gyári, meg amúgy se vagyok nagy kanyargós (még ), szóval visszaemeltük, az egészet. Jól megsz*pattuk magamat. Nem vagyok valami magas, a 164 cm-es magasságommal nem ér le telitalppal mindkét lábam egyszerre. Persze ez nem feltétel, de jobban biztonságban érezném magam, ha nem csak a lábfejeim első harmada érne talajt, ha a motoron ülök.
Na, itt jön a csavar!
Képzeljétek, tegnap gurultunk egy rövidet az urammal. Én nyitottam a kaput, Tom hozta ki a motoromat, majd az övét is. Gyanús lett neki, hogy magasabban ül az enyémen, mint a sajátján (ZX-7R). Kipróbáltam az övét, és tényleg alacsonyabb, pedig az a motor egy hajó az enyémhez képest.
Elkezdtük nézegetni, hogy mi van, és észrevettük, hogy a hátsó rugóstagot egy közdarabbal emelték meg. Ezt a közdarabot eredetileg a következő, az A1P széria motorjaiba szerelték.
Szóval a jövőheti projekt kivarázsolni onnan azt a hézagolót. Hátha úgy már Nekem is jobb lesz.
Jobbos tükör 3 pénz
Segíthetne valaki eldönteni egy vitás kérdést.
A gyári 2000-2002-ig gyártott Kawasakiban található
GYÁRI sárga-fekete levegőszürőt kell-e olajozni.
Amùgy fura nekem az a tompító. Majd lefotózom az enyémet. Tök más.
Tompító nélkül sokkal jobban tetszik a hangja. Tompítóval használod majd, vagy anélkül?