Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

http://www.gearingcommander.co...
Ha ez segítség az át tételhez.
Ha már úgyis az áttétel a téma,akkor lenne egy kérdésem
14-42 lánckerekekhez elég a 108 csapos lánc,vagy 110-eset kell rendelnem?
200-nál kicsivel 10000-fölött
tehát 300-nál olyan16000
Nem baj, legalább kicsit felpörgött a topik.
Amúgy én is ötezret tippeltem volna, de most már kíváncsi vagyok. De tuti elfelejtem majd megnézni.
nekem is 5000-et pörög kereken 100-nál ... jó nagy vitát indítottam :D
Az enyém 2002-es 636 gyári át tétellel 100 nál pont 5000-et forog
Ja, igaz.
Mert én mit is írtam?
"Ha leáttételezed az órán ugyan azt a fordulatot és a hozzá tartozó sebességértéket fogod látni csak a valós sebesség lesz más."
Kényszerkapcsolat van közöttük. Egy fordulatszámhoz és sebességfokozathoz egy sebességadat tartozik.
Különben a pályán sose látnék 299-et.
Persze kivételek vannak. Régi motorok amik az első kerékről veszik a jelet és újak amik a kerék fordulatszámát nézik. (ZX-10R 2011-től)
Illetve a fordulat arányban marad a sebességgel, de akkor sem a valósat fogja mutatni. Az igaz, hogy 120-nál 5000-t fog pörögni, de akkor lehet hogy csak 30-al haladsz...
Dehogy fog. Ha ráböllentek egy 84 fogas boronálótárcsa méretű hátsó lánckereket, akkor 120-nál már szabályozni fog hatodikban.
Ezt mondom én is. De 5000-nél ugyan úgy 120-at fog mutatni az óra.
Tibi, ezt Te sem gondolod komolyan. Amennyiben a lánckerékről veszi a jelet a motor, vagyis a kihajtásról, nevezzük bárhogy, mindenképp mást mutat a sebmérő, mint a reális sebesség. Mivel egy kisebb első lánckerék esetében gyorsabban forog a lánckerék, ergo több jelet vesz a szenzor, magasabb sebesség értéket fog mutatni az óra. Főleg ha még a hátsó lánckerék is nagyobb. De csak ha a hátsó lánckeréken módosítok, akkor is csalni fog a műszer...
A lánckerék ez esetben nem számít. Az óra a kihajtásról veszi a jelet. Ha leáttételezed az órán ugyan azt a fordulatot és a hozzá tartozó sebességértéket fogod látni csak a valós sebesség lesz más.
Nekem -1, +2 van fent de így is 1-be 150-nél 13500-at forog mint előtte.
Attól függ, milyen fokozatban van a motor.
Viccet félretéve, megmondom őszintén, fogalmam sincs. Szeretném leszoktatni magam arról, hogy a műszerfalat bámuljam, mert az elején többet néztem a mutatókat, mint az utat. Elég jól haladok, ezért is nem tudom.
Pénteken, ha az idő is úgy akarja, megyek egy kört, és akkor megnézem, hogy pontos adatot tudjak mondani. Bár azért azt elmondanám, hogy nekem nem gyári az áttétel. Hátul 3 foggal nagyobb lánckerekem van, szóval egyforma tuti nem lesz.
Nem voltunk Kenesén , majd talán jövőre , mondjuk én inkább Tiszaföldvárra mennék , majd meglátom ...:)
Jah meg akartam kérdezni tőled , kis összehasonlításképpen , hogy 100 km/h -nál mennyit pörög a tied ?
Akkor már ketten vagyunk.
Mondjuk nekünk nem lenne nagy feladat összehozni egy találkát, tegnap is láttalak titeket. Ellenben Kenesén nem. Nem voltatok?
a hatos taliba benne lennék :D
itt sem talàlok fassszommmm
Cső

Nézd meg itt sok típushoz elég sok minden van.

http://www.danger.hu/
Sziasztok!

05/06-os ZX-6R hez keresek bontott valtot kompletten.
Ha van ilyened, irj!

Koszonom
Hali sràcok!01-es zx6-ra nem tudtok valahol villahìd matricàt?zx9 re màr talàlltam de nem stimmel sajna:(
Szia!

Tudok segiteni! Adatlap!
Ja és egy jobboldali első lábtartó is kéne!
Sziasztok! Nincs valakinek eladó gyári első indexe '03 -ashoz?
Mondjuk mi annyiból szerencsésebb helyzetben vagyunk, hogy 2 motorral megyünk, így van 1-1 szabad hátsóülés, ahova lehet pakolni. Csak nem akartunk. Kényelmesebb így.
A sátorozáshoz meg már öregek vagyunk.
Ha lesz valami, akkor szólok. Gondolkoztam már egy hatos talin, de nem túl aktívak a kollégák, hülyét meg nem csinálok magamból.