A jelenség :
Tankoltam kupakig : ( gyurgyalag,F2Tom ismeritek talán a kutat is = Seregélyesi út GP kút M7 felüljáró után ) elmentem kis tesóba vettem injektor tisztittót abból kb negyed részét bele öntöttem majd nagyjából össze ráztam a tankban a benyával . Ezek után semmi probléma nem is volt míg nem az M7-re érve pontosan SZ. 60 -SZ. 70 -nál olyat csinált a motor mintha megálltak volna a dugattyúk olyan 1-2 sec.re 3x egy más után . kisebb sebességnél nem felette meg már nem mertem megpróbálni.
Mi a f.asz lehet szerintetek
Én meg mondom őszintén először a benzinre gondoltam vagy hogy nem kap anyagot( benzin szűrő ) és azért rángat be nem (hengerfejes a motor de az volt és ha jól tudom akkor a dugattyú nem lett megnézve van e baja ill. a henger falnak semmi baja sincs a szerelő azt mondta ) de sokszor tankolok ott és eddig kétszer előfordult már elő .
OMW-n tankoltam utána nem tapasztaltam ilyet .
Az enyémben is van egy alátét, mondjuk az csak 6 mm-es. 2 hete benéztem egy 636 alá, direkt meg akartam nézni az a híres nevezetes alátétet, de pont ugyanakkora alátét volt benne, mint az enyémben. Szóval valahol valami nem oké. De tuti, hogy az enyémben lett valami variálva, mert a szerviz manual szerint ott nekem csavaranyának kellene lennie, de nem az van.
Ja, amúgy végignéztem az ülésmagasság adatokat, és mégsem nagyobb a tiéd. 820 mm-t ír mindegyikre. Az böszme sok. Összehasonlításképpen a ZX-7R nek csak 780 mm.
Na, utánanéztem, ugyanaz a gyári dobod, mint az enyém. Kicsit csúnyácska.
Basszus, most nézem az adatokat, a 636 még magasabb gyárilag, mint az enyém-féle hatos. Na, ezért most végignézem az összeset.
Ugyan az a Finster http://www.finsterkipufogo.hu/... kihúztam a horpadást és felpolíroztam de a festés odalett így róla a télen majd keresek rá valamit.
Ezt úgy hívják: rendeltetésszerű használat. Nem lenne a motornak semmi baja, ha magasabb fordulattartományban használnád, amíg az nincs a pirosban. Ezeket a motorokat erre találták ki, hegyes kis gépek. Persze egy csoppert biztos nem kéne 8-10 ezerig forgatni (már ha forog egyáltalán annyit ), de ez egy sportmotor. A garázsban meg kell adni neki mindent, aztán lehet büntetlenül nyelezni. Csak ne törd össze magatokat.
Nem szoktam pályázni (legalábbis még nem voltam, de még az idén szeretnék eljutni), nem ezért ilyen.
A helyzet az, hogy nem is én variáltam az áttétellel, hanem az előző tulaj. Én már így vettem, de nagyon tetszik. Egyrészt baromi jól mutat az arany színű lánckerék, másrészt kiváló állapotban van a lánc is, és a lánckerekek is, minek nyúljak hozzá?!
Nekem nincs viszonyítási alapom, mert ez az első nagy motorom, de az uram, aki már elég sok géppel ment, köztük vagy 6-7 különböző szériás hatossal, mindig megjegyzi, mikor leszáll a motoromról, hogy baromi jól megy.
Én hosszabb távokon szoktam használni olyan 160-körüli utazóval és ott már 8 ezret forog nem hiszem hogy használna neki ha állandóan
9-10 ezren használnám.
Hosszú távra tervezek a motorral.
miért jó ?
nekem elől -1 fog hátul+3
Mintha másik motoron ülnék végre ugyse megyek 260 nál többet azt meg igy is tudja csak kb 200 ig 1 gyári ezrest megfogsz vele olyat húz 1 be lecsutkázom 20 nál 60 ná lfelveszi az elejét ugy hogy se kuplungot se gázt nem ránok csak taartom csutkán.
Próbáld ki "simson-etz " filling. gyári-áttételezett .
hello akkor neked biztot gyári az áttételed mert nekem 5500 at forog 100 nál.
megtudod számolni hogy elől meg hátul hány fogas a kereked esetleg kiv lennék rá..
ZOZÓ linkje alapján,gyári áttétellel (15-40) 246.2 a végsebességem.
Az általam vásárolni akart 14-42 párossal 218.8
Nem mintha 240-el közlekednék,de azért nah... legalább a lehetőségem legyen meg rá
Azt hiszem jó lesz a 15-42. Amúgy is azt az infót kaptam,hogy jobb,nem eltérni az elsővel. De a kérdésem változatlanul fennáll. 108 csapos,vagy 110 csapos legyen a lánc?
Egyébként én 177cm-magas vagyok de az én lábam sem ér le teli talpal.