Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A szervizkönyv szerint 96-100 foknál kell bekapcsolni a hűtőventilátornak.91-foknál meg ki.
Az enyém 102-103 nál kapcsol be.
De nagyon ritkán, talán ha 3x volt ilyen a 2 év alatt
Nektek vàrosi lassu temponàl mennyire melegszik a vìz,és hany foknàl kapcsol a ventillàtor?Nekem 103 celsiusnàl még csendbe volt.....megvan még a gyàri kiskönyve,csak nem lelem sehol,pedig abban le volt ìrva...
3 liter a tartalék kb 50 km tudsz meni és csak világit végig.
Az él 636 osomon van benzincsap mégpedig kézi mint annó a simsonomon
Olvastam a cikket, amit felraktál.
Két dolog lepett meg, ami valamiért nem maradt meg bennem akkor, mikor először olvastam ezt a cikket. 1., Nincs benzincsap már a 636-on. 2., Keihin karbi van a Tiéden, az enyémen meg Mikuni. (állítható tűvel)
Ha még esetleg érdekel valakit.
http://www.motorrevu.hu/motorteszt/kawasaki_ninja_zx_6r_valto
zo_idok_sportmotorja
A 2002-es 636-nak 18l. a tank ebből 4l. a tartalék.
http://www.motorrevu.hu/motor/_kawasaki_zx-6r_636_2002
A 2003-04-nek szintén 18-as a tank de nem ír a tartalékról (talán mert már nincs benzincsap).
http://www.motorrevu.hu/motor/_kawasaki_zx-6r_2003-2004
Gyufa és öngyújtó sem rossz .
Szerintem rá kell legyen írva valahol. Számolgatás, és idegbaj előtt azért jól nézd körbe a felületet.
Hi!

A tartalék szerintem 3 liter. Az enyémben legalábbis annyi, szerintem ezzel nagyon nem variálnak. Azt nem tudom , hogy villog-e a piktogram, én még az őskőkori technikát használom: meglötyögtetem az üzemanyagot a tankban, vagy belenézek.
Üdv.

Hétvégén megpróbálom lefotózni a lánckerekeket (és megszámolni, ha idegileg győzöm:-D).
Üdv.

2004 és ZX6R en van szegénységjelző (tartalék üzemanyagszint jelző). Nem tudjátok véletlen, hogy ha felvillan utána hány liter nyál marad benne? A piktogramm esetleg villog ha már nagyon kevés van benne? Vagy csak folyamatosan tud "égni"?
Legfőképpen a kihajtásnál megy el a paci. Nem pontosak a számok de a kardánhajtás viszi el a legtöbbet az azt hiszem 20%-ot is elvehet. Lánc 15%, fogasszíj 10%. Persze a váltón kuplungon is elmegy valamennyi de az nem vészes.
köszi akkor az enyém nem gyári volt.
Több mint 20 lovat levesz keréken ?
nem gondoltam volna mesének jó akkor hogy 180 lovas a motor ha keréken meg csak 153 ..
DE mi vesz el tőle 20 lovat ? az a pár fogaskerék?
Rendben szerintem 5000-ként olajcsere /motul 10-50/ szűrők.
Baj még nem volt vele .
Télen is könnyen indult másfél hónap állás után.
Ugyan ennyi lesz. 1-2 lóerőn belül. Ha amúgy rendben van.
Majd jövő tavasszal friss szinkronnal új szűrőkkel megint megnézetem
hogy mi a helyzet.Akkor 2012-ben 41 000-volt benne,akkora már lesz 60 000 benne kíváncsi vagyok.
Akkor nem. De az is Fuch-os volt csak Kawasaki szervizben ami már megszűnt. De nagyjából ugyan úgy mérnek ezek.
Full-Gas? Balatonboglár
100-102. Az enyém keréken van. Én azt kértem.
Ezen a padon az enyém is volt.
Ez a 117 lovacska mennyi lehet keréken?
Az első utamon kifogyott a benzin még szerencse hogy nem tartalékon volt.A mikor megvettem a Kawát járt fékpadon is.