Ez a hülye pirrelli hogy háromnevű gumikat tud gyártan..........berosálok............a felhasználó meg csak az első kettőt jegyzi meg.......................pont mint a dunlop a sportmaxokkal.
Lehetséges de a 40 000km-nél széthulló széria hibás váltóban nem hiszek. A széria hibás váltó 5000km-nél szétesik lásd. 1098 amihez már szakszervízben sem kaptál váltót hanem az 1198-ét adták hozzá. Asszem.
ha lett volna 5db elado 05-06-os 636 valtom, mar mind egy masik blokkban muzsikalna... viszont gixxer600 K6-K7-hez meg senki nem keresett nalam valtot. azert ez valamit elmond szerintem, foleg hogy gsxr-bol legalabb 3x annyit eladtak nalunk, mint 636-bol... (ennyire sz.rul jott ki a tulajdonosi kor...?)
Sziasztok vágott slick gumival van valakinek tapasztalat? mennyire megfelelő utcára? Mert a Pirelli diablom iszonyatosan csúszik... pedig még lenne benne jó pár kilométer.
Melyik 40e-nél? A háromszori visszatekerés utáni 40e-nél?
Kíváncsi vagyok hány olyan ember van aki vett zsír újonnan egy 05-06-os ZX-6R-t majd valóban 40 000km után szétesett a váltója. Mert a 3-ik tulaj tapasztalatai a megbízhatósággal kapcsolatban lószart nem érnek.
A váltó hasonlít a kuplunghoz. A kuplungot 1 perc alatt ki lehet nyírni a váltóhoz azért kell egy negyed óra.
Azt akármelyik 600 dobálhatja 40000-nél nem csak a 06-os 636!
Főleg ha faszán kezelték a váltóját, vmi miliomos analfabéta...
De ez csak az én véleményem!
Hát jah. Nekem is 05-06 lenne az ideál, de felhívtam ma egy párat és nem meggyőző a dolog. Az egyik eladó pl azt mondta, hogy szériahiba a 06-nál a váltóhiba...
A következő a problémám.
A 2005 -ös 636-osom elejét ha megnyomkodom lefele, tompa kattogó hang jön az első villákból.
Pár napja észrevettem, hogy könnyebben lehet lenyomni az elejét. Próbáltam állítani a nyomófokozati csillapításon, de hiába tekerem be a csavart akár teljesen is, nem történik semmi. A húzófokozati csillapítás állítás hatására változik. Olaj nem folyik egyikből sem.
Fél éve vettem, nem tudom, hogy cseréltek-e benne olajat valaha.
Csinálhatja ezt kevés olaj miatt?
Most én vagyok.
Köszi! Akkor megpróbálom kiismerni a mostanit.
(lebegtetnem en is a szempillam, csak sosem lehet tudni, hogy nem-e a Tom van bejelentkezve a neved alatt... )
Nem hinném, hogy egy 10 éves Corsa után rögtön a vágott slickkel kéne próbálkozni.
'01-es hatoshoz nincs véletlenül benzincsap tekerentyűd? A mechanika nem kell, csak a tekerő "gomb".
Köszi
Kíváncsi vagyok hány olyan ember van aki vett zsír újonnan egy 05-06-os ZX-6R-t majd valóban 40 000km után szétesett a váltója. Mert a 3-ik tulaj tapasztalatai a megbízhatósággal kapcsolatban lószart nem érnek.
A váltó hasonlít a kuplunghoz. A kuplungot 1 perc alatt ki lehet nyírni a váltóhoz azért kell egy negyed óra.
Főleg ha faszán kezelték a váltóját, vmi miliomos analfabéta...
De ez csak az én véleményem!
En embert meg nem lattam, aki nem szidta volna a 2007-2008as szeriat. 2009-tol pedig mar plane nem ez az arkategoria van.
A következő a problémám.
A 2005 -ös 636-osom elejét ha megnyomkodom lefele, tompa kattogó hang jön az első villákból.
Pár napja észrevettem, hogy könnyebben lehet lenyomni az elejét. Próbáltam állítani a nyomófokozati csillapításon, de hiába tekerem be a csavart akár teljesen is, nem történik semmi. A húzófokozati csillapítás állítás hatására változik. Olaj nem folyik egyikből sem.
Fél éve vettem, nem tudom, hogy cseréltek-e benne olajat valaha.
Csinálhatja ezt kevés olaj miatt?