Nem, nekem az egész tök más. Valószínûleg már kicserélték, miután eltörték. És nem is imbuszos.
Igazából nem zavar, csak mégis. jobban tetszene, ha gyári lenne ez is.
Már megkérdeztem a gyárit, 3-4 000 között van márkakereskedésben, nagyjából félùton. De lehet, hogy megkérdezem a Zöldit is.
Tominak bezzeg megvan, lehet lelopom az övérõl.
"Valszeg radaj azon egyszerű okból akar 190-est felrakni mert az van olcsón. "
Ez pl. egy előny, nekem is most ezért, ment fel 190/55, mivel ez 7e volt 180ból meg supercorsa hibátlan nem volt 15 alatt. Nem mind1, mert ez csak fele lové volt!
Láttam én már"felmenni" 4,5" felnire is szééééles gumit, picit beleért a láncba, de sebaj ledarálta.
Elkéne már felejteni ezt a baromságot, hogy mindig a széles a jobb.
Amennyi előnye, annyi hátránya is kb. és felesleges utcára a 190.
Gondolom, ha az illető pályázni akarna akkor pályamenő topikban kérdezné melyik gumival csinálhatna a 2.01 ből 2.00 -t...
Nem. Az van, hogy te mindenféle kérdésre válaszolsz amit senki nem tett fel.
Felmegy a 636-ra a 190-es gumi? Fel. Slussz passz. Az, hogy te mit használsz egy másik motoron más méretű felnin nem releváns.
Valszeg radaj azon egyszerű okból akar 190-est felrakni mert az van olcsón.
ui. A :"Tőlem felrakhatsz 160-as is nem izgat a kérdés." minden csak nem javaslat.
Te javasoltad,hogy felrakhatok felőled 160ast is....
Szerinted nekem 636 van?
Mellesleg az 5,5re se raknék utcára 190 -t, volt zxr is azon 5,5 a hátsó...
Kátyús, nyomvájús, szar utakra tapasztalat jobb a keskeny és magas per számú...
mivel azokhoz nincs alkatreszem nem is nagyon kereste/keresne nalam senki, masresz az mintha egy kicsit idosebb lenne a 05-06-os 636/K6 600 gixxernel, igy nem relevans az osszehasonlitasuk.
Pályaversenyzők a 600-al csak 190-el (vagy nagyobbal) mennek mert az 5,5-es felni jobban összehúzza a széles gumit így lapról kigyorsításnál nagyobb a tapadófelület. Hegyesebb lesz a hátulja ennyi.
Tőlem felrakhatsz 160-as is nem izgat a kérdés. Csak megválaszoltam.
Ne izgulj drága kincs, minden köcsög letöri tank levételnél, mert nincs pici imbuszkulcsa.
Gondolom neked is a peremének a fele van letörve, ahogy tapasztalni szoktam :(
Új ára se vészes, nekem Bandit topikból Zöldi nagyon olcsón hozott gyári alkatrészeket!
Tank levételkor kikell tekerni a pici imbuszfejű csavart a közepében!
Köszi.
Ja, tudom. Ez slip-on, az enyém meg csavaros, de formára ilyen.
Nekem a rendszer nincs kicserélve, az gyári. Tehát biztos lehet kapni csavaros dobot, csak valószínűleg én voltam béna, mikor kerestem.
Ez a rendszer van nekem fent (volt szerencsém egy olajcsere alkalmával lebontani ):
fasza hangja van:))De ez nem hàrom csavaros amit linkeltèl ,ehhez komplett rendszert is kell cserèlni?A bàtszit szoktam nèzni èn is de persze az egyetlen dob ami az enyèmre valò pont olyan ami most is rajta van:D
Tapasztalat az ,hogy csinálj rá rendes távtartót, mert én hülye a kis dobhoz csináltam és amikor a gyári nagyot visszaraktam akkor ráért és kiégett a táskám ami kuka lett egyből persze .
Picit lehet érezni menet közben hisz + súly de nekem nem okozott gondot szerpentinen sem.
Amúgy nincs semmi extra amit ki lehetne emelni.
Jó ha van az biztos
A 2009-es guminak még nem kellene, hogy baja legyen. Valószínűleg nem megfelelően volt tárolva...
Nekem elöl egy 2006-os, hátul meg egy 2004-es Pirelli Dragon Supercorsa van. Mindegyik tapad megfelelően, nagyon puhák.
Ennyi. Vegyél egy Corsa III-at az nem csúszik meg közúton. Ha nem tetszik vegyél Supercorsa-t. Vágott slick tök felesleges. Persze ha te Rossit/Marquezt/Stonert/Lorenzot játszol közúton akkor szerezz be olyat nyugodtan.
Érdeklődnék ki milyen lánc olajat használ?
amiket eddig használtam nem igazán tetszettek......