Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hat a itt az utcaban kerültem vele kettőt, jobb idő lessz kiprobalom hosszab uton egy olyan 20km kerülőre gondoltam.remelem mar nem fog a computere letiltani, vagy a motor szaggatni.
Köszi!
Csak ezért nem szedem szét, de ha valamiért majd arra járok, akkor meglesem azt is.
Akkor most jó lett?
Meg az erősebb oktanszamrol, 95os után tankoltam shell 100ast, oszt mikor fordulta tankban a benzin megrangatta a motort egy kicsit
Az enyémen a tank alatt a benzicsap után.
Le kell venni a benzintankot komplett ugy ahogy van. A tank aljan van a benzinpumpa, azt is ki kell venni ugy egybe ahogy van. Majd szétcsavarozod, nekem elég nehezen ment, de szetcsuszik, no ott lessz az.
Egyébként hol is van pontosan a benzinszűrő?
Szerintem én még nem találkoztam vele... Nem mintha bármilyen rendellenességet produkálna a gép, de most már érdekel.
Itt tökéletesen mindegy hogy hol tankolsz csak a minoseg egyforma
Két éve van meg a motor be blokk is és a szűrő is tiszta pedig még nem cseréltem.
Ilyen neve nincs kúton csak alkatrészt mosni vennék benzint.
Remélhetőleg, sajna itt nincs OMW, coopos benzinkúton tankolok. Svájcban lakom kb.20kmre a német határtól. Ma megint szakad az eső amint tudok kerülök vele eggyet.
A régi audi 80-am csinált ilyet ott lenn a motortérbe tett valaki egy benzin szűrőt ami görbe volt és FEKETE SZÍNŰ A RETEK TŐL.
Remélem jó lessz.
Ne tankolj csak SHELL vagy OMW kúton és a téli leállás előtti utolsó 4-5 tankolás prémium benzinnel+spuri (kihajtja a vizet és a retket).Így még nem volt gondom tavasszal az induláskor is könnyen indul pedig a karbit sem ürítem le.
És megoldódott a probléma?
Köszi Carlo77,
az üzemanyagfilter nagyon durva volt,meg maga a pumpa körül is,hat tuti az elmult 9 ev alatt senki nem takaritott arra,a csönek nem volt semmi baja,esetleg ha lenne meg hasonlo hasznos ötleted szuper lenne.Köszi megegyszer
Köszönöm, egyelőre nem aktuális (hála Istennek ) a lánc- és lánckerékcsere .
Viszont a szerelőm tanácsára maradok a módosított áttételnél, így ha cserélnem kell ezeket az alkatrészeket, akkor is marad hátul a 43 fog.
Amúgy nagyon kösziiii.
Na, foglalkoztunk egy kicsit a motorokkal is.
Bocs, de ezt muszáj volt. Most már legalább illik a hatos topikhoz a téma.
Reméljük így is marad.
Hoppá. A hetesek, meg a hatosok...
A 2001-es AMA Supersport hatos.
Amikor hazaértünk vele.
Emelő.
Tavasz. Még nem volt rendszámom.
Sütkérezés.
Balatonvilágos.
Balatonkenese.
Balatonaliga. (asszem )