Sziasztok srácok.Olyan segítség kellene nekem,hogy akinek 98-02-es 6-os van tudna nekem küldeni a tankon lévő matricáról egy jó minőségű fotót?köszönöm előre is. Erről lenne szó csak jobb minőségbe,mert az alja olvashatatlan.
Sziasztok!
Szeretnék venni a gépemre kormánystabilizátort (03-04 zx6r) de sehol sem találok olyat ami konzollal mindennel együtt pont az enyémre való lenne hogy ne keljen mókolni kókányolni csak felrakni és kész. Tudna valaki segíteni hogy hol találnék ilyet használt is érdekelne...
Épp ellenkezőleg. Nem finomkodni kell, pont azzal tetted tönkre.
Határozottan kell váltani. Egy mozdulattal. Nem gondolkodni menet közben, hogy akkor most mi. Még én sem válthatok finoman, nőiesen... Te sem.
Persze azért ne rúgd szét. Az sem sokkal jobb.
Thx a választ. Elég lehozó egy komplett váltócsere az nem igazán fér bele a költségvetésbe .. főleg , hogy nemrégiben lett cserélve villahíd stb koccanás miatt :\ Próbálgattam ma, most pl egyszer se dobta ki , se a kettest, se a hármas fokozatot.. Igyekszem finomabban váltani akkor
Hello.
Üdv itt.
1., Lentebb értekeznek a fijjúk a váltóhibáról. Olvass kicsit vissza.
2., Amit írtál, hogy "egyesből kettesbe váltásnál gyakran benn ragadt üresbe és túlpörgött." az azt jelenti, hogy szépen lukat váltottál. Ami nagyon nem egészséges a váltónak. Nem húztad elég határozottan a váltókart, és a karmantyúk sarkait megkurtítottad. Szépen fokozatosan. (írtad, hogy gyakran előfordult) Ezért dobálja ki a kettest. Ami nem csak elvileg, de gyakorlatilag sem "teljesen normális". Váltócsere indokolt.
3., A láncspré' nem oldja meg a váltóhibát. Sajnos. Szimpla véletlen, vagy valamit másképp csinálsz, és összepárosítottad a kettőt.
Először is Motoros Üdv Mindenkinek, új vagyok itt a fórumon.
Van egy 2006 - os Kawa Ninja ZX-6R-em , amivel a következő probléma merült fel :
2-es, 3-as sebességfokozatban 12-14 ezres fordszámtartomány körül egyszerűen "kidobja" a sebességet... Elég kellemetlen tud lenni annál a tempónál. 21.xxx km-el hoztam el, azóta belecsavartam közel 5.000 -et, és ez kb az utolsó 1000 km-en kezdett jelentkezni. Ötletek? Mit javasoltok ?
2., Vettem nemrégiben láncsprayt (MOTUL Factory Line)
Mennyi időnként érdemes ezzel fújni a láncot?
Volt egy olyan baj vele, hogy egyesből kettesbe váltásnál gyakran benn ragadt üresbe és túlpörgött.. Mióta ezzel lefújtam ez szinte teljesen megszűnt... :D Meg azóta kettesbe gurulásból szinte sosem ugrik be üresbe, előtte meg elég gyakran tette.. (ami elvileg nem teljesen normális) Lehet ennek bármi köze a láncsprayhez? (sorry ha túl amatőr kérdések, dehát majd beletanulok.. :)) )
Köszi a válaszokat előre is! Széles utat és szép napot Mindenkinek! Pacsi! ;))))
Köszi a válaszokat! Utcán használom, de alföldön lakom, szóval nem sok kanyar van és a gumi közepét kieszi a széle megmarad, általában kétszemélyyel használom és nem döntöm olyan mélyre, ezért gondoltama 190re mert az /50-el jobban kilenne használva és ha nem oylan hegyes mint a 180 akkor teljesen meglenne borigatva a széléig, inkább turásabban közlekedek vele!
Érdekel a dolog kérnék egy telefonszámot hogy tudjunk beszélni!
Köszönöm
Van egy kpl Hyperpro 75000ft
Szeretnék venni a gépemre kormánystabilizátort (03-04 zx6r) de sehol sem találok olyat ami konzollal mindennel együtt pont az enyémre való lenne hogy ne keljen mókolni kókányolni csak felrakni és kész. Tudna valaki segíteni hogy hol találnék ilyet használt is érdekelne...
Elérhetőségem az adatlapomon!
Kawasaki zx-6r pályaidom keresi új hű társát "gombokért" :)
info: kistuning5@citromail.hu vagy vodafon/3405005
Szép napot és biztonságos motorozást!
Határozottan kell váltani. Egy mozdulattal. Nem gondolkodni menet közben, hogy akkor most mi. Még én sem válthatok finoman, nőiesen... Te sem.
Persze azért ne rúgd szét. Az sem sokkal jobb.
Üdv itt.
1., Lentebb értekeznek a fijjúk a váltóhibáról. Olvass kicsit vissza.
2., Amit írtál, hogy "egyesből kettesbe váltásnál gyakran benn ragadt üresbe és túlpörgött." az azt jelenti, hogy szépen lukat váltottál. Ami nagyon nem egészséges a váltónak. Nem húztad elég határozottan a váltókart, és a karmantyúk sarkait megkurtítottad. Szépen fokozatosan. (írtad, hogy gyakran előfordult) Ezért dobálja ki a kettest. Ami nem csak elvileg, de gyakorlatilag sem "teljesen normális". Váltócsere indokolt.
3., A láncspré' nem oldja meg a váltóhibát. Sajnos. Szimpla véletlen, vagy valamit másképp csinálsz, és összepárosítottad a kettőt.
http://www.kepesmotor.hu/kawas...
http://youtu.be/yidKMFISYT0
Először is Motoros Üdv Mindenkinek, új vagyok itt a fórumon.
Van egy 2006 - os Kawa Ninja ZX-6R-em , amivel a következő probléma merült fel :
2-es, 3-as sebességfokozatban 12-14 ezres fordszámtartomány körül egyszerűen "kidobja" a sebességet... Elég kellemetlen tud lenni annál a tempónál. 21.xxx km-el hoztam el, azóta belecsavartam közel 5.000 -et, és ez kb az utolsó 1000 km-en kezdett jelentkezni. Ötletek? Mit javasoltok ?
2., Vettem nemrégiben láncsprayt (MOTUL Factory Line)
Mennyi időnként érdemes ezzel fújni a láncot?
Volt egy olyan baj vele, hogy egyesből kettesbe váltásnál gyakran benn ragadt üresbe és túlpörgött.. Mióta ezzel lefújtam ez szinte teljesen megszűnt... :D Meg azóta kettesbe gurulásból szinte sosem ugrik be üresbe, előtte meg elég gyakran tette.. (ami elvileg nem teljesen normális) Lehet ennek bármi köze a láncsprayhez? (sorry ha túl amatőr kérdések, dehát majd beletanulok.. :)) )
Köszi a válaszokat előre is! Széles utat és szép napot Mindenkinek! Pacsi! ;))))
Köszönöm! ki fogom próbálni !