Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem veszem magamra, csak továbbra sem értek veled egyet abban, hogy szerelõhöz kéne vinni egy motort/autót olajcserére. Persze, értem én, hogy neked az a jó, hogy hozzád viszik az emberek a motorokat, de azért akinek annyi "szakértelme" nincs, hogy kicserélje az olajat...
gombi91 ezen a számon eléred a srácot de csak jövő héten tudod vinni a bringát,mert 1000 a melója.
Mondtam neki nagyjából mi a gáz a motoroddal ,mert kérdezte .

Vinkovits Ferenc
06/20 596-8172
Nem spórolok szerelőn sőt sajnos többet megyek hozzá mint túrázni de nem azért,mert nem jó a gép hanem mert fosok hogy beszarik és minden apró cseprő szarral odaviszem amit már röstellek .

Az olajcsere meg olyan doog,hogy aki egy kis műszaki érzékkel bír az meg tudja csinálni viszont ha ilyen baj van akkor mire van a telefon ? az,hogy a szerelőt fel lehessen hívni és kérj segítséget ,
Olajpazarlásról szó sincs elfelejtettem odaírni,hogy 3/4 -ig töltöm csak .
Most már legalább tudjátok a titkot, szép is az a hatos, és a legjobb évjáratot fogtad ki, egyik kedvencem hatosból az a modell...
Meleg motornál, amikor stabil sima a fordulat alapjáraton még félórát is sérülés nélkül elketyeregne olajnyomás nélkül

A hatos meg hát igen azon kevés járművek közé tartozik ahol nem mindig löki ki a levegőt, ahogy tapasztalták Gyurgyalogék még meleg motornál se biztos mindig ha a szűrő felvan töltve előre akkor se biztos mindig....(de aki sajnálja olajcserére is szerelőhöz vinni, tudod a véleményem és ez nem ehez a történethez kapcsolódik, hanem általában, mielőtt még Gyurgyalog magára venné, közlöm nem ő rá írom! Előre elkerülve a félreértést... )
Nincs olajnyomás rutinból szürő le,ki,kintebb,lentebb,stb és meglesni löki e odáig, ha löki menetközbe vissza cuppantani helyére a cuccost...


Láttam én már kocsiban VASSAL a tárcsa fele fékbetétet berakva, mert sajnálták a szerelőktől azt a pici lovét is, ez van....
Sőt a legdúrvább mikor W123 öreg Mercin a tárcsa körbe elvolt törve és hozták műszakira....(Már kitudja mióta összerohadva a nyereg, betét, tárcsa síkja és csak a tárcsa agyrésze forgott. Olyan szinten elvolt kopva a körkörös törésnél nem adott már surolódó hangot se! Ha nem látom nem hiszem el, így biztos most más se hiszi el, de saját szememmel láttam!)
Világos. Az előző hozzászólásommal azt próbáltam alátámasztani, hogy ez bizony hatos betegség, mert ha megvan töltve a szűrő, akkor is előjön a probléma, míg más motornál sosem jött elő ilyen jellegű probléma az üres szűrő ellenére sem.
Ettől eltekintve az sem kizárt, hogy a legközelebbi olajcserénél megtöltjük a szűrőt, hátha. Próba cseresznye.
Félreértés ne essék! Nem arra gondoltam, hogy ezzel megoldható a 6-os problémája. Nem vagyok szerelő és Tomnak is tuti nagyobb tapasztalata van mint nekem akinek hosszú évekig még motorja sem volt, viszont az autómat mindig magam bütykölgetem és úgy szeretem ha egy motor minél rövidebb ideig jár olajnyomás nélkül. Régen én se töltöttem olajat a szűrőbe, viszont mióta töltök az a tapasztalat, hogy pár másodperccel hamarabb van olajnyomás egy olyan motor esetében ami fel tudja venni saját maga az olajat. Nem mondom, hogy ezt így kell csinálni, de nálam ez így berögződött és mint írtam ártani biztos nem ártok vele.
MrGo636 írta, hogy ő is járt már így, pedig ő fel szokta tölteni a szűrőt. F2Tom meg még sosem járt így, pedig Ő sem tölti fel a szűrőt a hetesen soha.
Ebben nem értek egyet. Attól, hogy vízszintesen kell feltenni még tudsz tölteni olajat a szűrőbe. Én a 7-esen kb jó 2/3-áig 3/4-éig feltöltöttem a szűrőt és 1-2 csepp olajnál több nem folyt el. Szárazon mindenképp felpróbálom a szűrőt, töltök bele olajat majd éppen annyira megdöntöm, hogy ne csorogjon ki az olaj és elkezdem forgatni, hogy telítődjön olajjal. Felrakáskor a menetnél ha ügyesen ráfordítod gyakorlatilag semmi nem folyik el, viszont 1-2 másodpercen belül van olajnyomás. Bár lehet, hogy a 6-os így se kapná fel az olajat, de rosszat semmikép nem teszel vele a gépnek.
Mióta megosztottam az "élményeimet", többen írták már, hogy jártak már így. A szerelőnk is mondta, hogy hatos betegség. Nem baj, ennél nagyobb ne legyen.
A szűrő megtöltésének azért nem látom értelmét, mert a szűrő vízszintesen kerül fel a helyére, és hiába tölteném tele, akkor is kifolyna belőle valamennyi, míg felrakom a helyére. Légbuborék tehát akkor is lenne, az olajat meg nem pacsáljuk feleslegesen.
Ma eladtam a motoromat. Van még eladó gyári dobom, egy üléspúpom, és két gyári hátsó index.
elhiszem elhiszem , ,
Én Hónoló specialista voltam amíg az okos vezetőik máshogy nem döntöttek mondván költség csökkentés így vissza kerültem a sorra esztergákat rakom éppen . Aztán mióta ez az állapot van amnéziás lettem hiába jönnek,hogy hogy kell a gépet állítani mert ez meg az a baja úgy elfelejtettem én mint állat pedig 7 évig csináltam .
rohadjanak meg találják ki mi a szar ennyi
Napot lopni? Asse tudom mijaz baszod
Egész nap tolom
azon belül mosó egy fokkal jobb
Köszi még egyszer az infókat Jó tudni ilyen segítőkész emberek vannak a fórumon!
Szereldés vagy az szopás ,

Én a Hp3 Cylinder grinding-en vagyok és én is "B" műszakos . A Bocy meg mérnök és mindenhol van ahol kell lopja a napot , ,...........

bocs Bocy ,
Rail Assembly. B műszak. te?
Az cumi akkor
nem hiszed el de én is így jártam pedig bemelegített olajat engedek le mindig és sosem volt semmi baj ez eddig. De én csak simán kilazítottam a Hf204-et és lás csodát megjött a nyomás lehet nagyon rátéptem nem tudom.
Visszatérve én úgy szoktam lecserélni,hogy leengedem , kicsepeg aztán mikor felrakom az olaj szűrőt akkor előtte teleöntöm és persze az "O" gyűrűt is körbekenem olajjal és felrakom a helyére aztán mehet bele az olaj ez eddig működött a dolog
Milyen részen nyomod ? hányas a dög számod ?
Nem lehet nem lesz meg a darabszám vazze
Akkor már ketten szopunk ,
Operátor hogy rohadjon meg
ha esetleg érdekel....

faridom